8. 4. 2016

Bio-kokosová láska | Recenze

Je to tady: ten správný čas představit vám posledního miláčka, který ke mně doputoval v rámci spolupráce se značkou Saloos. Bio kokosová péče s vůní Caffe latte mi v průběhu března odhalila svoje dno, takže moje testování bylo doopravdy důkladné. Jak si mě tedy získala?

Hned na začátek bude asi nejlepší ujasnit, o co se jedná: víceméně jde o kokosový olej, obohacený o extrakt z konkrétních plodů - v tomto případě z kávy. Není to žádné našlehané máslíčko, doopravdy jen bio kokos(ák) s nějakou tou přidanou hodnotou. 

Jako kokosový olej se taky chová: nejlépe hydratuje na mokré/vlhké kůži a mění konzistenci v závislosti na teplotě. Podle toho, zda si v koupelně udržujete teplo, nebo zimu, můžete mít tuhý produkt, který budete prakticky vyloupávat, nebo tekutý olej. 

Ať už je jeho konzistence jakákoliv, musím mu uznat, že se skvěle roztírá. Teplem taje, takže i kdybyste ho vytáhli z ledničky, stačí jen chviličku rozehřát v ruce nebo na těle. Osobně mi nejvíce vyhovoval po tom, co mi roztál a pak opět ztuhnul – vytvořily se v něm maličké hrudky a kousky, díky kterým jsem si kůži pořádně promasírovala. Asi to nebude úplně doporučovaný postup, ale pokud jste občas líné mazat a občas krémujete jen tak šup šup, hlavně ať to mám za sebou, tak taková hrudka kokosového oleje vás z toho rychle vyléčí :)

Kromě hydratace taky pokožku nádherně vyživí a trošku i zpevní. Už jsem zmínila, že s jeho roztíráním jsem neměla ani ten nejmenší problém, ale má to háček: v jakémkoli množství vytvoří na kůži mastný film (prostě se chová jako kokosový olej). To bylo na jednu stranu moc fajn třeba na noc, protože jsem věděla, že se nevzbudím jako dvě sušenky; ale ve chvíli, kdy jsem se potřebovala v rychlosti osprchovat, obléct a někam letět, jsme spolu trošku bojovali.

A samozřejmě, nemůžu nepochválit vůni... příjemná a nedráždivá, jemně kávová, trochu nasládlá (ale přišla mi příjemnější než třeba Dermacolí), a samozřejmě provoněla celou koupelnu :) 

Závěr se mi trochu těžko píše. Na jednu stranu mi tento produkt přijde ohromně fajn a příjemný a využitelný, na stranu druhou není úplně nejvhodnější pro chronické nestíhače, jako jsem třeba já. Pocity mám ale poměrně pozitivní, takže myslím, že můžu napsat, že se nevidíme naposledy. 

5 komentářů:

  1. Vůně musí být skvělá. Já používám obyčejný kokosák hlavně na vlasy. Párkrát jsem zkoušela ho nanést i na tělo, ale je to tak, jak píšeš. :--)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám druhé balení, stala jsem se závislou jak na té dokonalé vůni, tak na tom jak si moje pokožka pochrochtává blahem, mastnota mi v tomto případě vůbec nevadila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle produkt pro mě nebude, dost mi vadí, když to za sebou zanechává mastný film..
    Chic by Jane

    OdpovědětVymazat
  4. ako suchokožec milujem kokosový olej na telo, tento znie veľmi dobre, keďže nesie vôňu kávy :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. keď som domíňala moje prvé balenie kokosového oleja, tak už som sa nejak nedostala ku kúpe druhého..ale tento podľa tvojho popisu musí byť skvelý :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat