23. 5. 2016

In & Out za aprílový měsíc (duben 2016)

I'M BACK!

Doufám, že vás tyhle články nenudí. A protože jsem sobec, tak je mi jedno, i kdyby vás nudily, protože mě baví moc. Uznávám, že dva hned po sobě jsou možná přes míru, ale a) mě baví je psát a je spoleh na to, že kdyby nic, tak In&Out jo a b) nechci se po měsíci vrátit na blog a zjistit, že na mě čeká takové množství restů, že už se nedokopu. To se mi teď stalo v práci po volnu a bylo to dost... eww.



PLUSY
4+1
No, tak optimistické jako fotka to není, kromě dvou Rimmel rtěnek (které jsem samozřejmě hrozně potřebovala) jsem si pořídila i šampon a Ebeliňácké tamponky (spotřební věci se vlastně ani nepočítají). Důležité ale je, že svoji sběratelskou a "nikdy nemám dost" manii uplatňuji jen na rtěnky. To je pokrok od veškeré kosmetiky, všeho možného oblečení a milionu dalších věcí s důvodem "protože prostě proto". 

MÍNUSY 
26+4
Myslím si, že mám být na co pyšná. Takovou pěknou úctyhodnou hromádku nashromáždit... a většina je doopravdy vyplácaná, ne vyhozená! A je to jenom o produkt méně než v březnu. A to jsem měla za to, že takové konzumní tempo je neudržitelné... hehe, tak ne.

Sprchový gel Balea, vanilka a kokos ♪ ♪ ♪
Příjemná cestovní verze. Nejdřív jsme si vůní moc nesedli, pak se to zlepšilo a ke konci jsem jej používala i ráda. Vlastnostmi jde o zcela průměrný sprchový gel, jako je většina od Baley. Miniaturka vydržela cca 5–7 umytí.

Sprchový krém Oriflame, Silk ♪ ♪ ♪
Na to, že se jmenoval sprchový krém, nikoliv gel, bych čekala větší hydrataci namísto vysušování. Vůně a celkově ostatní vlastnosti mi jinak vyhovovaly. 

Intimní gel Lactacyd, Fresh ♪ ♪ ♪
Řekla bych "jednou a dost". Jednak je Lactacyd proti Jesse celkově vcelku pozadu, alespoň mi připadá, že umývá hůř a ubývá rychleji, druhak se varianta fresh rozhodla být doopravdy fresh a mentolová a pálivá a ne-e...

Tělový peeling Balea, vanilka a mandle ♪ ♪ ♪
Asi klasika u peelingů Balea. Nádherná, i když tentokrát trochu chemická vůně, příjemně umyje, ale peelingová zrníčka jsou poměrně jemná a taky je hned pryč. 

Tělový scrub Farmona, hruška a brusinka ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Přesně tři charakteristiky: nádherná vůně, konzistence a hrubost přesně akorát a ta značka mě zabije. Právě jsem zjistila, že ji mají na parfums, stojí pár korun a ty vůně... myslím, že ji tu nevidíte naposled. Už mám asi deset záložek a plán "to všechno si koupím". 

Šampon Cien s provitaminem ♪ ♪
Na vlasy mi absolutně nesednul, týdny po použití mě ještě pořád svědila hlava. Na čištění štětců se ovšem osvědčil velmi a taky krásně voněl. 

Šampon pro dlouhé vlasy Balea ♪ ♪ ♪
Složení krásné, fytokeratin super, obal boží, vůně fajn, vlastnosti... strašné. Vlasy mi po něm připadaly těžké a umaštěné (i když nebyly, ani je nijak zvlášť nemastil), a celkově jsme si úplně nesedli. Oceňuji to, že dobře pěnil a vlasy neničil, ale kdyby byl o něco lehčí...

Biotin Dr. Max ♪ ♪ ♪ ♪
Stále na mě funguje! Recenze.

Krém na nohy Herbie ♪ ♪ ♪
Technicky vzato to není krém na nohy, ale krém na ztvrdlou kůži. Voní krásně po levandulích, stojí pár korun a docela i pomáhá, navíc je to český produkt. Na druhou stranu má ve složení snad úplně všechny parabeny a na můj vkus byl docela řídký, mohl by být i hustší. Docela spokojená jsem byla, ale znovu jej nepotřebuji.

Krém na ruce Dermacol, černá třešeň ♪ ♪
Ten obal, ten obal, ten obal! (Loňská Cosmo edice). Klasika, mám stejnou výtku, jako skoro u všech krémů – kdyby byl o stupeň hustější a o tři stupně hydratačnější, budeme kamarádi. Ale aspoň pěkně voněl...

Zklidňující krém po holení Balea ♪ ♪ ♪ ♪
Po roce (datum tuším jenom a pouze díky své recenzi) jsem jej spotřebovala. Nadšená jsem stále, ale do dalšího balení nepůjdu z toho důvodu, že na nohách mi sem tam raší ekzém a dokud nezjistím, co jej způsobilo, budu po epilacích používat spíše lékárenské přípravky. 

Odličovací ubrousky Balea, aloe vera ♪ ♪ ♪ ♪
Taky už mám x-té balení a kupuju pořád dokola, takže snad nikoho nepřekvapí :)

Intimní ubrousky Jessa ♪ ♪ ♪ ♪
Stejně jako u odličovacích ubrousků, taky skvělý produkt, který má proti konkurenci navrch zejména co se ceny týče. Na cestování, před návštěvou "ženské lékařky" a v létě u mě prostě nesmí chybět. 

Gelová pasta na zuby Sensodyne ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Nová láska. Má všechny vlastnosti mojí oblíbené Sensodynky, ale není tak nechutně a příšerně sladká. Jediné mínus (a poměrně velké mínus) je, že... se v Česku velmi, ale doopravdy velmi špatně shání. Ach jo. 

2x Odličovací tamponky Ebelin (malá a velká verze) ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Stálice, mám je už asi po milionté.

Ošetřující přípravek k odličení očí Avon ♪
To je zrůdnost, peklo, příšera, trest boží. Příšerně mastná a krémová věc, která oči maximálně tak upatlá. Nakonec jsem ji se zaťatými zuby spotřebovala na mokré odlíčení obličeje, kde by se asi uplatnila lépe, kdybych nechovala velmi silnou nenávist ke všem krémovým přípravkům na odlíčení a čištění...

Nutraeffects hydratační denní krém se SPF 15 Avon ♪ ♪ ♪
Jeho gelový bratříček byl o hodně lepší, podle mě ten klasický krém dost "slepuje" až dusí pleť. Nicméně na poměry krémů byl docela lehký a vcelku příjemný. 

3x oční stíny Avon, Oriflame a no name (vyhozeny pro prošlost)
Avon krémovky byly hrůzné, fialové třpytivé cosi od Oriflamu by bylo velmi fajn, kdyby to mělo nějakou pigmentaci a černé kouřovky jsem ani jednou nepoužila. To je zase bilance. 

Matující kompaktní pudr MOJE kosmetika, odstín 01 ♪ ♪
Mohl to být velmi fajn a vcelku kvalitní pudr za pár korun, kdyby nebyl tak podivně namletý, že ať jej člověk nanesl v jakékoli vrstvě, šlo to šíleně vidět... a kdyby měl trošku kvalitnější balení. 

Max Factor Silk lip gloss (vyhozeno pro alergickou reakci)
Dekorativku, zejména tu na pusu, od MF už nikdy. Po tomhle "zázraku" mi pusa natekla do trojnásobné velikosti a dva týdny po nanesení (!!!) mě ještě pořád bolela. Druhá alergická reakce na Maxfactorácký lesk = už to riskovat nebudu. 

2x Rtěnka + lesk Avon Perfect pink & Picante (vyhozeno pro stáří)
Už je mám děěěěsně dlouho a už víc než rok a půl jsem se je neodvážila dát na pusu. Vyhazuju. 

Rtěnka Giordani Gold (Oriflame) Sweet orchid ♪ ♪
Pořád si myslím, že mi ten odstín nesedl, ale rtěnka byla příjemně hydratační a málo pigmentovaná, tak jsem ji vymatlala. Mezi moje oblíbence se ale rozhodně nezařadí.

EDT Essence Like an unforgettable kiss
Hlava: mango, růžový grapefruit, mandarinka
Srdce: lilie, malina
Základ: santalové dřevo, vanilka, pižmo
Hodně sladká, ale voněla mi. Vcelku vydržela a balení bylo super praktické. Klidně bych si dala říct znovu. 

Pleťová maska Venus anti-spot
Trošku na obličeji pálela, ale doopravdy fungovala. Určitě si pro ni ještě zajdu. 

Zubní pasta Mediblanc
Jako minule – neurazí, nenadchne

Oční krém Elizabeth Arden 
Z nějakého důvodu mi absolutně nesedl... Je to škoda, ale já jsem stejně na oční krémy vcelku líná.

11 komentářů:

  1. No vida, alergie na Max Factor, já mám s touto značkou taky pořád nějaký problém, i když alergie to zatím není. Jinak pěkná spotřeba. Když se mi podaří dodělat tolik věcí v jednom měsíci, vždycky jsem na sebe pyšná :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní... Zkoušela jsem třeba MF make-up a v pohodě, ale jak napatlám něco na pusu, tak to šeredně odnesu. Už nebudu riskovat :( Díky za pochvalu ♥

      Vymazat
  2. Nemam slov nad tou spotrebou :) wow!

    Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem šikovná, jsem šikovná, jsem šikovnáááá ^^

      Vymazat
  3. O značce Farmona slyším prvně, ale hned jsem si ji našla na parfums a ty obaly a ceny jsou boží. Takže až budu objednávat, tak budu nutně něco potřebovat vyzkoušet i od téhle značky, fakt díky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) ;) Já ráda... :D Spread the plague!

      Vymazat
  4. Super spotřeba :) Zkoušela jsem snad jen Lactacyd a je teda pravda, že rychle ubýval, ale byl opravdu svěží, na léto bych ho určitě uvítala :) Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to vadí, ale já jsem "tam dole" citlivá na tolik věcí, že by byl kratší seznam toho, co nevadí. Osvěžující byl, to zas jo :)

      Vymazat
  5. To snad ani nejsou nákupy, ach jo, jak Ty to děláš:-D Ten odličovač očí od Avonu mám zbytek tak dva cenťáky ode dna a nejsem schopná to dorazit, když pominu averzi k tomu, že oči odličuji vlastně krémem, tak nemůžu pominout to, že řasenku to ani pořádně nesundá a hlavně po tom mám zamlžené vidění, strašná věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkejme tomu nenákupy. V květnu jsem se polepšila :D
      Odličovač z Avonu je noční můra všech nočních můr a nechápu, co mě kdy popadlo, že jsem si to pořídila. Vyhoď to.

      Vymazat
  6. ahoj pozývam ťa na giveaway ktorá sa koná na mojom blogu ;)

    http://alexxiewstyle.blogspot.sk/2016/05/vikend-za-nami-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat