12. 8. 2016

Prázdninový In&Out – červenec 2016

Musím se přiznat: tentokrát je to celé takové nedotažené. Nemyslím teď texty ani fotky (myslím, že fotky z července jsou svým způsobem i nadprůměrné), ale to, že jsem úplně zapomněla fotit novinky a chybí mi i fotka všech odpadků pohromadě. Uvědomila jsem si to až při kopírování fotek z telefonu :( Příště to ale určitě napravím!

Jo, a mám novinku: přípravky, na které jsem napsala recenzi, nebudu hodnotit notičkami ♪. Poměrně často se totiž vůbec nedokážu rozhodnout a mnohem lépe to vystihuje poslední, sumarizující odstavec recenze, na kterou odkazuji. A odkazy na recenze budu vkládat do názvů produktu.


PŘÍRŮSTKY
15+13
Musím se pochválit. Dala jsem si limit „10–15 novinek za měsíc“ a pro změnu jsem se do něj i vešla. Škoda, že už teď můžu říct, že to rozhodně nebude případ měsíce srpna... :( 
Asi jsem úplně nepotřebovala tři nové rtěnky ani kokosový VS spray. Na druhou stranu mi přibyly i užitečné věci – zubní pasta, opalovák, vyhraný přírodní Karité balzám, gel na holení... 

A třináct vzorečků není tak strašné, jak to vypadá. Pět z toho byly cestovní sprchové gely (už jsou spotřebované), o dalších třech se také dočtete v dolní části článku... takže vlastně vcelku úspěšný měsíc.

ODPADKY
30+24
Hell yeah!
To zas bude článek. 
O dvou stálicích, tedy Alverde mycím gelu a oleji od Saloosu, tentokrát ve verzi Rosalina, snad ani nemusím mluvit. A kdyby ano, tak název výrobku skrývá odkaz na recenzi.

Avon Nutraeffects – Matující tonikum pro mastnou pleť
♪ 
Ne, ne, ne a ne. Tohle není produkt absolutně pro nikoho. Chystám (mini)recenzi mnou vyzkoušených tonik, ale jen tak ve zkratce vlastnosti tohoto: nepříjemné na pleti, štípalo, stahovalo, s akné nebo mastnotou pleti neudělalo vůbec nic, dráždilo a parfemace taky nic moc. Tímto definitivně končím s pleťovkou od Avonu.

Jessa – Mycí gel pro intimní hygienu, extra sensitive
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Super! Stále mě tato značka neskutečně baví, skvěle mi vyhovuje a sedí mi i balení (krásně se vejde do poličky ve sprše... lepší už by mohlo být jen v případě, že by mělo pumpičku). Tentokrát jsem zkusila ještě šetrnější variantu a jsem možná ještě nadšenější, než z té normální. Sice teď přemýšlím, že vyzkouším i něco nového, ale k Jesse se budu stoprocentně vracet.

Dontodent – ústní voda růžový grep
♪ ♪ ♪ ♪
Pořád nebyla špatná, ale já už jsem byla tak nějak... přegrepovaná, takže při spotřebovávání posledního zbytečku už mi ta příchuť začala vadit. Navíc ústní vody poslední dobou používám jen, když mi vyrazí afty (na což je nejlepší Listerine), nebo když testuji nějakou novinku. (Ještě chci zkusit zelený čaj od L., ale tím už s experimenty končím.)

Hvězda posledního článku (odkaz v názvu produktu), skvělý voňavý peeling a mnou nově objevená značka... která samozřejmě není dostupná v ČR. Já se ovšem nevzdám a určitě si ještě nějaký produkt pořídím. Za sebe doporučuji, navíc má super balení = přesně víte, kolik zbývá.

Cien – sprchový peeling s olivovým olejem 
♪ ♪ ♪
Lidl má i lepší peelingy než je tento. Na tomto nebylo špatně nic zásadního, ale těch drobností, co se mi nelíbily, bylo moc. Spotřebovala jsem jej za pět dní. To je rekord i na mě... Byl hodně tekutý, peelingová zrníčka hodně jemná, strašně stékal, takže jej dost odteklo do odpadu... Za nějakých třicet korun to není úplně špatný produkt, na druhou stranu s podobnými vlastnostmi si za stejné peníze můžu koupit Baleu, která mi vydrží tři až čtyři týdny. 

Palette Schwarzkopf – barva na vlasy Deluxe, odstín 562
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Klasika, stálice, nejlepší barva na světě. Jen mi poslední dobou docela rychle „slézá“ z vlasů, tak jsem se rozhodla jednak změnit vlasovou kosmetiku, druhak dát šanci barvám od kadeřnice. Když mě naposledy barvila kadeřnice, vydrželo to týden... ale teď mám jinou kadeřnici s jinými barvami a zlatýma ručičkama, takže uvidíme. Pokud to nevyjde, vrátím se k Palettce. 

Balea – vlasový kondicionér, vanilka a mandlový olej
♪ ♪
Tenhle produkt nedělal vůbec nic, krom toho, že pěkně voněl. Byl takový vodový, nevýživný, musela jsem ho nabrat plnou dlaň, abych na vlasech poznala alespoň nějaký minimální efekt. Na druhou stranu byl docela fajn v kombinaci s Kallos maskou (kdy maska obstarala účinky a kondicionér vůni, ehm ehm). Znovu? Díky, nechci...

Balea – šampon s kofeinem
♪ ♪ ♪ a půl
Baleácká vlasovka, část 2. Šampon kupovaný jako nouzovka, kdy jsem doma neměla absolutně nic, a ty z dmka jsou přece jen už trošičku osvědčené. Tento byl lepší než růžový bráška, vlasy po něm nebyly nijak těžké ani ulepené, dokonce mi i během mytí méně padaly... bohužel jen během mytí. Výraznější změny jsem ale nepozorovala a navíc jsem z něj cítila lékořici, která je (alespoň za mě) jedna z nejvíc „fuj“ věcí na světě. 

Aaaaaa, moje voňavá láska. Balení sice bylo veliké a nepraktické, ale ta vůně! Úplně perfektní kombinace máty a citrusů, navíc... jak je to alkoholové, tak to doopravdy vonělo jako můj oblíbený letní drink. Super, super, super, doporučuji a k Manufaktuře si určitě ještě někdy pro antibakteriální gel zajdu. A protože nevím, jestli je mojito ještě v prodeji, tak k vlastnostem: nelepil, nevysušoval, rychle se vstřebal a měla jsem pocit čistých rukou. Za mě palec nahoru a víc informací v recenzi.

Balea – gel na holení s aloe vera, cestovní balení
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Jak jsem si na gely ani pěny na holení nikdy nepotrpěla, tak tady budu chválit. Sice nechápu, proč jsem z něj cítila ostružiny, ale měl maximálně příjemnou vůni, fajn aplikaci, nohy byly příjemně hladké a hydratované. Perfektní věc na oholení před epilací a cena je skvělá. Určitě koupím znovu.

Oriflame – sprchový gel Discover Icelandic purity
♪ ♪
Ačkoli krásně voněl v lahvičce, tak bohužel na těle nijak neoslovil. Při používání mi ta vůně nebyla vůbec příjemná, působila dost uměle, neudržela se (což je v tomto případě spíš požehnání), nehydratoval, vysušoval... a rychle ubýval, což je vzhledem k okolnostem docela požehnání.

Dermacol Aroma ritual – sprchový gel Rozpustilý citron
♪ ♪ a půl
Produkt hojně titulovaný jako „záchodová vůně“. Já ten pocit nemám, když už, tak nějaký čisticí prostředek. Prvních pár použití mi voněl, potom se klasicky, jak to u Dermacolu bývá, ovoněl a zprotivil. (Proč se to stává jen u těchto sprcháčů?! Vždyť jinak jsou fajn!) Oceňuji praktičnost balení (stojí na víčku), design i vlastnosti (které jsou tedy průměrné, neurazí, nenadchne... ale aspoň nevysušoval). Určitě ale budu Dermacolí sprcháče zkoušet dál... já si najdu tu vůni, která mě nezačne štvát! :D 

Zatím vyzkoušeno:
  • Irská káva (kdyby byl méně sladký, tak jsem nadšená)
  • Rozpustilý citron (viz výše)
  • Mandarinkový sorbet (hmmm... ne-e)
  • Belgická čokoláda (ta je fajn! ale sedí mi jen v zimě :/)
  • Černá třešeň (třešňová vůně není moje krevní skupina)
Neláká mě: Hrozny s limetkou (po fiasku s krémem na ruce), Vodní meloun (jak miluju meloun, tak produkty s touto vůní nesnesu), Karibský sen (moji oblíbenou vůni kokos+ananas totiž skoro nikdo neumí) ani Sladké mango (nevím proč, ale k té vůni i k mangu mám nějakou podivnou averzi). 
Nevylučuju, že se překonám. Pokud vám něco z toho voní, určitě mi napište...

