1. 8. 2016

LETNÍ GIVEAWAY* – UKONČENO

Ahoj kočky, 

to jsem celá já, týden se neukázat a pak vás chtít "odfláknout" soutěží :)

Ale stojí za to, slibuju!


- Sephora Shea lip mask
- Balea maska Paradise Island
- My face (BIPA) maska s Aloe vera

- I love... Strawberries & cream krém na ruce
- Merci Handy osvěžující voňavá mlha na obličej

- Vzorek EDP John Galliano
- Oriflame zázračný kelímek


+ VICHY Ideália set
(mini balení krému Ideália, termální vody a micelární vody + vzorečky)

A co musíte udělat pro účast?
- Sledovat blog přes GFC
- Nechat mi v komentáři kontakt na sebe :)
- Sledovat mě na myspace, libimseti, xchatu, tinderu, LinkedIn, vinted, IS MUNI a omlazeni

Vítěze vylosuji 26.8. :)

*giveaway sponzorována mnou a mojí debetní kartou

Krásné léto, já se zase ozvu! ♥

20 komentářů:

  1. Sleduji jako Terezah-style
    mail: terezka0000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. sledujem ako Veronika Baginová
    veo.baginova@gmail.com
    :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna súťaž!
    Sledujem ako Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. *giveaway sponzorována mnou a mojí debetní kartou - naprosto jsi mě tímto dostala :D :D
    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že prý ty blogerky mají být transparentní :) zprůhlednit se neumím, tak aspoň takhle :))

      (Jsem ráda, že jsem pobavila! :)

      Vymazat
  5. Moc hezká soutěž, nádherné dárečky jsi vybrala :)
    Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Gfc: The world of makeup

    wormake@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujem ťa ako Soňa Lazoriková
    email: s.lazorik@gmail.com

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Gfc: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    na mém blogu je taky GA sponzorovaná mojí kartou :-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Haha, tak poslední bod podmínek mě hodně pobavil :D Ráda se zúčastním.
    Sleduji přes GFC jako Petra a můj mail je: p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Juuuu moc moc moc pěkné věci byla by škoda se nezapojit :3 tu masku od sephory jsem dlouho chtěla vyzkoušet :3
    1.GFC- Karolína Brázdilová
    2. kontakt : KarolBrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, sleduji přes GFC jako Andrea Můčková a můj mail je Anuska.33@seznam.cz
    Jinak moc děkuji za giveaway, ceny vypadají fakt super! :) Taky si hezky užij zbytek léta :))

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji jako Kriss
    kiss.iii(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkná soutěž.
    GFC Lenca
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sakra, jenom na tom MUNI tě můžu sledovat, nevadí? :( :D A můj mail máš a znáš! :P

    OdpovědětVymazat