29. 1. 2016

Novoroční In&Out – leden 2016

S čím jiným bych se mohla objevit na přelomu ledna a února, než se svojí milovanou statistikou v novém formátu? Tentokrát nebudu zdržovat, prostě pojďme na to! Plus 7 věcí, mínus rovných 20 prázdných obalů a věcí určených na dožití... v koši. 

NEJNOVĚJŠÍ NOVINKY
 Tohleto je výsledek nákupní stopky. Na číslo „7“ se moc krásně dívá... dokud člověk nedodá, že dva z toho jsou parfémy. Ušetřila jsem možná něco místa ve skříni a omezila kvantitu, ale na kvalitě vysávání peněz z peněženky se to bohužel nijak neodráží. Já jsem prostě strašná...

Najdete zde „rozmazlovací produkty“ (parfémy, resp. EDP a EDT a balzámek – nemůžu za to, že jej měli v akci!) i věci, co už doopravdy byly nutné (zubní pasty). Ten štětec je na pudr a je z Rossmannu, stál pár korun a rozhodně můžu doporučit!! Nepelichá, je jemňoučký, veganský a skvěle se s ním pracuje.

SPOTŘEBOVÁNO A PRÁZDNÉ OBALY
Zato tady se mi to doopravdy moc líbí. Ani jsem se moc nesnažila, a přesto je ta spotřeba docela slušná. Číslo pak dotváří menší třídění, které jsem provedla v dekorativní kosmetice.

Hodnotím pomocí notiček ♪, maximální počet je pět :)

Uriage Tělové mléko „Suppleance corps“ (spotřebováno) ♪♪♪♪
Minimálně parfémované a tedy v této oblasti minimálně zajímavé, na druhou stranu promazalo vážně slušně, nezmastilo mě jako čerstvě slisovanou olivu a přišlo mi, že pokožku i zpevňuje. Navíc tohle maličké balení vydrželo docela dlouho.

Oriflame Veryme Krém na ruce New York (spotřebováno) ♪♪♪
Krém byl docela fajn, nádherně voněl, ale ta hydratace by mohla být o něco lepší. Navíc mi přišel zbytečně vodový.

Dermacol Aroma Ritual Krém na ruce hrozny s limetkou (spotřebováno) ♪♪♪
Tenhle krém mi voněl, dobře hydratoval a já byla docela spokojená, na druhou stranu smrděl každému, ale úplně každému v mém okolí. Skončilo to tak, že jsem si jej dopotřebovala sama v soukromí koupelny na tělo, abych nepůsobila lidem okolo mě nějaká traumata, a ubohému krému holt trochu srazím body. 

Balea Odličovací ubrousky aloe vera a okurka (spotřebováno) ♪♪♪♪
Vůně je dost zajímavá a taková zvláštní, ale mně neskutečně voněla. Jinak od těchto ubrousků nepožaduji nic extra, jen aby mi trochu stáhly make-up, než se vrhnu na mokré čištění, a tento účel splnily dokonale. Koupím znovu.

Jessa Intimní ubrousky (spotřebováno) ♪♪♪♪♪
Za skvělou cenu absolutně super ubrousky. Nemusím tak před každou návštěvou na gynekologii nebo delší cestou kupovat předražené Lactacyďácké za stovku. 

Ebelin Odličovací tampony 140 ks (spotřebováno) ♪♪♪♪♪
Klasika, stálice, miluju je, koupím zase a zase a zase.

Yves Rocher Odličovací voda s výtažkem ze 3 čajů mini (spotřebováno) ♪♪♪♪♪
Další můj oblíbenec. Teď zrovna používám i velké balení, tohle jsem měla u muže a nezklamalo. Vím, že spousta lidí tuto vodu nemůže vystát, ale za mě je nejlepší z těch, které jsem zatím zkusila.

Balea Čisticí/mycí gel na obličej s výtažkem s grapefruitu (spotřebováno) ♪♪♪♪
Velký plus má tato Balea za praktické balení, i když ke konci z něj něco dostane jen ten největší mistr. Umyje a vyčistí pleť přiměřeně až poměrně dobře, trochu ji i stáhne, moc fajn jsou peelingové částečky. Na můj milovaný Alverde gel ale nemá.

Barva na vlasy Palette Deluxe odstín 562 (spotřebováno) ♪♪♪♪♪
Asi bych už měla zkusit i jinou barvu, ale když já tuhle tak miluju... Spotřebováno samozřejmě i s tou nejlepší olejovou maskou.

Curaprox trio kartáčků ultra soft (používáno až do roztrhání) ♪♪♪♪♪
Já ty zubní kartáčky snad jím... Potřebovala jsem něco na své citlivé zuby, tak jsem se krome xtra pasty rozhodla zkusit i extra kartáčky a vyplatilo se. Koupím znovu.

Ebelin Štětec na oční stíny (vyhozeno pro nepoužitelnost) ♪
Tenhle štětec měl kariéru kratší než leckterá pěnová houbička. Nenalíčil vůbec, zato škrábal, pelichal a zcela určitě se mi i vysmíval. Pryč s ním!
MyFace Slupovací maska s heřmánkem (spotřebováno) ♪♪♪
(Na fotce ještě půlka zbývá, ale v den psaní článku už byla spotřebovaná – já potřebovala využít světla :D)
Zajímavý produkt z rakouské BIPY. Vyčistila a stáhla pleť poměrně hezky, ale docela dlouho jí trvalo, než zaschla – a dostat ji z obličeje ještě nezaschnutou byl boj, který jsem myslela, že nevyhraju. Při druhém použití už mě pleť i trochu štípala. Znovu ji asi nechci. 

Oriflame DualCore tuhý makeup (vyhozeno pro oranžový odstín) ♪♪
Oranžáda s podivnou konzistencí a nespecifikovatelným stářím. Rozhodla jsem se, že jej nebudu spotřebovávat. 

Bioderma Atoderm Tyčinka na rty (spotřebováno) ♪♪♪♪♪
Úžasný balzám! Spotřebovala jsem ho asi za nějakých 14 dní, protože mě tak bavil, že jsem si s ním natírala rty snad co minutu. Dobře voněl i chutnal, skvěle hydratoval a ochránil. Je trošku oříšek ji sehnat, ale chci ji znovu.

Avon Clearskin Korekční tyčinka (vyhozeno pro nadbytečnost) ♪♪♪
Já tohle víceméně nepoužívám, ale z těch pár použití (co si tak pamatuju) nebyla nejhorší, odstín byl poměrně fajn a kryla vcelku dobře. 


3x no name stíny (vyhozeno pro nadbytečnost a nefunkčnost) ♪♪
Quiz a no name stíny mi tak nějak nesedly. Pigmentace nic převratného, odstíny (až na ten modrý) nejsou úplně moje nejoblíbenější a mezi množstvím paletek a jiných „zajímavých“ věcí je nemám šanci spotřebovat. Tak jsme se rozloučili.

Maybelline Dream Mousse (vyhozeno, protože jsou noční můra) ♪
Tuhle hrůznost už si nikdy nechci připomínat. Pokud vy chcete, můžete tady

Avon Lak na nehty Nailwear pro Splendid blue ♪♪♪♪
Propadám obavám, že takhle krásnou, třpytivou, zajímavou temně modrou už nenajdu :( Vydržely se mnou hodně dlouho a i u dna kelímku mi vlastnostmi pořád vyhovovaly. Odlakovat šly sice poněkud hůř, ale to bohatě vynahrazovaly výdrží na nehtech. Teď už Avon nedělá laky ani takhle dobré, ani takhle pěkné, takže jsem poněkud zoufalá. Nějaký tip?

Zkoušely jste něco z mnou vypatlaných produktů? A co vaše bilance? :)

12 komentářů:

  1. Ten štetec na púder vyzerá skvelo :) Super článok :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě mě láká od Baley čisticí gel. Štětce z Rossmana, konkrétně tyto mi přijdou fajn a přitom se o nich nic moc neříká. Parfém Eternity rozhodně schvaluji, stokrát lepší než ty ohrané Chloe. Ubrousky Balea, zrovna tyto moc ráda používám a mám už několikáté balení. Mé spotřebováno už se blíží k vydání, taška se plní. Tentokrát v něm bude i nějaká dekorativka a věci vyřazené které mi v šuplíku leželi už léta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já o nich budu psát, mně se líbí už napohled a na použití jsou ještě lepší! :)

      Chloe, La vie, atd. atd., to nemůžu slyšet ani cítit, je to všude. Já radši sbírám Eternitky a Guessy, i když ty jsou ohranější, a je mi taky fajn :)

      Tak jsem zvědavá na tebe, ze spotřebované dekorativky mám vždycky hroznou radost:))

      Vymazat
  3. Ty jo, já mám za leden taky dvacet kousků. Až se tomu divím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Co to čtu, plus 7 a mínus 20? Zasloužíš si pochvalu:-) Krém na ruce z Oriflame jsem taky měla a mám stejný názor, vůně fajn, ale ty účinky nic moc, už jsem měla víc krémů z různých limitek téhle značky a účinek mi přišel u všech nic moc, jen nechápu, proč jsem si teď objednávala další z Valentýnské edice:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veeeeelkou, veeeelkou pochvalu! :)

      Klídek, já mám teď taky další dva, protože prostě pěkně vypadají a pěkně voní, co chceš proboha víc?! :D (Jo, já vím, hydrataci a tak, ale... to je druhotný.)

      Vymazat
  5. Eternity moment musím očuchat, ten Guess, no, nevím, je na mě hodně citrusový, ještě nad ním přemýšlím...jo, jsem fanatik :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně Guess voní, přesně moje krevní skupina :) Ale EM určitě očuchej, je skvělá ♥

      Vymazat
  6. ten štetec vyzerá peckovo, kúpila som si od tej značky na lícenku, no nie som spokojná s jeho tvarom :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě potřebuju ještě štětec na make-up, ale ten Rossmannácký se mi úplně nelíbil... :/

      Vymazat