Hodlám zkusit: Jahody a rebarboru, Růžový grep i Hrušku Williams. A moc se na ně těším :)


Farmona Tutti frutti – tělové mléko Černý rybíz&jahoda
♪ ♪ ♪
Už v názvu je začátek problému. Mléko. Já, těžký milovník tělových másel, se s mléky moc nesrovnávám, 99 % mi připadá strašně vodových, krabatí mi po nich bříška prstů, do mokré pokožky se vsakuje špatně... tohle moc pěkně vonělo, ale bylo docela vodové, tak se špatně vsakovalo. Chválím super praktické balení, vůni i hydrataci, ale asi bych byla raději za tělové máslo.

Avon – tělové mléko Femme
♪ ♪
Obecně všichni (markeťáci a lifestylové redaktorky) opěvují používání DNS/toaletky, parfému a body lotion ve stejnou dobu. No, zkusila jsem to, a nic mi vůni nezprotivilo rychleji... Vlastnosti jinak naprosto průměrné. První tři použití mi aspoň vonělo, pak už to šlo do kopru.

Essence – krém na ruce Vanilka & skořice
♪ ♪ ♪ ♪ a půl
Vanilku a skořici jsem z krému necítila, spíš lehce umělé nespecifikovatelné koření (škoda toho potenciálu!), ale jinak jsem absolutně nadšená a uchvácená. Nádherně hustý, máslovitý (!!!!!!!!!!!!) krém, který se skvěle vsakuje, ruce hydratuje na poměrně dlouhou dobu, ale nijak zvlášť je nezmastí (můžu napatlat a psát), dá se použít i na tělo či suché paty se stejně skvělým účinkem... Skvělý, skvělý, skvělý. Mám v zásobě další dva, a pokud je stahují/stáhli z prodeje (v Tetě, kde je měli, byly nedávno ve výprodeji za dvacku), budu asi plakat. 

Nivea Soft – krém na ruce
♪ ♪ ♪ ♪
Původem takový univerzální krém (já jej používala zejména na ruce, který jsem dostala jako dárek k nákupu. A jak nemám ráda produkty bez parfemace, protože mám pocit, že z nich cítím hromadu umělotiny a nic pěkného, tak tenhle mě nadchnul. Neutrální aroma, fajn vlastnosti, příjemná textura a konzistence, hydratoval, jen se pomaleji vsakoval. Na zimu to musí být super záležitost.  

Ellie – vlhčené ubrousky „Cool fresh“
♪ ♪ ♪ ♪
Když nic nečekám, je nemožné mě zklamat, a tak tomu je i u vlhčených ubrousků. Tyhle byly příjemné, nedráždivé, voňavé a za pár korun. 

Balea – odličovací ubrousky „Soft&Clear“
♪ ♪
Hmmmm... ne. Nepříjemné, agresivní, štiplavé. Dráždily pleť a já je nepoužívala ráda. Jsem ráda, že už jsem je spotřebovala a příště zůstanu u těch zelených. 

OFF! – repelent
♪ ♪ ♪
Dlouho jsem váhala, zda jej sem zařadit, ale i recenze na praktické věci jsou někdy potřeba. Off! je už docela legenda a klasika, ale já s ním spokojená nebyla... je dost dráždivý a účinnost mi přišla docela nízká. I přes hojné používání jsem byla dost poštípaná. Mnohem víc doporučuji Predator.

Dermacol – oční krém classic
– vyhozeno, nespotřebuji –
Tento kousek jsem použila jen párkrát. Na očích mi nebyl příjemný, měla jsem pocit, že mě dusí, ve dne na něj nešlo nanést make-up, v noci jsem jej nesnesla. Přiznám se, že k očním krémům jsem si zatím cestu nenašla.

Balzámek pro mrtvou nevěstu, co víc říct... průměr, nenositelný na ven, na doma fajn. 

Braun – balzám na rty
♪ ♪ ♪
Nádherný a nádherně voňavý balzámek, který působil jako candy cane, která je v Americe tolik populární. Sice rty moc nehydratoval, ale ta chuť a vůně to vynahrazují. 

Mám ji už víc než rok, protože se mi podařilo ji zapomenout v kabelce. Samozřejmě ji už nějakou tu chvilku nepoužívám (snažím se expiraci řasenek hlídat), ale byla jsem z ní nadšená (viz recenze). Poměr cena : efekt perfektní.

Balea – máslo na nohy Lovely (s mátovým olejem a extraktem z červeného pomeranče)
♪ ♪ ♪ ♪
Koupeno náhodou za výprodejovou cenu, ale byla jsem nadšená! Máslíčko je moc příjemné, dobře se roztírá, skvěle hydratuje... jen se vsakováním je potíž, párkrát už se mi povedlo zamazat a zmastit peřiny. Vůně byla fajn, ale červený pomeranč možná až moc intenzivní, já bych preferovala mátu. A jedno velké „ale“ je i poněkud nehygienický aplikace. I přes to, doporučuji.

Balea – tělové mléko Frozen Breeze
♪ ♪ ♪
Krásně voňavá zimní limitka. Překvapuje někoho, že jsem se k ní dostala až teď? 
Parfemace luxusní, hydratace (testováno na ne-sušence) slušná, ale byla tak vodová, že se vsakovala děsně dlouho. Rozhodně to není produkt, který je ideální hned po sprše – vlhkýma rukama nanášet na vlhkou pokožku vodový produkt... hm, nee. 

Sundance – opalovací krém SPF 30
– vyhazuji, vůbec jsme si nesedli –
Jedna z těch dražších privátních DM značek je Sundance, ze které si všichni sedají na zadek. Já si sedám na zadek možná tak z toho, jak na mě ta značka nefunguje... Pár příkladů. Pokud jdu ven a ne se cíleně slunit, a vím, že budu střídavě na sluníčku a ve stínu, používám SPF 30 (jinak padesátku). Se Sundance jsem červená asi po hodině, z čehož jsem půl hodiny strávila v šalině a sluníčko na mě svítilo jen přes sklo. Úplně přestal fungovat asi měsíc před expirací – svůj Hawaiian tropic jsem používala i čtvrt roku po expiraci a dokázal mě ochránit. Konzistence podivně tekutá, nevsakoval se, nechával bílý povlak... Takže Sundance za mě ne-e. 

Avon Ice Sheers – Refreshing EDT
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Hlava – hruška, cukr, meloun cukrový
Srdce – hruška (vychlazený hruškový sorbet), cukr, frézie
Základ – vanilka, pižmo

Tato toaletka je přesně moje krevní skupina. Letní, osvěžující, příjemná... a přitom hrušková, kořeněná a sladká. Baví mě i to, jak funguje podobné složení hlavy a srdce (z hlediska např. výdrže je to geniální nápad). Je svěží i elegantní zaráz, na „blbou toaletku z Avonu“ má slušnou výdrž a já se pořád nedokážu smířit s tím, že moje ledové poklady už nejsou a nebudou :( 

Avon – Femme EDP
♪ ♪ ♪
Hlava – růžový grep, švestka, fialka
Srdce – jasmín, divoká orchidej, magnólie
Základ – jantar, broskev, pižmo a dřevěné tóny

Určitě už vidíte ten kámen úrazu... květinové srdce. Strašně rychle se mi ovoněla, už po pár použitích mě přestala bavit, navíc je dost jemná... zatímco já radši sladké a těžké nebo kořeněné. Výdrž průměr až podprůměr, odpovídala spíš toaletce. V lehčí verzi ji ještě snesu (mám teď DNS), ale ta EDP mi byla po chvíli vysloveně protivná. Není to ale bolehlav, není nijak strašná nebo příšerně chemická, jen jsme si nesedly... tak si alespoň ty tři notičky zaslouží.

Mediblanc – stále stejné. Super balení, slušná pasta, bělicí účinky nepozoruju a stále ještě mi nechutná... na druhou stranu nemůže chybět na žádném dvou a vícedenním výletě.

Spousta Dixi sprcháčů má i svůj vlastní článek, takže voilá → tady.

Novinky od Lirene byly překvapivě velmi fajn. Kdysi jsem používala jejich odličovák, který mě přestal bavit, protože změnili složení a od tohoto fiaska jsem značku tak nějak ignorovala. Tyto dva vzorečky ale velmi příjemně překvapily. Krém byl takový...neurazí, nenadchne, ale ten univerzální čisticí gel, který jde použít i jako odličovač či tonikum, je za mě velmi praktický produkt např. na cestování, chatu nebo k rodičům/chlapovi/kdekoli, kde člověk semtam přespí a nechce s sebou pokaždé tahat hromadu věcí.

Krém od Ellie mi pleť úplně udusil a ucpal, alespoň pocitově, takže díky, nechci.

S olejem od značky Fenjal se pojí velmi smutná příhoda. Příhoda o tom, jak někteří výrobci vůbec nepřemýšlí a neumí produktu (vzorku) vymyslet slušný obal. Abych to zkrátila, asi 1/10 obsahu skončila na mých prsou, 4/10 v jídle, když jsem se vzorkem v ruce neprozřetelně prošla kuchyní a 5/10 na různých místech na zemi. Chtěla jsem jej původně zkusit na zadek a nohy... to chceš.

Vichy vzorky příjemně překvapily. Šamponu jsem nevěřila, ale jedno použití mě nezabilo, takže se asi používat dá; Ideália noční krém je super... až na složení. Přes noc mám zatím raději rostlinné extrakty než koktejl s kys. hyaluronovou, ale i na ni, obávám se, přijde řada.

Vichy Idéal soleil je takový typický průměr, který sice neurazí, ale nijak zvlášť nenadchne. Asi je fajn, ale nemá tu „přidanou hodnotu“ jakou má můj HT (vůně, třpytky...) a hůř se vsakuje.

Yves Rocher sérum végétal úplně neodpovídá mojí věkové skupině, i když musím uznat, že na pleti bylo příjemné.

Tuna vůní. Nebudu se zdržovat, jen název, ano×ne a proč.

VIP ONLY (Oriflame) – ANO. Jedna ze dvou vůní, co voní mému chlapovi. Mám jí plný flakonek a je skvělá.

Ricci Ricci (Nina Ricci) – NE. Má čistě květinové srdce a to nepřenesu přes svoje srdce.

Spotlight (Oriflame, 2×) – NE. Je příjemně odvážná, ale bohužel dost bolehlavová, aspoň mně po nějaké chvíli začne vadit.

Happydisiac (Oriflame) – ANO. Ne nadarmo je propagovaná jako šťastná vůně. Lehoučká, veselá, sytá a šťavnatá kombinace lesních jahod a hrušky... mňam. Nic moc nevydrží, ale stejně je úžasná.

Lucia (Oriflame) – NE. Květinové srdce a hrozně moc ingrediencí. Instantní bolehlav...

Summer white (Avon) – NE. Nenávidím čisté vůně a tuhle už nechci nikdy znovu cítit.

Olympêa (Paco Rabanne) – ANO, ANO, ANO, tisíckrát ano. Jedna z mých „osudových“ vůní, kombinace soli, vanilky, zázvoru a dřeva je dokonalost sama. Samozřejmě, jako u všech, kterým jsem řekla svoje ano... už mám doma celý flakonek :)

Perceive (Avon) – NE. Sice se rozvoní do docela příjemných tónů, ale její hlava mi vadí natolik, že to čekání nepřetrpím.

14 komentářů:

  1. Milujem telové mlieka od Treacle Moon a už dlhšiu dobu pokukujem po peelingu. Nakoľko si s ním spokojná, tak ho asi vyskúšam! :)

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes yes yes yes yes! Je potřeba „šířit mor“ :D

      Vymazat
  2. Jsem na vážkách, jestli mi Rozpustilý citron víc připomínal záchodovku nebo Jar na nádobí, možná jak kdy, ale na konečném názoru to stejně nic nemění:-) Teď jsem si pořídila tuhle variantu v tekutém mýdle a tam už je ta vůně snesitelnější, ale stejně je mám poprvé a naposled:-) Zato Irská káva, to je jiná liga, podle mně nejpovedenější z téhle řady (škoda, že nesdílíme stejný názor, fňuk:-D), pak mi ještě voní Černá třešeň, Čokoláda a pomeranč a Hruška. Ten zbytek mně nevoní a třeba Hrozny s limetkou mi vyloženě smrdí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velvetko, ty jsi boží! ♥ Kafe je fajn, jen je to taková sladká vůně, ne kávová nakopávací, jakou bych potřebovala.

      Takže Hrušku asap, zbytek uvidíme. Hrozny s limetkou mi nijak nevadily, ale mému okolí taky hrozně smrděly (krémové fiasko :D), takže si to asi taky nelajznu :)

      Vymazat
  3. Jahody s rebarborou jsou parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ze sprcháčů od Dermacolu mi nejvíc voněli Hrozny s limetkou, meloun a belgická čokoláda, nejhorší byl podle mě kokos s ananasem. Hrušku jsem ještě nezkoušela a grep ani nevím, že existuje :D

    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokos s ananasem zkazily? Ach jo, čekala jsem to :(

      Grep je úplná novinka, existuje snad týden :D

      Vymazat
  5. Yayy Treaclemoon ten je super :D Muzu ti delat dealera kdybys chtela haha c;

    OdpovědětVymazat
  6. Na tento typ článku se vždycky těším. Spotřeba je úžasná, to se mi ještě nikdy nepovedlo. Já se kupodivu v srpnu ovládám a zatím jsem si nic nekoupila. Každý den se tomu divím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wikirko, jak to děláš? Asi bych potřebovala notnou dávku inspirace :O

      Vymazat
  7. Mě ten Manufaktura antibakteriální gel dělá nepříjemný pocit na rukou, nemůžu si pomoct..

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :O To mě mrzí, já si jej právě zamilovala kompletně :) ...ale možná jsem zaslepená, to ta vůůně.

      Vymazat