27. 6. 2016

Giveaway "Barvy nekoušou" – UKONČENO

Přijde mi krásně symbolické, aby stým příspěvkem na tomto blogu byla právě soutěž (ta narozeninová, kterou jsem slíbila v březnu). A protože je krásně a léto za okny v plném proudu, pojala jsem ji tak nějak letně, trošku bláznivě a barevně. Hlavními barvami jsou v tomto případě červená a růžová :) Nebudu napínat:

Co tedy můžete vyhrát? 
Masku z dílny LAB35
Rexona deodorant s vůní Flower bouquet
Rtěnku od Astoru, odstín 018 (Pretty in Fuchsia) 
Lak na nehty MUR odstín Cool days
Barevné oční stíny Max Factor Pajama party
a jednu nudenudu, mono oční stín, který by měl jít použít jako rozjasňovač:
MUR odstín Touch me

Musím říct, že při vybírání cen jsem měla vážně "štěstí". Vždycky jsem něco koupila a nejpozději o dva dny později na ten samý produkt začala akce/dostal se do výprodeje/začaly slevy v tom obchodě, kde jsem nakupovala, a to na celý sortiment. 

Jinak jde ve všech případech o něčí oblíbený produkt, ať už můj, někoho z rodiny, nebo nějaké kamarádky. Udělala jsem anketu a podle toho potom zvolila druh a značku výrobku, odstíny už jsou čistě mojí volbou. 

Co pro výhru musíte udělat?
1. Sledovat mě přes GFC (vlevo v menu), a to veřejně 
2. Nechat mi mail/sledovat můj blog, abyste věděli o výhře
3. Napsat do komentáře vaši oblíbenou barvu :) 
(Tato informace bude samozřejmě tisíckrát zneužita všude možně.)

 (Zvažuji, že rtěnku pro jistotu ještě seříznu. Ač jsem obešla tři drogerie, všude byly Astorácké červené odstíny jakoby už swatchované, a to všechny. Nakonec jsem čapla ten, co vypadal, že byl jen jednou otevřený z podobných kontrolních důvodů, jaké jsem provedla já, ale jistá si být nemůžu. Já neměla důvod ji používat, mám prakticky úplně tu stejnou svoji.)

A jeden malý bonus: 
Pokud mě budete sledovat i na instagramu @zrzavakatastrofa (a zmíníte to v komentáři), přihodím vám v případě výhry do balíčku ještě Missha plátýnkovou masku. 
(A kdyby mě výherkyně nesledovala, vylosuji z insta-sledujících ještě jednoho, kterému pošlu masku zvlášť :)
Na insta zatím není nic, nelekněte se, ale plánuji jej "rozjet" a začít používat právě pro blogové účely, např. upozornění na slevy, dárky nebo fajn limitky :)

Soutěž trvá do 16.07. 

15 komentářů:

  1. Krásna giveaway!
    Sledujem už dlhšie ako Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com
    IG: KLAUDY_B

    Zároveň ťa pozývam i ja ku mne na blog do práve prebiehajúcej súťaže:
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ešte obľúbená farba: čo sa týka oblečenia tak dominuje šedá, inak mám veľmi rada i ružovú a marhuľovú :)

      Vymazat
  2. Moc hezká soutěž, na léto jsou barvičky jako dělané.
    Moje nejoblíbenější je amozřejmě růžová, pak fialová a bílá.
    Sleduji jako Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Awww, to jsou věci! Oblíbená barva - žlutá, oranžová, docela i mint a růžová, na oblečení jedu kombinaci šedá/bílá/béžová :D
    Krásná soutěžička, nuu (OK, už klidním :D)
    mail - siroka.alzbeta@seznam.cz
    A na insta tě sleduju, pokusy byly už dříve, ale vždycky jsi přestala přispívat, tak snad teďka :D (poznáš mě tam?)

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi pěkná soutěž, ráda se zúčastním. Máslíčko od Astor jsem si tento měsíc pořídila, ale v jiné barvě a jsem nadšená! :) Já nemám jednu oblíbenou barvu, mám ráda všechny, snad kromě oranžové :D
    Měj se hezky.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Kriss přes GFC
    kiss.iii(zavináč)seznam.cz
    Moje nejoblíbenější barva je fialová a pak hráškově zelená.

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Terezah-style
    mail: terezka0000@seznam.cz
    Já mám ráda všechny barvy ale nejradši mám tyrkysově modrou a fialovou.
    Pěkné věci do výhry :-) Radši nic neseřezávej a nech to být :-D

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Soňa Lazoriková
    mail: s.lazorik@gmail.com
    Mne sa najviac páči modrá farba. :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com
    Jen co překonám svoji lenost a dojdu si pro mobil, dám ti follow i na instagram - another.dominika
    A nejoblíbenější barva? Uf, automaticky mi napadla fialová, černá a šedá, ale teď bych spíš řekla, že to bude kombinace černé, šedé a bílé..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Kateřina Výmolová
    blogbeautybyk@gmail.com
    IG blogbeautybyk
    A moje nej barva je momentálně růžová a tyrkysová :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  10. GFC hotovo - BLOND SITE
    barbora4.a@seznam.cz
    Moje nejoblíbenější barva? Ty jo to asi nemám, nejspíš bordó, to je moc pěkná barva :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé super GA :-) Sleduji tě už dlooouho - Ketrin Fl.
    Email: ketfl@email.cz
    Moje neoblíbenější barva? Asi růžová, ale mám ráda všechny barvičky.

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je paráda. už si ten IG musím taky pořídit, at nejsem úplně mimo :-)
    GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    barva bude asi modrá na oblečení a růžová na líčení :-)

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Dominika Melicherová
    email: dominika1508@gmail.com
    U mňa vyhrávajú čierna a tmavočervená :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Moje oblíbené barvy jsou všechny pastelové, ale pokud mám jmenovat jen jednu, tak je to růžová. Ta u mně vítězí na plné čáře, ať co se týká oblečení, odstínů rtěnek/lesků na rty až po laky na nehty. Nejradši bych měla na růžovo i ložnici, ale jelikož ji nesdílím sama, tak s tím bych asi určitě neuspěla:-D
    A na Instagramu jsem Tě taky začala sledovat, tak to rozjeď:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat