7. 6. 2016

Objev léta – Balea || Sada na zesvětlení chloupků

Několikaletým pozorováním všude možně, většinou rukou kamarádek a postav členů rodiny, jsem na to přišla: nejsem jediný člověk na světě, kterému život nadělil tmavé chloupky. Jsem genetická kombinace otce, který by prošel jako perfektní árijec, a maminky, kterou by člověk klidně mohl vydávat za Italku. Takže jsem k světlým vlasům, modrým očím, "zrzavé", tedy bledé, pihaté, neopálitelné (ale upálitelné) a jemné pleti dostala taky dáreček od mámy: rostou mi tmavé chloupky. Na lýtkách, části rukou, v podpaží a na břiše. 

Dalo by se říct, že jsem se s tím s časem srovnala a zvykla si na to. Nejsem šílenec a nemám přehršel volného času, abych si holila ruce a břicho, a navíc jsem zjistila, že jsem vlastně tak docela srab. Takže jsem celý život epilovala jen nohy, břicho občas pomázla tříprocentním peroxidem a modlila se za zázrak. Zázrak přišel v podobě Baleáckého setu, na který jsem náhodou narazila v drogerii. Seznamte se. 


V balení za 129,- najdete dvě tuby s krémy o objemu 50 ml (každá) a plastovou mističku se špachtličkou na nanášení. S trochou nadsázky by se to dalo přirovnat k barvě na vlasy: smícháte barvu (růžová tuba) s aktivátorem (modrá tuba), zamícháte, a aplikujete na vlasy, nebo, jako je tomu v tomto případě, na chloupky. 

Přijde mi úžasné, že i samotné krémy jsou barevně odlišené, takže je rozeznáte i v misce. (Jeden je více do růžova, druhý zase do studené modré, nevím, jak moc to na fotce jde vidět). To je důležité proto, že se míchají cca ve stejném poměru. 

Smíchat jdou snadno. Výsledný mix má krémovou texturu, něco jako hustší tělové mléko. Teď už stačí jen jej nanést na tělo, na místo, kde chcete chloupky zesvětlit, v dostatečném množství a 7–10 minut počkat. Já odvážně zvolila břicho hned na první pokus. 

Fotku před a po nemám jednoduše proto, že jsem zapomněla na fázi "před" a po dvou zesvětleních by to už nebylo autentické :(

Ta nejdůležitější otázka na konec: funguje to? Funguje! Sama jsem byla překvapená, že už po dvou zesvětleních byly chloupky mnohem méně viditelné. Jediný vedlejší efekt je, že bílá zůstane i kůže, která přišla do kontaktu s krémem. Nejde sice o trvalý stav, ale (i vzhledem k návodu) neexistuje vybělit a pak šup do plavek a letět k vodě. Výsledek také nevydrží věčně; jak chloupky povyrostou, zase začnou být vidět. Ale já jsem ráda i za to, co mi tento zesvětlovač poskytuje a pravděpodobně mu zůstanu věrná. 

12 komentářů:

  1. Zní to jako super produkt, já jako bruneta neříkám radši nic :D Ale nelíbí se mi, že zesvětlovač příjde do kontaktu s kůží.. nápad je to ale super! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přijde, peroxid, barva na vlasy... já to tak nehrotím, je to na to testované :) Můžeš to zkusit barvit i chloupeček po chloupečku :D

      Vymazat
  2. A za jak dlouho se kůže zase ztmaví?:) Jinak je to ale super výrobek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna-dvě sprchy, jeden bazén, jedna-dvě noci. Nějak jsem to nepozorovala, ale všimla jsem si, že po aplikaci tam ta bílá byla a po dni už ne-e. Ono tu vrstvu peroxidu po 7 minutách smyješ... Kůži to podle mě nebělí ani nedělá nic jiného, jen tam buď zůstane vrstvička, nebo je to reakce na ten peroxid. (Nerozumím tomu, myslím si to).

      Vymazat
  3. Tak to je zachránce. Každý nemá čas a chut holit si úplně celé tělo. Jsem sice blondýnka, ale s věkem mi chloupky tmavnou (i ty, které neholím), z blonďatých v pubertě k hnědým :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jéjej, tak to se mám na co těšit :(

      Vymazat
  4. Jsem blondýnka a světlé mám i chloupky, takže asi nejsem úplně cílová skupina (i když by to možná byl zajímavý pokus zjistit, co by to udělalo se světlými chloupky, třeba by upadly úplně:-D), ale ráda jsem si rozšířila obzory:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám naštěstí chloupky bílé, v létě po opálení zase až moc bílé že jsou docela vidět, jsem blondýna tak v tom mám výhodu. Určitě je to skvělí nápad, vůbec nevím že něco takového existuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další taková, ach jo holky, vy se máte :)

      Vymazat
  6. zaujimave ale osobne neviem ci by som sa do toho pustila bala by som sa podrazdenia pokozky
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce vyzkoušet, klasický alergenní test :)

      Vymazat