5. 2. 2016

Jarní svěžest v Lemon Tea Tree – květinová pleťová voda od Saloos

Nastal čas vzít si na paškál dalšího společníka od Saloosu – i když v tomto případě spíše společnici. V rámci důkladného testování ji používám a používám a používám... a aktuální situace je taková, že se poměrně jistě a bohužel i poměrně rychle blížím ke dnu. Asi je tedy ideální čas vám ji představit :)
Květinová pleťová voda od značky Saloos s „příchutí“ (/vůní) Lemon Tea Tree je multifunkční kosmetický pomocník, který se dá použít na pleť, ale třeba i na vlasy nebo nohy po holení. Vhodná by měla být zejména pro mladou, mastnou a problematickou pleť, kterou čistí, zklidňuje i osvěžuje.

Z hlediska složení je to poměrně jednoduché – nachází se v něm jen dvě položky. Nebudu vás napínat – jde o čistý vodní destilát z listů Lemon Tea Tree a Alkohol 2%. 

Trochu jsem se bála, že alkohol bude pleť vysušovat a nepříjemně stahovat, což na mastné pleti (z dlouhodobého hlediska) není úplně žádoucí. Pokud by o tom přemýšlela i některá z vás, hned zkraje vás uklidním – nic takového tahle květinovka nedělá

S čím si ale poradí perfektně je čerstvě vyčištěná pleť. Ačkoli jsem vyzkoušela téměř všechny možnosti použití, nejvíce a nejintenzivněji jsem ji využívala právě jako tonikum, tedy mezikrok mezi odlíčením a čištěním pleti a nanesením péče. 

Hned při prvním použití jsem si všimla, že přes vatový tamponek jako s běžným tonikem nám to moc fungovat nebude. Mohla jsem se snažit jak jsem chtěla, pořád mi přišel suchý a čištění neefektivní. Podruhé jsem to vyzkoušela s tamponkem navlhčeným a už to bylo o něco lepší, ale až napotřetí jsem se odvážila k té nejlepší možnosti, tedy stříknout přímo na pleť. Rozprašovač vám naštěstí nevypálí celou dávku do očí, ale vytvoří příjemnou mlhu či závoj. Na celý obličej využiju tak čtyři až pět stříknutí. 

Jak tedy funguje květinovka–tonikum? Příjemně osvěží a ochladí unavenou nebo právě probuzenou pleť, uzavře póry (a to perfektně – jednou jsem se pokusila zbavit se jedné černé tečky až po vyčištění pleti, ale ani se nepohnula) a provoní úplně všechno, od pleti až po koupelnu. To vše bez jakéhokoli nepříjemného pocitu. 

Co se týče kombinace květinovka–péče po holení, dlouho jsem se nemohla odhodlat. Na nohách mi z nepochopitelného důvodu vyráží nějaká vyrážka, epilací se to jenom zhoršuje, tak jsem měla strach, abych nevyletěla z kůže. Nakonec jsem to riskla, a ačkoli se nekonal zázrak, co by mi navždy pomohl od vyrážek a problémů, nemůžu si stěžovat. Bolavé nohy mi voda příjemně ochladila a zklidnila

Na vlasech jsem tedy žádné změny nepozorovala (kromě té úžasné vůně, samozřejmě), ale já nijak velké problémy s rozčesáváním nemám :) 

Abych jenom nechválila, tentokrát mám i drobnou výtku – u tonika jsem byla zvyklá, že mi ještě po čištění dovytáhne z pleti zbytky make-upu. Květinovce se to nepodařilo – nedokážu si vysvětlit, jestli za to může ona, nebo jestli prostě ten den nebylo co dotáhnout. Alespoň jsem si tu pleť začala pečlivěji čistit...

Také jsem ještě naplno nezmínila vůni. Chválím ji napříč celou recenzí, takže už asi tušíte, že bude skvělá. Kromě toho je taky moc příjemná, svěží a osvěžující. Hodně citrusová a výrazná, tea tree je v pozadí, spíše vůni jen lehce dotváří. V parfému by se mi taková vůně asi nelíbila, ale na pleť byla úžasná, zejména na probrání po ránu.

A verdikt? Jako tonikum je to téměř must-have, moje doporučení se ale vztahuje zejména na majitelky mastnější pleti. Voňavých variant je totiž spousta a každá určená pro jiný typ pleti. Já osobně určitě zkusím i další varianty a podám vám hlášení :)

Za poskytnutí pleťové vody k recenzi děkuji zastoupení značky Saloos.

6 komentářů:

  1. Jejich pleťové vody bych taky ráda vyzkoušela a tahle citrusová vůně musí být super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Mám jí, akorát levandulovou, úžasná vůně! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Květinove vody Saloos mám moc rada, ale nepoužívám je na docisteni, spíše na osvěžení a hydrataci. Momentálně mám levandulovou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Saloosácké květinové vody mně hodně lákají, jen nevím, která parfemace nejvíc:-) I když z hlediska typu pleti by tahle mohla být to pravé, moje pleť je mladá a bohužel často i problematická:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jejich tonika jsem nikdy nezkoušela, ale jinak olejíčky a tak opravdu ve velkém :). Pěkná recenze a určitě chci někdy vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  6. Vodu jsem neměla, ale měla jsem olej přesně s touto vůní a byl super :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat