18. 4. 2016

In & Out březen 2016

Voilá. Takřka v květnu jsem se konečně dokopala ke shrnutí za březen. Jsem fakt dobrá. Super, Amčo, nezapomeň se vychválit, takovej time-management aby jeden pohledal!

Fotka působí optimističtěji než by měla. Přírůstky totiž rozhodně nejsou nulové. Jsou... tvořeny celými deseti kousky. Mínusové šly ale dost přes dvacet a rovnou jsem spotřebovala i pár novinek. Myslím, že mám být na co hrdá :)

Jo, a vymyslela jsem nový systém třídění miniaturka x neminiaturka. Méně než 10 ml = miniaturka. 


NOVINKY 
10 + 0
Košíček z Tigeru, štětec na barvení vlasů Ebelin je absolutně super, vůně je povedená dupe Amor Amor od Cacharel; na fotkách chybí Sephora cream lip stain č. 5 a fialová jumbo tužka Rimmel by Kate :)

ODPADKY
27 + 3

Šampon Roses of Bulgaria ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Šampon z růží, bez silikonů, parabenů a jiných výmyslů, dovezený z Bulharska, měl na moje vlasy jen ten nejlepší vliv a zcela mi vyhovoval. Asi potřebuju dovču v Bulharsku ☼

Barva na vlasy Palette Deluxe, odstín 370 ♪ ♪ ♪ ♪
Čtyři hvězdičky notičky za to, že to není moje milovaná 562. Jinak ji zbožňuju a za těch 60 korun, za které jsem ji koupila, je to barva roku.

Vlasová maska Dry & damaged hair LAB35 ♪ ♪ ♪
Tohle nebyl vůbec špatný... kondicionér. Jako kondicionér sloužila naprosto bezvadně a dělala krásné vlasy, ale masku si představuji o něco hustější a o trošku výživnější.

Intimní gel Jessa Sensitiv ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Ještě lepší než můj oblíbený Lactacyd. Gel je moc příjemný, s ideální konzistencí, dobře funguje a stojí pár korun. Dojedu zásoby Lactacydu a běžím pro další!

Sprchový gel La Roche-Posay Lipikar ♪ ♪ ♪ ♪
Doopravdy dobrý sprchový gel s doopravdy strašný uzávěrem. Oceňuji to, že nevysušoval, byl minimálně parfémovaný a sprchovalo se s ním příjemně, ale tak polovina mi jen tak odtekla kvůli tomu uzávěru a faktu, že nešel nijak normálně a civilizovaně zavřít. A na lití do odpadu je poněkud drahý...

Mycí gel na obličej pro mastnou pleť Alverde (varianta s extraktem z řas) ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Stále dokola kupovanou stálici asi nemusím komentovat, ale časem na něj bude recenze :)

Odličovací tampony Ebelin ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Stálice n. 2

Odličovací ubrousky Essence ♪ ♪ ♪ ♪
Moc nevím, co k nim psát; používám je jen na stažení prvotního líčení, následně pleť ještě čistím, takže od ubrousků nepožaduju 100% efekt a účinnost. Tyhle jsou ale velmi fajn, fungují, příjemně voní...

Odličovač očí Rival de Loop Clean&Care (verze bez oleje) ♪ ♪ ♪
Nebyl špatný, i když mě občas štípal v očích. Nicméně si poradil s většinou kosmetických přípravků a cestovní verze vydržela poměrně dlouho, takže jej do budoucna úplně nezavrhuji.

Krém na obličej Oriflame Essentials s extraktem z makadamiových ořechů ♪ ♪ ♪
Zajímavý krém; nádherně voněl, konzistence byla moc příjemná, hydratace fajn a má nádherný obal. Jenže já jej používala na noc a aby mě vyčištěná a v tu dobu i jaksi "bezbranná" pleť pálila a štípala, to od krému doopravdy nechci, a obzvlášť ne od nočního. Štípal jen občas, ale i to je pro mě důvod, proč si jej znovu nepořizovat. 

Krém na obličej Oriflame Love nature s extraktem s Tea tree ♪ ♪ ♪ ♪
Tady je to podstatně lepší – po dlouhé době jsem měla pocit, že krém doopravdy i něco dělá a nějak funguje, ať už na mastnou pleť nebo na pupínky. Znovu jej nekoupím jen proto, že chci teď experimentovat se značkami typu Alverde a Weleda. A taky proto, že i když je na mastnou pleť, tak o trošičku lepší hydrataci by to sneslo. Hodnocení tak 3,5 noty.

Krém na ruce Oriflame Brazil nuts ♪ ♪ ♪ ♪
Cestovní edice z mini-sadičky, která byla jako speciál na Vánoce a něco naprosto perfektního! Příjemná vůně, krásný obal, množství tak akorát do kabelky nebo na 5denní výlet. Notička dolů za to, že mohl být trošičku "máslovitější", i když hydratační schopnost ani při trošku tekuté konzistenci nepostrádá. 

Kokosová bio péče Saloos Caffe latte ♪ ♪ ♪ ♪
Jedna z mých nedávných recenzí (klik) – ve zkratce; božský na noc, horší na den.

Krém na ruce s mateří kašičkou Avon care ♪ ♪ ♪ ♪
Příjemná konzistence, hydratace božská, bez pocitu umaštěnosti; taky se dobře vsakoval. Zdánlivě ideální produkt – jenomže ho je moc. Nakonec jsem si s ním matlala i nohy a chvílemi i celé tělo, jen abych se ho zbavila, už mě totiž přestal bavit.

Sprchový peeling jablko a skořice Balea ♪ ♪ ♪ ♪
Nedá se říct, že bych byla stoprocentně nadšená jeho konzistencí. Je na mě moc jemný, jak písková zrníčka, ale já jsem spíš na solné a cukrové. Za to bych mu dala ty hvězdičky dolů i dvě – ale panebože, ta vůně!! Pro tu vůni už ho mám poněkolikáté a pokud na něj náhodou někde narazím, i když asi spíše ne, tak ne naposled. 

Sprchový peeling Saloos čokoláda ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Stejné pocity jako z jeho levandulového kamaráda, jen vůně jiná – a skvělá. Příjemná, hutná a nepřeslazená. Mňam. Jediná výtka: hodně mi voní a je mi hodně příjemný, takže s ním nedokážu šetřit.

Peeling na obličej Uriage ♪ ♪
Na to, že měl být bez parfemace a hypoalergenní mě tedy hodně dráždil a jeho "vůně" mi neskutečně vadila. Na obličej jsem to nezvládla, takže nakonec spotřebován ve sprše. 

Zvládnout 3 balení peelingů za měsíc je teda síla i na mě. Asi si budu muset buď peelingy vyrábět, nebo kupovat po krabicích, případně si zvyknout na ty levné. Kupovat 3x měsíčně Saloos za 130, asi za chvilku zbrankrotuju :))

DNS Miss sporty Pump up Booster ♪ ♪ ♪
Nejvíc mu sráží body velké a těžké balení, protože jinak mě bavil. Ideální produkt pro ty, kterým nevadí se co hoďku a půl přecáknout. Příjemně svěží, víc než dobře fungoval i jako deospray, a lidi kolem mě mi vůni dost chválili :) Recenze zde

Blistex ♪ ♪ ♪ ♪
(Je jedno jakej, protože jsem si jej dovezla ze zahraničí. Tady není a za hranicemi už myslím taky ne :D) (No dobře, no, Conditioning Lip Balm)
Super věc, tyhle Blistexy. Někde jsem ztratila ještě jeho téměř spotřebovaného brášku v modré verzi. Modrý brácha je ovšem lepší – tahle nude ségra v sobě má totiž mentol a trošku štípe. Hydratace ovšem excelentní :)

Rtěnka Essence Like an unforgettable kiss / 02 pink me ♪ ♪ ♪ ♪
Balzámortěnka z limitky byla moje oblíbená hned z několika důvodů: hydratace, pigmentace, odstín docela i držela... Jako rtěnka by rozhodně neobstála, ale když ji beru jako hybridka, jsem nadšená!

Odličovač očí Rival de Loop Clean&Care (verze s olejem) ♪ ♪ 
Ewwww... ne. Mastné a olejové věci si nezamiluju asi nikdy. A štípal. 

Odličovací ubrousky Douglas XS ♪ ♪ ♪ ♪
Moc se mi na nich líbila vůně. Odličování moc neposoudím, používala jsem je na "výletě v divočině" spíš na první čištění pleti, ale s odmaštěním a čištěním si poradily naprosto hravě. 

