4. 7. 2016

In & Out – červen 2016

Reklama from me for me – už jste se zapojili do giveaway? :)

Právě jsem se vrátila z cyklovýletu, bolí mě hlava, hlas jsem nechala někde na hranici s Rakouskem a měla bych si jít zalít kytky a prát. Asi proto, že nikdy nejsem mainstream, jsem si hodila nožky nahoru a ťukám tento článek :)


NOVINKY
kategorie speciálně pro Velvetku
41 +10
!!!!!!!!!!!
Preventivní upozornění: TOTO NENÍ VIBRÁTOR!!!! :D
Největší novinkovou láskou je jednoznačně Braun IPL epilátor, který jsem měla možnost otestovat v rámci marketingové kampaně Braunu. Určitě na něj bude i nějaká ta recenze:) Zbytek jsou nějaké nákupy, nějaké slevy, nějaké limitky... no, asi raději nemluvit. 

ODPADKY 
31 + 6
(jen 10 + 4 přebytky, to by asi šlo)
S tou spotřebou jsem na sebe doopravdy dost pyšná. Dlouho se mi nepovedlo takto pěkné číslo. Teď ještě v podobném duchu potřebovat dál, omezit nákupy, spotřebovávat víc vůní... utopie

Těch věcí je fakt hodně a článek bude dlouhý. Zkusím být stručná.
Africké černé mýdlo Dudu Osun 
♪ ♪ ♪
Já to přiznám na rovinu: jsem zaujatá. Nenávidím mýdla, nejsem schopná je používat ani na ruce, natož na obličej. Toto jsem ale chtěla vyzkoušet. Jednak mi docela vadilo, že je to mýdlo – tzn. samotné použití, skladování, "vrzání" pleti při umývání, a druhak... ta parfemace! Fuj. Nicméně na trhu už je i verze bez parfemace a ohledně účinků na pleť můžu jen doporučit. Pleť byla čistá, pěkná, rozzářená. 

Věc
Peelingová houbička. Byla boží, jenže bohužel nevím, kde se kupuje, a nějak mi ta celá látka ztrouchnivěla... 

Ústní voda Dontodent Růžový grapefruit
♪ ♪ ♪ ♪
Byla by skvělá, kdybych na všechny ústní vody světa poslední dobou úplně nezanevřela. Nalezena asi po půl roce a dopoužívána se sebezapřením. Tak nějak tu ústní vodu ve všech těch ranních povinnostech nestíhám :)

Zubní pasta Sensodyne Gel fraicheur
♪ ♪ ♪ ♪
Asi ji vyměním. Začínám tuhle pastu podezřívat, že se mi kvůli ní vytvořil aft, který ne a ne zmizet, navíc mi poslední dobou tak nějak vadí... Sensodyne jsou super, ale po nějaké době se mi "přejí" (nadsázka, pastu nejím) a nemůžu je ani vidět. Mám v merku jiný objev.

Spousta stálic na jednom místě.
Ebelin tamponky – netřeba komentovat,
Balea ubrousky – to samé,
Bourjois tonikum – bude recenze,
Saloos olej – recenze tady

Spousta starých tužek na oči
Vyhozeny; buď pro expiraci, nebo nefunkčnost. Případně obojí. A tímto jsem asi vážně, definitivně a konečně vyčistila svoji kosmetickou sbírku.

Delia Crack enamel lak na nehty
Tento lak si upřímně vůbec nepamatuju, jen vím, že popraskané nehty před dloooouhou dobou letěly. A už neletí. A v tom laku se oddělily složky a tak nějak mě moc neláká.

Dermacol paletka korektorů 
Vyhozena po tom, co jsem zjistila, že ji vlastně nepoužívám. Kdybych měla spočítat, kolik produktů jsem si takto koupila, no, ehm...

Sundance ochranný balzám se SPF 30 
Zkazil se; tímto končím s těmihle tekutými balzámky, nevydrží absolutně nic. Zkazit se po půl roce, když byly skladovány v nejlepších možných podmínkách? Ee, nebudeme kamarádi... 

Avon řasenka Super Shock Brights
Moje první (a dost možná poslední, pod brýlema to vypadá divně) modrá řasenka. Na jednu stranu byla fajn, na druhou stranu dost velký úlet, který nemám šanci spotřebovat. Vyhazuju, ale je mi jí trošku líto.

No name vlhčené ubrousky + Ebelin vlhčené ubrousky
♪ ♪ ♪ ♪
Oboje tyto "cestovní nezbytnosti" splnily moje požadavky, ať už na vůni, neulepenost či na to, aby hned nevyschly. V tomto ohledu nejsem nijak zvlášť náročná, ale můžu doporučit. Ty Ebeliňácké, ty druhé byste těžko sháněli.

Bath&Bodyworks Pocketbac Honolulu sun 
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Uáááá, B&B miluju. Krásné vůně, peelingové částečky, pocit čistoty, neulepenost... co chtít víc? Bude "recenze".

Lilen antibakteriální gel 

Na to, jaká je to noční můra, je ten gel zoufale předražený. Podrobnosti si schovám do recenze/srovnání, ale už teď můžu říct, že jej nedoporučuji. Nikdy. Nikomu.

Isana sprchový peeling grep a rebarbora
♪ ♪ ♪
Myslím, že už jsem tu o něm jednou psala. Dokonalá vůně, bohužel peeling je hodně jemný, částečky v něm jsou skoro nano, a hodně ho spotřebujete, toto balení jsem "zvládla" asi za týden. Byla to limitka a já si jej znovu koupila proto, že byl v Rossmannu ve výprodeji za dvacku.

Cien Beauty Elements sprchový peeling Sky deluxe
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Na tento peeling chystám recenzi, takže nebudu zabíhat do detailů, ale můžu vám prozradit alespoň to, že jde o moc fajn a v jistém smyslu i netradiční produkt a stojí za to.

Tesco Wake up – sprchový gel Cool mint
♪ ♪ ♪ a půl
Tesco dělá něco jako dupe Original sources – velmi podobné vůně a velmi příjemné sprcháče s "originálními" obaly za dvacku. Tento gel byl moc příjemný, pěkně krémový, hydratoval/nevysušoval o něco více než dražší Balea, balení dlouho vydrželo a vůně pěkně probudila. Zatím nemám srovnání s OS, ale pokud vám nesejde na "příběhu" za gelem a vegan produktu, tak Tesco vůně jsou docela povedené. Není to ten nejlepší sprcháč, co jsem kdy měla, ale v kategorii "za pár kaček" a v poměru cena : kvalita je velice dobrý.

Dvě blogové legendy na jednom místě.

Yves Rocher chrpový odličovač očních partií
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Blogosvětem se jak lavina valí láska k jeho olejovému bratrovi – já jsem na olejové produkty alergická, takže jsem vzala zavděk tímto. Je moc příjemný, krásně stáhne většinu produktů bez větší námahy, nedráždí, pěkně voní. Za mě spokojenost.

Balea Voda ve spreji...
...vám jistě neunikla. Není tu co zkazit, i mně vyhovovala. Na ochlazení při sportu, ve městě, ale i doma byla naprosto bezkonkurenční, a za tu cenu. Navíc nemá tendence se jakkoli kazit. Doporučuji!

Avon Planet Spa tělový krém s kolumbijskou kávou
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Pokud jsem si jistá, že se k něčemu vrátím, jsou to krom mých stálic ještě tato krémomásla od Avonu. Vyhovují mi konzistencí, hydratací i vsakováním, zatím jsem byla spokojena i s vůněmi. Tato sice nemá s kávou nic společného, ale i tak byla nadmíru příjemná, taková jemná.

Oriflame Silk krém na ruce
♪ ♪ ♪ ♪
Jsem rebel a používala jsem jej na nohy (moc velké balení, ta mě nebaví :) a musím říct, že vřele doporučuji. Dobře se vsakuje a i přes jeho vodovou konzistenci jsou nohy ráno pěkně hladké a peřiny neumaštěné. Nanášela jsem přes noc v relativně velkém (slušném) množství.

Balea deo spray Shining Berry
♪ ♪ ♪ ♪
V minulém In-outu jsem chválila kiwítko, dnes udělím pomyslný metál i malině. Vůně super, v menším balení se tak rychle neovoní a nezačne být otravná. Účinky na "blbý deospray" velice slušné, je příjemný, neflekuje... a už jsem říkala, že jsou ty vůně božské? Momentálně používám i poslední verzi z této řady, tedy kokos... a jak kokos miluju, tak je asi nejslabší.

