19. 6. 2016

Májové In&Out

Původní plán zněl: nemít víc než jeden In&Out na homepage. Bohužel, než bych se k tomu dopracovala, bude červenec. Snad příští měsíc, nicméně, teď je čas, abych vám slavnostně představila svoje odpadky za květen. 

19 + 6 prohřešků
(Sakra!)
S potěšením můžu konstatovat, že spousta věcí, co tu vidím, je v tuhle chvíli už spotřebovaná nebo rozpoužívaná, a že byly naprosto potřebné (zejména ta rtěnka). Vyzdvihla bych, že mi nepřibyl žádný sprchový gel, jen jeden lak na nehty (ve výprodeji za dvacku) a jeden krém na ruce (to ne já, to dárky k nákupu). 

Vyzdvihla bych Ebelin silikonové polštářky pod oči (aby se stíny neprášily na hotový make-up, když si člověk dělá oči jako poslední), Lancôme Energie de vie Liquid care (tohle je vzorek, už mám plné balení), Invisibobbly v odstínu Fata morgana a SH kapky na nehty. 

(Netakúplně)bioodpad
27 + 3 + 4 podarované štětce
Takové fotky se mi líbí podstatně víc. A to tu ještě chybí ty 4 štětce, které jsem poslala dál (věnovala mladší sestřenici). Musím říct, že tento měsíc jsem měla docela problém se cpaním té hromady do mojí oblíbené šedé krabice. Takhle by mi to spotřebovávání mohlo jít i dál. 

Dermacol – Micelární voda Hyalluron 
♪ ♪ ♪ 
Micelární vody nijak zvlášť nepoužívám, odličuji se odličovacími ubrousky a pak pleť čistím na mokro, tuto jsem ale dostala, tak jsem se rozhodla ji vypoužívat místo tonika. Asi není špatná, dráždí mi jen oční okolí a docela čistí, ale za mě nedosáhla kvality ani toho nejobyčejnějšího tonika. Jejím největším plusem je multi-užití při cestování. 

Alverde Aqua – Mycí gel mořské řasy
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Jedním slovem: stálice. Absolutní láska, kupuji jej pořád dokola. Teď se mnou málem švihlo, když jsem jednu dobu myslela, že jej zrušili. Nenahraditelný a nejdokonalejší na světě, hned po Ebelin tamponcích, na stejném místě jako Saloosácké oleje. Bude recenze. 

Balea – Odličovací ubrousky s aloe vera 
♪ ♪ ♪ ♪
Taky je kupuju pořád dokola a pět notiček nemají jen proto, že je to pro mě nahraditelná věc a až tak mi nesejde na značce; Balea mi ale sedí cenou. 

Dermacol – denní krém pro mastnou pleť Lift&Matt
♪, cca polovina vyhozena, pro mě nepoužitelný
Kdysi jsem měla vzoreček se stejným názvem a obalem a byla jsem okouzlená, ale v tom vzorku zjevně nebyl tento krém. Větší hrůza už je snad jen pleťovka od Avonu, po které se osypávám. I když má být bez silikonů, tak pocitově byl jak maska a dusil mi pleť, špatně se vstřebával, vůbec nematoval a absolutně se na něm nedal přirozeně nanést make-up. Nevermore. 

Saloos – obličejový olej ylang-ylang
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Moje nedávná recenze asi mluví za vše. 

Sensodyne – gelová zubní pasta Gel Fraicheur
♪ ♪ ♪ ♪
Jediné a největší mínus této pasty je, že se tak špatně shání, jinak mi vyhovuje poměrně dost. 

Lactacyd – intimní mycí gel Hydro-Balance 
♪ ♪ ♪ ♪ 
O dost lepší než "Fresh" kolega. Byl příjemný, nezpůsoboval žádné alergie ani obtíže, na druhou stranu jsem jej spotřebovala docela rychle. Napříště zůstanu u Jessy, ale i tento gel můžu pochválit. 

Balea – sprchový gel lemongrass a mořská sůl
♪ ♪ ♪
Sprcháč s moc pěknou vůní (něco mi připomínala, ale nedokázala jsem si vybavit, co to bylo). Nevysušoval, ale ani nehydratoval, navíc jsem jej vcelku rychle spotřebovala. Na druhou stranu krásně pěnil, byl na těle dost příjemný a vůně je více než fajn. Suma sumárum, průměr. 

Wellness&Beauty – olejový peeling s bambuckým máslem 
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Chystám recenzi, takže vám zatím neprozradím o moc víc, než že byl úplně boží a určitě jej tu nevidíte naposled. Srovnala bych ho s peelingy od značky Saloos. 

Isana – tělový krém shea&kakao
♪ ♪ ♪ ♪ 
Konečně máslo podle mého gusta! Ideálně husté, krásně se vsakovalo a pěkně promazalo a hydratovalo. Jen ta vůně byla přeslazená a chemická a i když je balení nepochybně výhodné (400 ml asi za 70,-), ke konci už mě nebavilo a byla jsem ráda, že jsem se dohrabala až ke konci. 

Playboy – tělové mléko Super Playboy
♪ ♪ ♪
To, co vidíte na fotce, je cosi řídkého, málo hydratačního a občas lepivého, co mi nechávalo dost nepříjemný pocit na dlaních. A já jsem schopná mu to prominout pro tu nádhernou vůni, která ve mně evokovala šampaňské s jahodami. Parfemace je luxusní, ale jinak se mléku radši vyhněte. 

Oriflame – pečující krém na ruce s olivovým olejem, cestovní balení
♪ ♪ ♪ ♪
Budu se opakovat, ale moje hodnocení zůstává stejné, jako u jeho bratříčka. Krásný obal, příjemná vůně, množství tak akorát na cesty nebo do kabelky, hydratace nadprůměrná... jen konzistence zbytečně vodová. 

Pantene Pro-V – intenzivní hydratační maska a kondicionér
♪ ♪ ♪ ♪
Docela fajn duo. Parfemace mi vyhovovala, maska byla rozhodně nadprůměr, kondicioner zase průměr, ale dohromady fungovali skoro bezchybně. Vlasy se po této dvojce nijak zvlášť nemastily ani mi nepřišly zatížené. Na druhou stranu, zázraky se taky nekonaly. 

Schwarzkopf – Palette Deluxe barva na vlasy 562
♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Mám ji asi po milionté a stále patří mezi moje stálice a oblíbence. Jen se mi tentokrát dost rychle vymyla... 

Garnier – Fructis posilující šampon
Lupy, mastné, těžké a padající vlasy a svědění hlavy, za to všechno můžu poděkovat silikonům v tomto šamponu. Mým štětcům ale vyhovoval dost a příjemně voněl, takže uplatnění nakonec našel. 

Oriflame – HairX Pure suchý šampon 
♪, vyhazuji, nic nedělá 
Sucháč prakticky bez účinku, pokud tedy nepočítáme moje udušení. Škoda, že dokud nezměnili balení a zjevně i složení, tak byl moc fajn. 

Schwarzkopf Taft – lak na vlasy Ultra (4)
♪ ♪ ♪ ♪
Spotřebovávala jsem jej asi rok, vlasy si lakuji minimálně, ale byla jsem po všech stránkách (pevnost a struktura účesu, výdrž, vyčesávání, cena, balení, parfemace) spokojená. Nicméně musím říct, že teď mám jeho zlatého sourozence a ten mi přirostl k srdci ještě víc. 

Balea – deo spray Shining kiwi
♪ ♪ ♪ ♪
Poměrně příjemná vůně v menším (150 ml) balení, která mě bavila po celou dobu užívání. Na léto zvažuji pořízení i antiperspirantu, ale co se deo sprayů týče, zastanou mnohé a já jsem s Baleou doopravdy spokojená, zejména s touto Shining... limitkou.

Avon – Ice sheers, Luscious EDT
♪ ♪ ♪ ♪
Citronová toaletka z nádherné a voňavé (a taky pěkně staré, udivuje mě, že ty vůně jsou ještě použitelné) řady Ice sheers. Tahle citronka voněla moc krásně, a na to, že je to jen EDT, taky pěkně intenzivně, a spousta lidí se mě ptala, čím tak krásně voním; skvělá byla i její kombinace s CK Eternity (CK na kůži, Avon na vlasy). Za mě rovněž paráda, příjemná, svěží, sladkokyselá a zároveň sytá vůně.
Hlava: citron (+ citrusy a citronáda), cukr
Srdce: lilie, květ pomerančovníku
Základ: citron, vanilka, pižmo, jantar, sladké tóny/sladkosti

Avon – Fleur EDP 
♪ ♪ ♪
Ovocná, květinově-tropická vůně s nádherným flakonkem a ozdobnou růží za mě měla poměrně hodně mínusů. Byla až moc svěží, až moc květinová (víte, že já jsem na ty sytější, ať už sladké, nebo i hořké, a pro mě za mě i ty kytky, ale těžké), až moc ovocná... Navíc ta výdrž. EDP, a vydrží méně než EDT nad ní. Voněla mi, některé tóny v ní mi byly hodně sympatické, ale je to pro mě spíš taková nouzovka, než jedna z prvních voleb. A taky úplně nemusím mango, což bude v případě této vůně asi problém.
Hlava: mango, mandarinka, mučenka
Srdce: jabloňový květ, růže, měsíček
Základ: kosatec, dřevité tóny, pižmo

MakeupRevolution – kompaktní lisovaný pudr odstín Porcelain

Jedno velké NE. Tváří se jako úžasný produkt s dokonalým balením, houbičkou, za pár korun. Hm. Houbička je na nic, zrcátko zbytečně miniaturní, ve složení spousta parabenů. Ale co je nejhorší: ta mrcha oxiduje! Asi už půl minuty po nanesení jsem byla úplně oranžovo-hnědá (a bylo jedno, jestli to bylo na krém, na make-up, nebo na úplně suchou pleť), a to, že jsem si pořídila nejsvětlejší odstín, mi bylo hodně platné. Spotřebováno na konturování, ale už jej nechci ani vidět.

Quiz cosmetics – Tužka na oči 010
♪, vyhozeno, nepoužitelná
Tak tvrdou a nemalující tužku aby člověk pohledal, měla jsem pocit, že si sedřu víčko. Nepoužívala jsem ji, takže samozřejmě prošla. Chybět mi nebude.

Oriflame – Very me Metaliner Silver 
♪ ♪ ♪, vyhazuji, alergická reakce/prošlý produkt
Tohle by byl i moc fajn produkt, kdyby mě ještě před expiračkou nezačal na očích pálit. Jinak ale můžu doporučit, pokud se ještě prodává. Snadno se s ním pracuje a na očích vypadá moc pěkně, navíc jde bez problémů odlíčit.

MOJE – řasenka Extra
♪ ♪ ♪ ♪, vyhazuji, používala jsem ji cca půl roku
Super řasenka, která mi dokázala nádherně zvýraznit řasy, neslepovala je, a to všechno jen za pár korun. Jen se postupně její vlastnosti zhoršovali a teď bych ji jednak měla vyměnit (taky vyměňuji), a jednak už nebyla tak super jako na začátku :(

Balea – olej na rty, roll-on
♪, vyhozeno, zkazil se
Myslela jsem, že je to náhoda. Tento olej mám myslím někdy od podzimu, rozhodně ne tak dlouho, aby se měl právo zkazit. Takže jsem vinila sebe a svoje špatné skladování za to, že začal podivně smrdět a celý byl takový... divný. (Po šílených reakcích na MF lesky jsem na svoji pusu háklivá). No, to bylo do té doby, než jsem zjistila, že i Balea/Sundance balzám se SPF, kupovaný loni v červnu se mi zkazil. Takže od dm značek už jen tuhé balzámky a s tímhle se loučím.

Oriflame Giordani Gold – cestovní štětec na pudr
♪, vyhozeno, nemám jej ráda
Tento štětec je jedno velké ne. Hrubý, tvrdý, padají mu chlupy, špatně se umývá... jedinou výhodou je vzhled a balení, a ani jedno z toho už mě asi nepřesvědčí, že bych si jej měla ponechat.

Vzorky a miniatury:
Avon Far Away  – přesně ta vůně, která není moje krevní skupina.

Essence Like a milion miles away – láska v nejpraktičtějším možném balení. Klidně bych po ní chňapla zase.

+pasta Mediblanc, se kterou už by to bylo počtvrté to samé, tak jsem ji vynechala.

Co vy a květnová bilance?

8 komentářů:

  1. Málo kupuješ a moc spotřebováváš:-D Mně ta vůně Fleur voněla jen asi do poloviny, teď mi stojí na poličce a používám ji spíš jen, abych ji dorazila, než že by mi fakt voněla. Ale tento trbal mám i sjinými vůněmi, i když nepopírám, že většina z nich se shoduje ve značce - Avon. A tělová mléka od Playboy jsou voňavý průser, nádherně voní, ale funkčně jsou k ničemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další přehled tě potěší :D Jo, souhlasím s Fleurou i s Playboyem.

      Vymazat
  2. Pořádná várka, tohle se mi nenahromadí snad ani za celý rok :-)
    Celkově jsem vyzkoušela Balea ubrousky a tyhle zelené mi přijdou ze všech nejlepší, Palette barvu na vlasy ale blond přesně tuhle edici miluje moje mamka, na mě je to dost velký driják a dělá mi odstín buď do žluta nebo jiný blond odstín zase moc do bíla. Ten Oriflame štětec je vážně děs :-) a nakonec všeho, vůně Essence Like a million miles je moje nejoblíbenější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosímtě :) Like a million miles away je láska, co se vyrovná i mnohem dražším vůním! :3

      Vymazat
  3. Tak to je pořádná hromada spotřebovaných věcí, vůbec nechápu, jak se ti to mohlo podařit :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to je opravdu pořádná hromada. Mě ten krém na ruce od Oriflamu zase moc nevyhovoval. Sice pěkně voněl, ale mé ruky nehydratoval. Těším se na recenzi mycího gelu od Alverde. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem u tebe na blogu :) a překvapilo mě to, protože mívám packy v katastrofálním stavu...

      Vymazat