17. 6. 2016

Květinové nebe na jakýkoli typ pleti || Saloos obličejové oleje

Oblíbenců mám velkou spoustu, se svatými grály je to zhruba podobně. Ale těch doopravdických kosmetických lásek, které svojí dokonalostí překonávají i nutkání otestovat všechnu kosmetiku, co je na světě, a nutí mě být jim bezvýhradně věrná, těch je jen pár. A tyto rozkošné květinové skleněné lahvičky k nim patří; dokonce bych řekla, že se řadí hned za Ebelin vatové tamponky, kterých jsem spotřebovala už aspoň 30 balení. 


Asi jste si všimli, že se značkou Saloos spolupracuji, čehož si moc vážím. Můžu vás překvapit: tento článek není sponzorovaný, ani jsem nedostala žádný obličejový olej. Prostě jsem si jeden z nich koupila po zjištění, jak moc mi vyhovovala pleťová voda od téže značky. A už u nich zůstala. Doufám, že mám pověst, že spolupráce přiznávám, a tím pádem toto píšu úplně zbytečně :)

To je on. Saloos regenerační obličejový olej ylang-ylang, kterým to všechno začalo, dnes již prázdná lahvička. Kytička ylang-ylang mi nic neříká, krom toho, že se občas vyskytne v nějakém parfému (pro zvědavce – je to tato kytička), ale každý olej má charakteristiku, na jaký konkrétní problém pomáhá či jaké pleti sedne nejlépe. V případě tohoto oleje pomáhá kompenzovat nedostatek vody a suchou pleť. 

Jakožto majitelka mastné pleti ji přes den všemožně matuji a suším, což je potřeba večer vykompenzovat pořádnou hydratací. Proto jsem ylang zvolila jakožto první vlaštovku. 

Co do složení, tady není absolutně co vytknout. Pouze přírodní složky, samé rostlinné extrakty a navíc tocopherol, tedy vitamin E. 

Olej je vybaven víčkem s kapátkem, které je chráněno ještě víčkem plastovým. Podle mě je to skvělé řešení, ideální pro takovýto typ přípravku (i když expertka je schopná pokapat oleje úplně všechno). Na většinu částí obličeje mi totiž bohatě stačí jedna kapička (čelo+nos, jedna tvář, druhá tvář, brada a oblast nad ústy, oči), v případě krku jsou to kapičky dvě až tři. Kapátko umožňuje olej naprosto přesně nadávkovat, takže z vás neteče jako z právě usmažených hranolek. 

Četla jsem i recenzi, kde si autorka stěžovala, že cca třetina přípravku nejde kapátkem absolutně dostat. Já tento problém nemám, stačí totiž lahvičku naklonit a vesele pokračujete, i když už kapátko nedosáhne. Až posledních 3–5 použití (podle toho, jak se s kapátkem snažím) jsem si musela olej vylít do dlaně. 

O konzistenci toho asi moc nového nesdělím, prostě hustší olej; dala by se přirovnat k panenskému olivovému. Krásně se vstřebává, dá se poměrně rychle vmasírovat, ale i přesto se vždycky lesknu. Asi si úplně neumím představit používání ráno a zapracovávání make-upu, ale na noc je naprosto ideální. I když vím, že jsem na sobě celý den měla vrstvu mu a dalších líčidel a můj obličej už musí trpět, stačí večer rozetřít na tvář dostatečné množství oleje a ráno přivítám s rozzářenou, hydratovanou a vyživenou pletí. 

Největší výhodu olejů vidím v tom, že jsou naprosto pro každého. Jednak si z dostupných 15 variant musí vybrat úplně každý, druhak je olej ideální způsob hydratace a péče pro mastnou a problematickou (jako re-hydratace po všem vysušování, o které se celý den snažíme) i suchou (hydratace) pleť. A do třetice, i pokud si vyberete podle vůně a nikoliv podle účinku, nebudete zklamaní. 

Já po ylangu sáhla po levanduli, protože jsem měla problémy se spánkem a levandule není na spaní úplně tou nejhorší bylinkou, ač je levandulový olej doporučovaný spíše pro aknózní či starší pleť, a sedla mi úplně stejně dobře, jako ylang pro můj typ pokožky. Jen jsem měla pocit, že moc rychle ubývala. Teď jsem vybavena rosalinou a zatím mě baví i ten. Mám v plánu vyzkoušet všechny... :)

Pár faktických informací:
Vůně – na jednu stranu po zvolené bylince (v překladu: pokud nemáte rádi levanduli, tak ji nevolte, protože vážně voní po levanduli), na druhou je cítit i podtext specifické vůně, kterou si nesou všechny oleje; možná je to ten přidaný šípkový. 

Obaly – spoustě lidem se nelíbí, mému oku grafika ale připadají po grafické stránce naprosto přijatelné a pěkně zpracované a moje dětinsky-ornamentové já je miluje. 

Cena – 20 ml za cca 135, kupuju na parfums. Ylang mi vydržel od posledního února (tzn. března) do začátku května, levandule od května do půlky června. 

Všechny varianty najdete u Saloos na stránkách – tady

5 komentářů:

  1. Po nějakém obličejovém oleji od Saloos už dlouho pokukuji, výběr je bohatý, ale rozhodování, který zkusit nejdřív docela těžké:-) Pro začátek mně docela láká heřmánkový, ale asi to bude chtít jich vyzkoušet víc (nebo jak píšeš Ty - všechny:-D)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Saloos mám ráda snad všechno včetně těchto olejů. Nedávno jsem dopotřebovala levandulovou pleťovou vodu - paráda
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jeden a jsem s ním spokojená. Celkově mám Saloos moc ráda :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten levandulový olejíček mám taky zálusk, poté co spotřebuji olej od Havlíka. Levanduli miluji ve všech podobách, takže jsem velmi zvědavá. Super článek! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nic od Saloosu jsem ještě nezkoušela, ale asi bych i chtěla. Olejíček vypadá skvěle :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat