1. 3. 2016

Blog má jeden rok...

...a já na to zapomněla! 

No, dobře, technicky vzato má jeden rok právě dneska, protože to vznikl první článek nynější podoby blogu. Ale stejně jsem si to dneska uvědomila úplnou náhodou (protože jsem přepisovala jednu ze stránek tady a v nich to mám napsaný). 

Já to asi půjdu dneska oslavit obědem s kamarádkou, a na blogu potom nějakou soutěží, dlouho totiž žádná nebyla (na to taky nemám čas). Pár věcí už mám nachystaných, ale ještě bych jich pár mohla a měla vymyslet...

Proto mám pro vás (krom povinné gratulace mojí Katastrofě) námět na komentář: o co byste chtěli soutěžit? :) A je jedno, jestli napíšete konkrétní produkt, značku, nebo jen kosmetické odvětví ("dekorativka", "péče o pleť", apod.). Já z toho pak něco vyberu, okořením o svoje oblíbence a namíchám balíček... :)


Tak, to je oficiální konec prvního a snad posledního zbytečného článku v mojí blogové kariéře, a já jdu zase pracovat. Pokud mi do toho nevleze nějaká přírodní a jiná katastrofa (krom té zrzavé :P), tak bude zítra i normální článek. 

Prokrastinaci zdar! A.

P.S. Uvažuju, že bych blogu výročně založila i FB nebo Instagram - a to ani ne tak kvůli sebepropagaci, ale spíš kvůli "quick tipům" na akce, slevy a super věci v obchodech (které třeba i zmiňuju v článcích, ale mnohdy s křížkem po funuse, když je to třeba po měsíci v In&Out), věcem, co si samostatný článek nezaslouží, tipům kam se jít najíst a občasné chlubící fotce mého nákupu nebo něčeho takového. 

Takže námět na komentář číslo 3: FB, nebo Instagram? 

(Na přidávání fotek mi přijde rychlejší Insta, na druhou stranu na FB jsem stejně denně, protože dělám FB marketing, takže já se ráda přizpůsobím vám. Takže jedno vybrat, povinně! :D)

6 komentářů:

  1. Velká gratulace k prvním blogovým narozeninám, kočko, ať Tě blog dál baví:-) Takže povinná gratulace splněna:-D A teď to další:-)
    O co bych chtěla soutěžit, to je těžké, bere mně jak pečující, tak dekorativní kosmetika a stejně tak jsem otevřená spoustě značek, takže já osobně bych výběr cen nechala na Tobě:-)
    No a povinný námět číslo tři, mně je nějak bližší instagram, ale nebudu protestovat ani pokud se nakonec rozhodneš pro FB:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k jednomu roku :-) Zasoutěžila bych i o nějakou pěknou knihu nebo třeba rtěnku Rimmel. Určitě FB, protože na IG vůbec nejsem.
    Wikira

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji k jednomu roku, taky mě to zanedlouho čeká :). Co se týče toho FB x Instagram, tak za mě určitě Instagram. Celkově ho mám raději a je to taková má závislačina :D. Takže za mě ten, ale ani FB stránka není špatná :). Jen bych se bála redukce příspěvků na FB. Mám stránky a vím, že většině se mé příspěvky nezobrazují, toto se Ti na Insta nestane, ale jak myslíš :).

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ti k prvnímu roku :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k blogovým narozeninám. Do GA bych dala gel lak od Essence a nějakou pečující kosmetiku. Navíc miluji tajemné balíčky, tak bych obsah neukazovala. :-D Jinak já mám instagram i FB blogu a myslím, že je lepší Facebook. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluji! Já jsem určitě pro Instagram, chodím tam častěji než na fb a celkově mě bere tak nějak víc. FB používám spíš pro komunikaci s přáteli :)

    OdpovědětVymazat