10. 7. 2016

Rychlo-důležitý-článek :)

Normální článek, recenze na IPL od Braunu (stay tuned a těšte se!) bude zítra; potřebuji ale vmáčknout do programu i tohle oznámení/otázku/jávlastněnevímcotoje.


1. Doporučte mi prosím nějaký blog. Blog, jehož autorka nepřijímá všechny spolupráce, není na něm to stejné, co na milionech dalších, je čtivý a pokud možno neprofláklý, ty profláklé monitoruji a znám. A aby na něm byl aspoň 1 článek týdně. Nemám co číst :)

2. Trošku měním vaše asi nejoblíbenější články, tzn, In&Outy. Do přírůstků nebudu počítat věci, co nepočítám do spotřebovaných, a naopak. Obejdete se bez důkladného popisu toho, jaký zubní kartáček jsem si zrovna pořídila? 

3. Poslední dobou zkouším a upravuji do free-from podob spoustu jídel, dezertů, apod. Zajímaly by vás recepty

4. Budete mě brát jako zaprodance, který si musí kupovat čtenáře, když bych hned po skončení jedné giveaway rozjela další? Takovou náhodou se mi tu sešel balíček produktů, který měl být původně dárkem, ale ukázalo se, že oslavenkyně vůbec nestojí o moje přátelství. Tak proč neudělat radost ;)

5. Začínám chodit na poledance. Od příštího týdne. Hrozně se bojím a hrozně se těším. Pokud mě některá z vás může uklidnit, že to určitě přežiju... tak mě uklidněte. 

6. Mám psát o kadeřnictví, kam chodím, a které chci doporučit, nebo tu nemám zas tolik Brňaček? 

7. Nějaký tip, jak se dokopat ke psaní diplomky? Nebo ke čtení literatury k diplomce? Někdo? 

8. Očekávám gratulace... od včerejška mám zřejmě potvrzeno, že speakuju na úrovni C2. Není nad dobré zprávy hned po ránu ♥

5 komentářů:

  1. -Co se týče In & Out - ano, bez takových věcí se klidně obejdu, jen je prosím nepřestaň psát :D
    -Jídlo bych také uvítala, zákusky a dezerty miluju a teď v létě by se hodily i nějaké tipy na letní sálaty a podobná fresh jídla, dochází mi inspirace :-(
    -už nějaký ten pátek se občas nějaké giveaway zúčastňuji, zatím jsem vyhrála jen jednu :D a když už ty produkty máš, tak proč neudělat radost, přesně jak píšeš :)
    - za poledance máš můj velký obdiv, já se svojí postavou samá noha samá ruka bych byla akorát samá modřina :D
    -kadeřnictví také uvítám, ještě jsem nenašla to pravé
    se zbytkem ti asi nepomůžu, já jsem ráda že se už nemusím učit :D
    A samozřejmě k takové události co se týče angličtiny gratuluji! já už půlku zapomněla :D
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, nikdy! Článek, na který se pokaždé těším ♥
      Zkusím něco vymyslet :)
      Já už jsem samá modřina... ale žijuuuuu! Žiju, žiju, žiju! :D
      Děkujuuu :)

      Vymazat
  2. Začnu odzadu, gratuluji k úrovni C2, jsi šikulka, já to bohužel už nikam dál než na B2 nedotáhnu..ta lenora a pohodlnost je hrozná věc:-D
    Tip jak se dokopat k něčemu takovému? To nevím, hlavně se neinspiruj mnou, já to pojala tak, že jsem to mastila na poslední chvíli a v neskutečném stresu.
    Jo, klidně piš, zatím jsem sice snad našla kadeřnici, kde bych si teoreticky mohla představit zůstat, ale jeden nikdy neví, až mi ufikne větší délku, než jí povolím, tak beru roha:-D
    Co se poledance týká, tak uklidnit nemůžu, ale dej vědět své dojmy, jak to zvládáš a tak, dost mně láká:-)
    Recepty by mně taky zajímaly, inspirace není nikdy dost, hlavně jak se vaří/často, tak prostě už dochází nápady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, za gratulace i komentář ♥ Ad diplomka: Jo, myslím, že to budu mít stejný scénář :D

      Vymazat
  3. No tak já se těším na zítra na tu recenzi IPL :) Furt přemýšlím jestli do toho investovat a nebo ne. Láká mě to tedy hoodně a už dlouho a ještě jsem se nerozhoupala :D :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat