23. 1. 2016

Poslední In&Out roku 2015 - prosinec

Ostuda se ozývá, volejme sláva a tři dny se radujme. Moje neaktivita posledních dnů hádám ale nikoho zvlášť nezaráží. Škola, práce, dodělávání projektů, které přišly mezi Vánoci a mají být hotové "asap"... ale tentokrát jsem si pořídila i lepší výmluvu. Moje stresování, nestíhání, nedostatek spánku a "super" životní styl, na kterém bylo v poslední době super jen to, že byl bezlepkový, se konečně projevily. Diagnóza: stresová porucha, z toho pramenící překyselení žaludku, virová infekce a zánět ledvin (ano, to vše můžete mít najednou, je to moc příjemné) a já jsem vyřízená, dělám jenom životně důležité a nutné činnosti. Do toho jsem dnes jela od přítele domů a v pokoji mám nádherných 17,5 stupně, při psaní tohoto článku mi předpokládám přimrznou ruce ke klávesnici. Na blog jsem se nicméně moc těšila :) 

Čeká nás ještě loňské shrnutí, to bude teď, následně prosincovo-lednové Střípky a recenze, co jsem měla psát ještě minulý rok, a pak už vlastně budu docela aktuální. V roce 2016 mě čeká pár velkých změn... a já se snažím držet s nimi krok a náležitě se na ně připravovat. Trošku měním svůj životní styl, začínám si navíc rozumět s minimalismem, a chtěla bych na blogu některé části svého života víc zohledňovat, tak doufám, že se těšíte tak jako já :))

Fuu, to byl román. Tak. Statistika. 45+2 plus (jsem šokovaná, ale... Vánoce... a slevy... a tak), 19+3 mínus (jsem pyšná!). Omluvte světelné podmínky, počasí mi je trošku zhoršuje, ale aktivně je řeším! 


HROMADA NOVÝCH VĚCÍ
Pokud máte pocit, že tohle ani náhodou není 45 věcí, máte pravdu. Tato fotka vznikla někdy 25. prosince, kdy jsem si byla jistá, že žádný nový přírůstek už nepřijde. No, trošku jsem se spletla...

Ebelin tamponky představovat hádám nemusím... kdybych dostala korunu za každé spotřebované balení, už by mi to vydalo tak za dvě hodinky v práci :) Micka od Dermacolu je vánoční dáreček od mojí milované N., Oriflame malinovo-mátový (ňam) sprchový peeling je vánoční dáreček ode mě a Victoria's Secret tělový závoj v mangové variantě je dáreček od maminky. 

Barev na vlasy v mém oblíbeném odstínu 562 není nikdy dost, zvlášť když jsou za osmdesát korun :) Baleácký šampon na dlouhé vlasy u mě vyhrál zejména tou zrzkou na obale, ale po prvním použití se zdá být docela sympatický, a tu nejúžasnější a nejvoňavější sadu miniatur (sprcháč, peeling a tělové mléko) s krásně letními vůněmi jsem dostala od T. 

Hromada dekorativních i nedekorativních pomocníků, miniatur a vzorečků. Zahrnuje jak nákupy, tak dárky. Kdo najde rtěnku, má bod :) 

Horní řada: To vlevo je domácí třešňová maska od N., která je ten nejvoňavější produkt, co vlastním, a taky moc krásně hydratuje :) Hned vedle neskutečně rozkošné mini verze krémů na ruce (protože jich mám málo), nová EDP od Oriflamu (neskutečně se zlepšili, jejich vůně používám stejně ráda jako ty „značkové“). 

Řada dole: Dva krémy na packy (protože jich mám málo) a můj oblíbený čisticí gel.

Nebudu to komentovat. Odlakovač je věc, na kterou mám z hlediska zásob právo. Devět nových laků na nehty bohužel ne, a je úplně jedno, jak krásné byly a jak líbezně se na mě usmívaly z regálu... Tohle se nestalo, prostě ne.

Parfém z růží jsem dostala k Vánocům, Lactacydy měli v Kauflandu v super akci – asi za 49,- jeden – tak jsem se rozhodla vyzkoušet tyhlety nové. Uvidíme, jak budu spokojená :)

Ty úplně nejopožděnější vánoční dárečky se ke mně dostaly až na Silvestra. Femme mám jako EDP, a mít k ní deo spray a tělový krém se vždycky hodí. Na sprcháč od La Roche-Posay jsem docela zvědavá... :)

Na závěr tu mám dva kosmetické pomocníčky – plastový stojánek, původně určený snad do kuchyně, teď uchovává kosmetické pomocníky jako je pilník, pinzeta a kleštičky na řasy. Stojánek měli v Oriflame a už má svoje místo u přítele. Mám na něm "vystavené" svoje aktuálně používané parfémy. 

Od Nového roku plánuju tyhle statistiky (tzn. statistiky za rok 2016 a dál) psát trochu jiným stylem – u přírůstků přidám fotky a pod nimi se v krátkém odstavečku vyjádřím, co kde a jak jsem nakupovala a o těch nejzajímavějších produktech, a víc se budu zaměřovat na "minirecenze" spotřebovaných. Ty budu fotit po dvou nebo po třech, aby byl celý článek přehlednější. 

HROMADA PRÁZDNÝCH OBALŮ
(a podstatně hezčí fotky)
Snažím se se věcí zbavovat, protože při tom objemu, v jakém nakupuju, se brzo nevejdu do pokoje, ale ty snahy nejsou nijak přehnané. Proto mám obrovskou radost z těch 19 spotřebovaných položek :)

Adidas sprchové mléko „Smooth“
Kupovala jsem je víceméně náhodou, ale moc příjemně mě překvapilo. A to nejen super cenou, ale i mikropeelingovými částečkami a tím, že naprosto skvěle hydratovalo. Vůně mi taky docela vyhovovala, takže se k němu určitě vrátím. 

Lactacyd intimní pěna
Další příjemné překvapení. Koupená ve výprodeji za dvacku (!!!) a měla vlastnosti klasického Lactacydu, jen to byla prostě pěna. Napoprvé to byla docela zábava, ale docela rychle jsem si zvykla a byla jsem spokojená. 

Balea deospray Perlenzauber 
K tomuto spreji jsem přístupovala úplně stejně, jako ke všem ostatním od Balei – nejdřív super, pak se mi ale ovoněl a byla jsem ráda, že se blížilo „dno“. Vůně to byla ale jemnější, ne tak agresivní, takže ta "příjemná" fáze mi vydržela déle. Za tu cenu spokojenost. 

Saloos Bio tělový peeling Levandule&tea tree
Poměrně aktuální recenze se schovává tady. Ještě bych doplnila, že i měsíc po spotřebování bych mohla tu prázdnou krabičku používat místo potpourri, pořád nádherně intenzivně voní :) 
//schovávám ji, určitě se bude hodit na vlasovou masku, nějaké to cestování nebo DIY produkt :)

Isana Professional odlakovač
Stálice, která se tu objevuje celkem pravidelně (tím pravidelněji, co jsem si umanula, že si fakt co dva až tři dny budu lakovat nehtíky). Zatím jsem lepší neobjevila, takže kupuju dál a dál a dál :)

Marion tónovací šampon (2 ks)
Tyhle přelivy moc ráda používám, když mi hodně odrůstají nebo vyblednou vlasy, ale já je ještě nechci barvit (snažím se barvit vždycky po 2-3 měsících). Vždycky jsem s nimi byla spokojená, navíc stojí pár korun. Tentokrát jsem se pokusila i o ombré a nedopadlo to úplně špatně :)

Ebelin odličovací tamponky 140 ks
Klasika, klasika, klasika. Za mě jsou úplně nejlepší, dost velké balení, nerozpadají se, jemné a cena je luxusní. Určitě budu kupovat i dál. 

Oriflame tuhé mýdlo Discover Icelandic purity
Tuhá mýdla obyčejně nekupuju, nepoužívám a vlastně ignoruju, ale toho bylo v islandské sadě, tak jsem je nedávno položila "do placu" do koupelny na ruce. Zmizelo poměrně rychle, luxusně totiž vonělo, takže jsem je používala i já, zapřísáhlý příznivce mýdel tekutých :)

Essence matující odličovací ubrousky
Ještě jsem se naštěstí nepotkala s odličovacími ubrousky, které by nic nedělaly, takže moc nevím, co říct nebo nad čím je vychválit. Pěkně voněly, docela odlíčily. Já nepotřebuju mít pleť úplně vydrhnutou, používám je před "mokrým" čištěním na sundání toho nejhoršího, takže jestli je to odlíčení tip ťop asi úplně neposoudím. Já byla spokojená. 

Iseree odličovací ubrousky
Podobně jako u Essence, byla jsem spokojená. Teď jsem se ale nadchla pro okurkovou Baleu, ty voní doopravdy luxusně, takže budu kupovat spíš tu.

Micelární voda Bioderma Sébium v mini balení
Používala jsem ji nikoliv na odlíčení, ale místo tonika, tzn. na „dotažení“ případných zbytků nečistot z pleti a pro ten ochranný film. Nebyla vysloveně špatná, ale asi jsem čekala nějaký zázrak, a ten se jaksi... nekonal. Klidně ji v budoucnosti koupím znovu, ale spíš v nějaké akci, cena je přece jen vyšší na to, že mě neuchvátila. 

Čisticí pleťové mléko Uriage v cestovním balení
Jak já na mléka nejsem, tak tohle mě docela zaujalo. Vydrželo poměrně dlouho (na to, že je to 50 ml) a nepřipadala jsem si po něm nijak umatlaná, jak to běžně v mléky mám. Vyčistilo slušně a moje pokožka je snášela velice dobře. Myslím, že se nevidíme naposled :)

Kosmín Na akné
Konečně jsem dopotřebovala tohle balení, které jsem měla až nezdravě dlouho – fungovalo ale po celou dobu bez jakýchkoli vedlejších účinků. Jakmile si v lékárně vzpomenu, koupím zase. 

Bepanthen mast
Svatý grál mých příležitostně exematických noh a podrážděné pokožky po epilaci. Srovnatelně dobré jsou pak Excipialy, s kterými Bepanthen pravidelně střídám. 

Řasenka Avon SuperSHOCK MAX
Na to, jak měla tato řasenka krátký a ošklivý kartáček, předvedla nadprůměrně dobrý výkon. Měla jsem ji v kosmetické taštičce jakožto nouzovou a cestovní a velká spokojenost. Její půlrok ale uběhl a pomaličku začala vysychat, tak jsme se rozloučily. 

Lak na nehty L'Oreal Color Riche
Nádherný, nádherný odstín (Island in the sun), který už jsem bohužel v drogeriích neviděla :( I jeho vlastnosti byly více než fajn, rychle schnul, neloupal se a vypadal dobře i po několika dnech. Jen při posledních cca dvou použitích začal být problém dostat lak z nádobky a navíc nepříjemně zhoustnul, tak jsem se smířila s tím, že bude asi spotřebovaný. 

Lak na nehty NYC Quick Dry odstín Raindrop
Opět krásný odstín, nicméně lak byl takové malé peklíčko. V jedné vrstvě nevypadal nic moc, jakákoli další vrstva špatně schnula a nic moc nevydržel. Když jsem se dostala pod polovinu lahvičky, změnil texturu a z pekla se stal očistec. Vyhodila jsem ho téměř bez lítosti. 

Top coat Miss sporty Lasting colour
Na to, že šlo i Miss sporty za nějakých třicet korun si nemůžu stěžovat vůbec na nic. Doba schnutí na jedničku, tři čtyři dny zvládal poměrně v pořádku (u běžného laku), když jsem použila „lepší“ barevný lak nebo pískáč, tak dal klidně i týden. Můžu doporučit, já se k němu určitě ještě vrátím.

Vzorek L'Oreal Nutri gold (pleťový olej)
Balení vzorku dost nepraktické, víc mi toho skončilo na tričku než na tváři, ale olej se mi líbí. Jak budu shánět nějaké noční hydratovadlo, někdo mi jej prosím připomeňte, asi chňapnu po plném balení. 

Vzorek Dermacol Imperial makeup
Make-up má nepochybně fajn vlastnosti, ale bohužel ten nejsvětlejší odstín byl tak strašlivě mimo mě, že o nich nikdy nic nezjistím...

Rtěnka Avon „Pink wink“
Ten odstín byl tak neskutečně úžasný (neonová růžová – nikdy bych nevěřila tomu, že to může vypadat tak dobře), že mi bylo hrozně líto tento vzorek vyhodit a doufám, že na tuto rtěnku ještě někdy někde nějak narazím. Nebo na jinou v tomto odstínu...

Toto In&Out bylo takovou „první vlaštovkou“ změn, co nastanou – zvolila jsem trochu jiný formát u spotřebovného a u přírůstků zkrátila popisky. Na závěr by mě zajímalo, zda bych v rámci měnění všeho možného měla zavést jednu (či více) z následujících možnosti:

a) systém "plus mínus" u spotřebovaného – nějakým způsobem označit, zda bych produkt doporučila či ne (DOPORUČUJI/NEDOPORUČUJI, +/-, zeleně označený název/červeně označený název)

b) NEBO/PŘÍPADNĚ TAKÉ bodové, hvězdičkové nebo jinou míru toho, jak moc mi produkt vyhovoval  (**** z pěti, 6/10, známka 1...)

c) uvádět, jestli jsem produkt spotřebovala, vyhodila rozpoužívaný (nevyhovoval mi, nešel dopoužívat) nebo jestli se ho zbavuju z důvodu vypršení expirace. Občas to zmíním i v textu, ale pro přehlednost... 

Budu ráda za veškeré reakce, tyto statistiky jsou totiž nejen můj osobní „archiv“ toho, co si chci znovu koupit, ale převážně minirecenzemi pro vás, proto bych je ráda měla co nejpřehlednější :)

13 komentářů:

  1. Imperial make-up od Dermacolu používám, ale dvojku. Je cenově dostupný a skoro nevysušuje, což jsem zatím u jiného make-upu nezažila (a jako majitelka suché pleti rozhodně oceňuju :D).

    Jinak bych možná ocenila hvězdičky :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, hvězdičky přidány :) Já jsem na něj moc světláááá :( jinak by se mi asi taky líbil, konzistence byla slibná...

      Vymazat
  2. devět nových laků bych taky potřebovala a to docela nutně. Jsi šikovná, že jsi toho tolik spotřebovala. Aspon mě by to udělalo radost. Hvězdičky ano

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vezmi si je, já je nechci, nepotřebuju, nemůžu mít...! :D Taky jsem měla radost, a v lednu se taky dařilo :))

      Vymazat
  3. To je teda hromada produktů. Oriflame malinovo-mátový peeling mám a je super vońavoučký.Stojánek od Oriflame se mi moc líbí, dobré místo pro parfém :-). Ten Nutri oil od Lorealu by mě zajímal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho teď používám a úplně se těším na každou sprchu :) Ten stojánek jsem si původně koupila jen tak ze srandy, že na něm přinejhorším nafotím něco na blog nebo tak... a on má super využití :)

      Vymazat
  4. Uff, pekná hŕba! :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná sbírka, líbí se mi i ty stojánky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta diagnóza mně mrzí, ať jsi brzy v cajku:-) A z nákupů být šokovaná nemusíš, byly Vánoce a občas to prostě ujede a těch nákupů je jaksi víc, já bych mohla vykládat:-D Obzvlášť se mi líbí ta hromádka laků na nehty:-D
    A ohledně změn by nebylo špatné bodové/hvězdičkové hodnocení a pokud jsi se zbavila nedopotřebovaného produktu, tak nám napráskat proč:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu, už to se mnou vypadá mnohem líp :) Povídej, povídej, mě by zajímalo, co sis pěkného koupila :))

      Vymazat
  7. toľko lakov na nechty by sa mi teraz zišlo :) krásna zbierka

    OdpovědětVymazat