Miniatura: Mediblanc bělicí zubní pasta
Jak jich mám na parfums plné zuby, tak a) minibalení je fakt bezva, b) nějaký extra bělicí efekt jí nevěřím, ale trošku snad i funguje, c) ale fakt, vážně a doopravdy mi přijde strašně hnusná. 
Ale na cestování beru další balení. Jen k plnýmu mě nikdo nedostane.

Lak na nehty Avon nailwear pro Gunmetal ♪ ♪ ♪ ♪
Už jsem tu měla dva ze stejné řady a tenhle byl stejně boží se stejně super odstínem. 

Tužka na oči Eveline Max eye precision Dark blue ♪ ♪ 
Byla by super, kdyby se tak příšerně nelámala. Krásná pigmentace, docela držela, dobře se s ní kreslilo. Jen jsem při jednom nalíčení přišla o čtvrtinu tužky.

Tužka na oči Avon (vyhozeno – stoletý zbyteček)
Vůbec si ji nepamatuju, tudíž mi nepřipadá právo ji hodnotit. 

Průhledná řasenka Avon Colotrend ♪ ♪ ♪ ♪
Češu s ní obočí a jsem naprosto spokojená; fajn kartáček i konzistence, trošku fixuje a hlavně vydrží věky!

Catrice Brow definer 040 Brow'dly Presents ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
Miluju ten produkt. Tenhle tmavší jsem používala i v kombinaci s tím světlým, i samotný. Hned, jak vymatlám zoufalé stíny, které používám teď, pro něj zase letím. Úprava obočí je s ním hračka a výsledek je přirozený a přitom pěkně vypadající a upravený.

Vzorek: make-up Avon Luxe Natural glamour
Těžko soudit z jednoho vzorku, kromě toho, že druhý nejsvětlejší odstín tentokrát nebyl nijak tragický ani tmavý. Nebyla jsem ale oslněná krycími schopnostmi make-upu, takže větší balení se u mě asi neobjeví.

Vzorek: Adidas Born Original
Zato pro tuhle vůni si určitě poběžím! Nádherně, svěže voní, docela vydrží a myslím, že ke mně i docela sedne ♥

Fííííha, já jsem naprosto vyčerpaná. 
A co vy? Dočetli jste až sem?
Jak se dařila v březnu spotřeba vám? :)

Pac&pusu, 
Amie

8 komentářů:

  1. Gel od Alverde si obcas kupujem aj ja. Akurat sa tazsie oplachuje z tvare, ale inak je fajn.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
  2. Teeda, to jsi toho hodně nashromáždil. Já jsem měla akorát ten tea tree krém od Avinu a za mě byl fajn ale ne tak fajn že ho musím mít znovu, no a born od Adidasu mi voní, je to skvělý parfém ale za mě ne uplně top.

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, tak zkoušela jsem hodně produktů jako ty. Jednak odličovač v cestovní balení od Rival de Loop i ten dvoufázový mi vyhovovaly, odličovaly na jedničku a mě tedy ani jeden neštípal v očích. Vůni od Adidas jsem měla ve vzorečku taky a je to krásně vůně, brala bych ji hned ve velkém balení. Čokoládový peeling od Saloos to byla taky moje láska. A na peelingy jsem já zrovna lenoch, ale tohle byla fakt žůžo :D. A díky za tip na intimní gel Jessa, ten jsem ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna na ten mycí gel od Alverde jsem nedávno koukala v regálu a nakonec jsem sáhla po Balee, sakryš! :D Parfém od Adidas jsem měla taky ve vzorku a rozhodně je na mém pomyslném wishlistu, ta vůně je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  5. 10 novinek a 27 odpadků..chmm, jak Ty to děláš:-D Saloosácká kokosová péče Caffe Latte má naprosto úžasnou, pro mně osobně i těžce návykovou vůni, tu si asi budu kupovat pořád dokola. A luxusně voněl i sprchový peeling Balea, dlabala jsem na to, že ten peelingový efekt byl mizerný, já se dopovala tou úžasnou vůní:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi úspěšná. Dostat se takhle do mínusu je super věc. Skoro nikdy se mi to nepodaří. Fix na obočí je super, mám stejný plán - dodělat co mám a koupit nový

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna dneska jsem se dívala na ty odličovače od Rival de Loop, no tak si to asi ještě rozmyslím :D
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat