28. 5. 2016

Co se dá koupit na eBay za pár korun || Hromada papírnického nepořádku

Aby tu nebyla pořád samá kosmetika, kosmetické nákupy, kosmetické recenze, atd. atd., namyslela jsem si pár nekosmetických článků o všem možném, co mě baví – divadlo, můj diář a věci na jeho zdobení, nebo třeba rádobyvtipný článek o tom, jak těžké může být vybrat hodinky. 

Ten dnešní se bude týkat právě diáře (okrajově) a věcí na jeho zdobení. Ač jinak nejsem v reálném životě natolik kreativní, nebo možná jen natolik expresivní, a svoji nezměrnou kreativitu si nechávám na počítačové tvoření, můj diář je úplně jiná kapitola. Možná je to i tím, že mám Doller, který přímo vybízí k dekorování... Dejme tomu, že jsem až posedlá lepením izolepek a samolepek a čmáráním a psaním do svého diáře. A to by dost dobře nešlo bez hromady papírnických zbytečností

A spousta božích věcí se dá překvapivě levně pořídit na eBay!


Můj první příspěvek nebude překvapivě žádný eBay, ale obyčejný Tiger (mimochodem s neuvěřitelně vtipnými a zajímavě minimalistickými obaly, viz pineapple). Srdíčka byla součást aktuální kolekce někdy v lednu, ale všímám si, že se samolepky dle aktuální roční doby objevují častěji. Washi pásky měli tuším ve 4 variantách za 90 Kč. Ptačí post-it a plameňáčí samolepky mě vyšly cca na 60 Kč.

Here it is. Spousta věcí, které jsou až na výjimky (malé růžové post-it z Tesca a sada z Lidlu) už doopravdy pořízené na slíbeném eBay. Čistě technicky bych s tím množstvím asi mohla oblepit půlku bytu. A možná jednou, až mě omrzí diář, budeme mít doma krásně ozdobené skleničky, kdo ví?

Nádherné vintage samolepky, 6 platíček (mně jich prodejce omylem poslal 7). Papírové, takže je možné na ně psát nebo po nich kreslit. Ty velké čtverce jsou vyřezané do proužků a dají se snadno vyloupnout. Láska na první pohled... Cena byla 30,50 Kč a hledejte pod 6 Sheets Vintage DIY Calendar Diary Book Sticker Scrapbook Decoration Planner

Tyto už jsou z PVC, takže psaní na ně sice nehrozí; odměňují se ale tím, že lépe drží a vypadají dobře na jakémkoli povrchu. Používám je jako dekoraci různých dnů (ať už těch, na které se těším, nebo těch, ve kterých mám nějaký úkol) a baví mě moc. Cena 18,30 Kč a najdete je tady. 

A nastal čas na moje milované post-it, kterých není a nebude nikdy dost. A já si potrpím na ty netradiční... Pandí mě stály trapných 0,18 Kč (+10 Kč za shipping) a jsou naprosto dokonalé, roztomilé a nápadité (a to jinak na růžovou až tak nejsem). Hledejte pod Lovely 120x Sticker Post It Flags Bookmark Page Marker Index Tab Sticky Notes. Ty barevné vintage vedle nich mě okouzlily naprosto okamžitě a byl to must-have. A cena? Obligátních 18,30 Kč160 Pages Cute Sticker Post It Bookmark Point Marker Memo Notepad Sticky Notes.

V nákupní horečce jsem nemohla zapomenout ani na washi pásky. U těch se, narozdíl od samolepek a post-itů, vyplatí si trošku připlatit. 


Tento set 10 ks pásek má jednu obrovskou nevýhodu – nejsou z papíru, ale z plastu. Na rozdíl od těch ostatních je tím pádem nejde jen tak přetrhnout a člověk aby si připravil nůžky. Taky se mi nelíbí nemožnost vybrat si vzory, dojde balíček sestavený čistě náhodně, a některé jsou na můj vkus až moc dětinské, barevné nebo naopak nedotažené. Na druhou stranu se mi líbí ta puntíkovaná a páska s nápisem I ♥ YOU. Cena asi 28 Kč za všech 10 a najdete je pod Lovely 10x Decorative Roll Washi Sticky Paper Masking Adhesive Tape Crafts DIY.

První dvě jsou pětimetrové a třpytivé, krásně silné a dobře držící (třpytky neodpadávají!) a já jsem s nimi naprosto spokojena. Mám odstíny silver a purple, jedna páska vyjde asi na 20 Kč a dají se objednat např. zde.  

Druhá dvojice je papírová a opět bez možnosti výběru. Tento vzor bych si sice nevybrala, šla bych do nějaké z "krajek", takže mě to trochu mrzí, na druhou stranu myslím, že využití najdou, i kdybych je měla darovat malé sestřenici. Cena 45 Kč za dva kusy, najdete zde

Voilá, jeden ze dvou zlatých grálů! Kočkám, resp. kočičím siluetám, navíc takovým elegantním, jsem nebyla schopná odolat. Miluju tu pásku. Prodejce mě ovšem trochu naštval, většina z těch, které bych si ještě pořídila, jsou Out of stock, a kočky teď samozřejmě taky. Já je ovšem ulovila a jsem na ně náležitě hrdá! 30 Kč a k nalezení tady.  Mňoukavé šelmy jsou číslo 37.

A druhý zlatý grál je tato páska. Je totiž látková. Látková, pevná a nádherná, dovedu si ji představit na mnoha místech různě po bytě i po mých věcech. A i když je vzorů v nabídce hodně (převážně květinových) a bez možnosti výběru a já bych asi sáhla po modré (červenou nesnáším), nemůžu říct, že by tahle nebyla pěkná... A za 25 korun - odolejte! Pro zájemce link tady

Při hledání mých pásek mě zaujalo i několik dalších, které přidávám do maybe-to-buy listu. A jsem tak hodná, že se o ně podělím:)

10 ks papírových černobílých. Jsou tam hrozné kreace, ale i decentní a vkusné. Kdyby mi někdo zaručil, že mi přijde ta kočka a jedna z krajek, objednávám hned. 

Průhledné s jemnými bílými vzory. Na světlý papír vcelku nic moc, ale jsou nádherné. 

Trochu dražší set – 10 černobílých, a tentokrát decentní a vkusné skoro všechny. Myslím, že si je časem pořídím. 

A moje osobní top – černé nebo bílé s přírodními motivy, jako jsou stromy, nebe, nebo sněhové vločky. Přijdou mi příjemně minimalistické a jednoduše pěkné. A asi mi brzo alespoň jedna přibude do sbírky...

Na eBayi toho ale je samozřejmě mnohem víc, stačí si otevřít jeden z odkazů a proklikávat se podobnými nabídkami nebo třeba nabídkami některého z prodejců (takto jsem našla většinu těch svých, začínala jsem víceméně s vyhledáváním výrazů jako "post it notes" nebo "washi tapes"). 

Ještě bych vám ráda ukázala samolepky v akci v diáři a můj značně neobyčejný a milovaný diář/český projekt. Proto doufám, že vás tyto články baví – určitě mi napište!

Článek není nijak a nikým sponzorovaný. Pokud jsem byla schopná v Purchase history dohledat přímý odkaz, dokládám přímý odkaz, pokud ne, alespoň kopíruji přesný název produktu. 

6 komentářů:

  1. Jakmile já otevřu E-bay a začnu se proklikávat, tak už toho vždy strávím tolik času :D. A taky toho většinou spoustu objednám za pár korun :). Moc se mi líbí ty pandí samolepky, prostě TOP! ♥ Pěkné nákupy :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam strávím spoustu času a utratím spoustu peněz... prokletí :D Pandičky jsou super :3

      Vymazat
  2. Wow, úžasné nákupy! Mně se tyto potřeby hrozně líbí, ale málo kdy je spotřebuji, je mi toho až líto :D :D

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je toho taky líto, ale pokud bych je obdivovala zpovzdálí, budu je moct za dva roky možná tak vyhodit... tak ať to má využití :)

      Vymazat
  3. Tyyjo, a to si jako sedneš a řekneš si "Co že to budu dělat příští tejden? Áááha, zubař, takže černá washi.." a tak? :D Já diář používám taky, ale mám to tam všechno načmáraný, poškrtaný, přemalovaný bělítkem, ... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Defacto :D Zubař se teda nerovná černá washi, tam si chodím pokecat :) Ale jinak ses trefila. Mám teda 2 nálady, buď ladím týden do určitých barev, nebo vybírám barvy podle událostí. A sama nesnáším poškrtaný diář "dopředu", odškrtávám splněné věci a proběhnuté události, ale mít někde za dva měsíce škrtance bych nesnesla. Proto právě používám post-it a lepítka... :D

      Vymazat