23. 2. 2016

Parfémy SP aneb Žádný můj nákup neprobíhá normálně

Zdravím, po "kratší" (nene, vůbec nebyla téměř dvoutýdenní) jsem opět tu s převratnou novinkou - u přítele je internet, takže už mi zdánlivě nic nebrání psát. Klíčové slovo je zdánlivě, protože dost času na to budu mít nejdřív tak v srpnu a když nemám čas a musím si krást chviličky kde to jen jde, tak většinou není ani chuť a články by nestály za nic...

Včera bylo v Brně nádherně, nabilo mě to ohromnou energií a chutí do života. Jsem jarněletní člověk a sluníčko mi udělalo ohromnou radost :) Pak se ale zase projevila chřipka (s tou teď válčím pro změnu) a místo toho, abych udělala něco do práce a napsala na blog jsem padla do postele a prospala odpoledne. Holt, proč ne...

Zkusím se s tím psaním polepšit. Už jsem tedy stihla zjistit, že deadliny co dva/tři/patnáct/padesát dní na mě prostě nefungují, takže se spíš budu snažit, abych, když budu mít o čem psát a potřebné fotky, to dostala do klávesnice co nejrychleji. To by mohlo fungovat. S takovou se za chvíli dostanu k motivaci "jeden nový produkt za jeden nový článek" a půjde to všechno do háje.

V dnešním článku si plánuju tak trochu postěžovat. Na nákup, se kterým jsem byla nakonec spokojená, ale provázelo jej velké množství komplikací. Ostatně... asi jako každý můj nákup na internetu.


Parfemy-sp.cz je internetová parfumerie, která nabízí spoustu parfémů za poměrně zajímavé ceny, má relativně pozitivní recenze (a negativní hodnocení se netýká toho, že by parfémy byly napodobeninami) a já tak nějak měla pocit, že je dobrý nápad v ní nakoupit. 

Za příznivou cenu jsem si tedy objednala Guess Dare EDP a Calvin Klein Eternity Moment Tester EDP (tester proto, že normální nebyla). Zvolila jsem vyzvednutí na výdejním místě PPL, zaplatila okamžitě přes PayU. A čekala jsem. 


Tuto objednávku jsem vytvořila ve středu brzo ráno... proto mi bylo podezřelé, když bylo úterý odpoledne a pořád se stav objednávky nezměnil ze "zaplaceno". Po skoro týdnu by člověk čekal, že aspoň přijmou moji platbu (PayU na to má tuším tři dny). 

Proto jsem e-shop telefonicky kontaktovala. Moje domlouvání s poměrně zmatenou paní trvalo skoro 7 minut - tak dlouho trvalo, než dohledala objednávku, i když jsem jí hned odrecitovala číslo. Na to následovala "Jé, aha, vy už ji máte zaplacenou, platila jste přes PayU..."

Jé, aha, no, chtěla jsem mít věci v pátek, nejpozději v pondělí doma, jinak se s nějakým PayU neobtěžuju.

Bylo mi tedy potvrzeno, že objednávka je zaplacená a ten den večer bude vyslána službou PPL na výdejní místo PPL.

Jaké bylo moje překvapení, když mi o nějaké dva dny později napsali, že objednávku mi budou DORUČOVAT. Doručovat na adresu trvalého bydliště - kde jsem se samozřejmě nenacházela, jinak bych si ji nechala poslat tam. 

Takže věci mi sice dorazily, ale dorazily mi později než měly (protože e-shop si to nedokázal pohlídat) a jinam než měly (protože e-shop to nedokázal správně odeslat). Tomu říkám úspěšný nákup. 

Na druhou stranu, obě dvě vůně jsou originály, žádný fake a nejsou ředěné, podivné, prošlé, ani nic jiného, s jejich kódy nebylo nijak manipulováno... a ta CK mi dorazila v krabičce a jako běžné balení, žádný tester. To všechno hodnotím kladně. Ale na e-shopu, kde nejsou schopni mi doručit objednávku tam, kam chci, a pohlídat si, jestli už jsem svoji objednávku zaplatila, nebo ne, už znovu nakupovat nebudu. 

(Zajímalo by mě, co by se stalo, kdybych si nezavolala - jestli bych na svoje zaplacené vůně čekala třeba do příštích Vánoc :)

16 komentářů:

  1. Ahoj Amie, právě jsem si říkala, kdy budeš mít další článek a je to tu :-) Tento týden jsem taky udělala objednávku přes internet a dnes mi psali, že doručí až za 10 dnů. co se dá dělat, zboží není skladem.
    PS mně chřipka schvátila včera :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Telepatie! A já si říkala, proč tak moc škytám :))

      Čekání taky nesnáším. Jsem u toho připravená na eBayi apod., ale když objednávám v ČR, tak co se dodací lhůty týče - včera bylo pozdě.

      Dej si Coldrex a vylež to, držím palce, ať je líp:)

      Vymazat
  2. Tak takový zážitek nezávidím, ale ještě že jsi to nakonec vyřešila.. i tak to samozřejmě dost odradí od nákupu.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje černá listina e-shopů bude za chvíli delší, než seznam "bezpečných" obchodů :)

      Vymazat
  3. Ty máš teda fakt "štěstí" na ty eshopy. Já zatím na žádný problém při nakupování na netu nenarazila. Jedině na Aliexpresu, kdy nám nepřišly objednané věci, ale neměli problém vrátit peníze. Kdyby se mi stalo to, co tobě, tak mě to taky odradí od dalšího nákupu.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to totiž vyjídám i za vás :)

      Vymazat
  4. S žádným eshopem se mi nikdy nic závažného nestalo. No ještě že jsi tam zavolala, protože by to jinak beztak neposlali. Vždycky se může stát někde chyba ale pokud je eshop slušný, omluví se a věc potom dodá brala bych to ještě s klidem. Horší je když nekomunikují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím :)
      To je otázka, zda to byl záměrný pokus mě oškubat, nebo prostě lidská/počítačová/jiná chyba. Omluvy jsem se dočkala, ale hned na to další komplikace, no, takže pozitivní pocit to ve mně moc nezanechalo :(

      Vymazat
  5. Jééj, tak to mě mrzí. Nikdy mě nic takového nepotkalo, ale abych to jen nezakřikla :/. Já objednávám z internetu dost a kromě e-bay (tam je zpoždění kolikrát normální), tak žádný problém. Snad to bylo naposledy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, nebylo, protože to bych vás neměla čím bavit :D

      Vymazat
  6. To schvaluji, zkus se s psaním polepšit:-D Ale hlavně vylež tu chřipku:-) A jinak, Ty prostě snad přitahuješ komplikace při nakupování z e-shopů:-D Doufám, že to teď nezakřiknu, ale taky nakupuji poměrně dost a zádrhelů bylo fakt minimum. Držím pěsti, ať už je odteď nakupování z e-shopů úplně v cajku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem magnet a mucholapka na e-problémy, já to říkám pořád :) Aspoň snad pobavím čtenáře :P

      Vymazat
  7. Juj tak takéto negatívne skúsenosti s kúpou cez internet vôbec nemám, ale ak sú vôňe originál a v pohode, tak sa to dá ešte pokladať za štastie, ale celkom by ma naštvali :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je smutné, že žijem ve době a zemi, kdy musíme to, že jsou "vůně originál" pokládat za štěstí :D

      Vymazat
  8. Zatím vždy, když jsem nakupovala přes internet, tak to probíhalo bez problémů, takže ti tvoje problémy, které nakonec dobře dopadly vůbec nezávidím a snad už to příště bude v pohodě.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, nebude, do týdne jsem tu s dalším stěžovacím článkem :)

      Vymazat