Avon Ice sheers EDT – Delicious 
♪ ♪ ♪ ♪
Hlava – ostružina, grapefruit
Srdce – mojito, černý pepř, máta
Základ – santalové dřevo, pižmo
Ani se nedivím, že tu vůni tak miluju, když má všechny předpoklady správné vůně: něco z lesního ovoce, grep, hodně máty... U mě sice z této řady vítězí zelená hrušková, ale i tuhle jsem měla ráda. Opět se opakovalo to, že vydržela HODINY (neříkám, že celý den, ale s přehledem třeba 3,5... "blbá" EDT!) a lidé se mě ptali, čím tak pěkně voním. Připomíná mi léto a nějaký koktejl. Škoda, že Icíky zrušili.

Tyto tři lásky mají velmi zvláštní a výjimečné postavení: byly spotřebovány poslední červnový den.

Hawaiian tropic ochranný opalovací krém se SPF 30
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Už jsem někdy říkala, že miluju Hawaiian tropic? Příjemná konzistence (zase budu otravovat se svým máslíčkem), nádherná letní vůně, spolehlivá ochrana a.... TY TŘPYTKY. (Ano, jsem dětinská). Zcela určitě pořídím zase.

Rival de Loop pleťový peeling Clean & Care
♪ ♪ ♪ ♪
To. Balení. Mě. Přivádělo. K. Šílenství! Fajn, sympatický a nádherně voňavý produkt, do kterého se ale tak špatně dostávalo, že už se neuvidíme. Jinak mě bavil; dojmy stále stejné, jako v recenzi zde.

Farmona Tutti frutti – sprchový peeling ostružina a malina
♪ ♪ ♪
Opět velmi fajn peeling, ale tato vůně mi tak strašně nesedla, že jsem se těšila, až jej spotřebuji. Brzo se o něm dozvíte víc, bude figruovat v jednom z článků, takže zatím nebudu kazit překvapení... :)

Vzorečky už jen rychle:
Mediblanc – super na cesty, jinak jsme si nesedly. A moc nebělí. Ale zanechává pocit svěžesti. Herbadent bylinková pasta – zamilovala jsem se, parfums má bod za marketing. Už mám plné balení.

Energie de vie – Lancôme má taky bod za marketing. Musím se přiznat, že ačkoliv jsem to neplánovala... už mám plné balení. Ehm, whoops. Floré nebude úplně můj šálek kávy, krém vypadal nadějně, ale je jak maska a hodně nepříjemný. Zato ten od Yves Rocher mi sedl podstatně líp a možná se ještě někdy uvidíme.

Bruno Banani Absolute Woman je tak nechutně překombinovaná a přeslazená vůně, že se mi až zalíbila :D Na jedno použití nebyla špatná, ale plné balení mi domů nesmí.

Musím uznat, že po sepsání tohoto článku jsem vyčerpaná a zralá možná tak na postel. Doufám, že vás článek bavil a že jste neusnuli už v půlce :)

21 komentářů:

  1. Ok, bylo mi divné, proč bys do kosmetického "in & out" dávala vibrátor... Díky za popisky :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grrrr, můj přítel a mamka tomu Braunu přezdívají úplně stejně! Já se z vás zblázním! :DD

      Vymazat
  2. Balea osviežujúca voda je za mňa najviac top! Kľudne sa vyrovná aj dražším vodám napríklad od evianu :)
    https://loveofbratislava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, na osvěžení je pecková ♥

      Vymazat
  3. Áááá, tohle jsou doopravdy Nákupy s velkým N:-D Moje nákupy bývají taky vlastně jen směska slev, akcí, výprodejů, limitek..:-D Ale co, nekouřím, většinou ani nepiju, tak nějakou neřest mít musím. A kosmetika je prostě neřest největší:-D Mimochodem, doufám, že když jsi teď tak hezky naladěná na vlnu velkých nákupů, tak z ní hned tak neslevíš a v podobném duchu se ponese ještě několik dalších měsíců:-D Ať nemám takové výčitky, že jen já nakupuji jako utržená z řetězu:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taky nekouřím, nepiju, protože mi z toho bývá špatně, už ani ve velkém nenakupuju oblečení a boty... tak zbývá jen kosmetika a jídlo a to už je prakticky neškodné :D Nene, plánuji si dát limit max. 10 produktů/měsíc. Blbý je, že teď mám pět, na parfums objednávku na další 4, chci jít do Lidlu pro peeling, potřebuju dva parfémy, na cestě je rtěnka... ach jo :D :D

      Vymazat
  4. Super spotřeba, chválím. S nákupy to znám. Nechci opravdu nic kupovat, jen odličovač, který jsem dopotřebovala. No a když už jsem v drogerce, mrknu na novinky, limitky a slevy a je to v ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše. Nejlepší je nechodit do obchodů, na nic nekoukat, nic nezkoumat...

      Vymazat
    2. Mluvíš mi z duše. Nejlepší je nechodit do obchodů, na nic nekoukat, nic nezkoumat...

      Vymazat
  5. Uf, opravdu bych chtěla vědět, jak se ti podaří tolik produktů vypotřebovat :D A jo, taky radši nepočítám, kolik produktů jsem si už nakoupila, které jsem pak vůbec nepoužívala, holt se tomu asi nevyhneme ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych ti odpověděla, ale... nevím. A hlavně nevím, jak se mi daří mít přes 20 tolik měsíců za sebou... :D

      Vymazat
  6. Tak Balea vodu ve spreji jsem si kupovala taky, ale když jsem zjistila, že je v ní opravdu jen voda, bez jakýchkoliv minerálů a dalších látek, tak jako má třeba Bioderma.....byla jsem zklamaná, to si rovnou můžu dát rozprašovač do ledničky s obyčejnou vodou.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s tímto počítala a právě proto ji kupuji. Minerální vody ala Avene, Bioderma, Vichy jsou i pětkrát, sedmkrát tak drahé – a pro mě je zbytečné vyhodit tři sta za vodu, kterou si při chůzi městem cákám za krk, při jízdě na kole na ruce a na koncertech úplně všude. Vlastní i minerální/termální a tu používám při pleťové péči, ale Balea je pro mě super "spotřební" produkt, který můžu klidně vyplácat za dva dny a nebude mi to líto. Od rozprašovače do ledničky se odlišuje tím, že má "kontinuální" střik, tedy že držím = voda/mlha práší. Rozprašovače, pokud vím, fungují jak u parfémů – stisknu, stříkne, zatímco mně v tomto případě více vyhovuje mechanismus, který je u deodorantů. A je skladnější. :)

      Vymazat
  7. Balea voda ma tiež sklamala, nakoľko som myslela, že bude aspoň minerálna. Radšej si priplatím, a kúpim Avéne, ktorá je moja topka. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viz odpověď na komentář výše, já to beru jako dvě odlišné věci :)

      Vymazat
  8. love them all!
    awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se těším, až bude recenze na epilátor, moc ráda bych si ho pořídila, tak bych si ráda potom přečetla různé dojmy a postřehy, abych zjistila, jestli za to stojí :)

    Jinak co se týče toho Cara a brownies - díky za upozornění, je to moje chyba. Caro se vyrábí jak v klasické, tak i bezlepkové verzi tzv. Caro Ricoré, já do receptu dala tu bezlepkovou verzi, jen jak jsem zvyklá říkat Caro, tak jsem to tam zapomněla dopsat, protože jsem chvátala. Rychle jsem to nacvakala do počítače a běžela pryč a jak jsem pořád zvyklá říkat jenom Caro, tak mi to ani nedošlo. Takže určitě bezlepkové jsou, jen si tam musíš dát tu bezlepkovou verzi. Já ho vždy do brownies dávám místo normální kávy, tu nemám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude. Dojmy jsou pozitivní, má pár výrazných plusů proti jiným na trhu... ale taky pár výrazných mínusů. Zkusím ji "vmáčknout" do publikačního plánu co nejdříve :)

      Ad Caro jsem ti odpovídala na Tvém blogu. Odvolávám svůj jedovatý komentář a děkuji za tip, aspoň jsem si rozšířila obzory :)

      Vymazat
  10. Teda, tak to je pořádně obsáhlý článek! Nákupy jsou super a spotřebované produkty pro mě neskutečné, do teď jsem si myslela, že moje spotřeba je slušná :D Hodně mě zaujal makeup, korektor a pudr od Bourjois, kdyby byl v budoucnu nějaký článek, nezlobila bych se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem koukala, k jakému obludnému číslu jsem se dostala. A to si každý měsíc říkám: víc spotřebovaných už mít nemůžu, teď jich bude tak 5, protože všechno jsem otevřela nově... no, a ano ne. Make-up Bourjois je moje láska a novodobá stálice, korektor a pudr jsem ale koupila až teď kvůli slevám a teprve zkouším, takže na článek bych to viděla někdy koncem léta... ale moc děkuji za nápad a za tip, ráda jej napíšu :) Plánuji i giveaway o make-up, když už jej tak miluju, taky ji vidím zhruba na podzim, takže tyto dva články asi spojím.

      Vymazat