6. 1. 2016

Hororově i nehororově – nákupy na alza.cz, tsbohemia.cz, zoot.cz a vlastně všude možně

Krásný zasněžený den :) zimazimazimazimazima
Původně jsem myslela, že tento článek ani nebude, že ho prostě oželím, protože moc práce, moc školy, moc věcí, moc všeho. Ale seznam mých restů je dlouhý a nějakým záhadným způsobem neustále narůstá, takže jsem se rozhodla – nejenže článek BUDE, ale taky spojím hned tři náměty do jednoho. Minirecenze na tři megaznámé obchody čekají v celém článku.

Jarní výprodej Alzáááá, jarní výprodej Alzáááááá... kdo by neznal a nepamatoval zeleného mužíčka, který měl tendenci vyskakovat před každým videem a otravovat nám všem život. Určitě nejsem jediná, koho ta reklama vytáčela. Na druhou stranu, když na to přijde... byla jsem si poměrně jistá, že zrovna Alza je obchodem kvalitním, kde by si nedovolili žádný kiks, a tedy ideální na větší investici. 

To jsem se zas jednou šeredně spletla.

Kupovala jsem si nový počítač (notebook), suma sumárum okolo čtrnácti tisíc. Slevový kód na stovku, platba převodem, protože jsem si nebyla jistá limity na platby přes internet, zaplaceno okamžitě, vyzvednutí osobně. Po zaplacení mi do 1-3 dnů měla přijít SMS, že platbu přijali a následně, že si zboží můžu vyzvednout. Tak jsem čekala... a čekala... a čekala... a po třech dnech stále bez SMS. A hovor na zákaznickou linku zcela bez výsledku. "Čekejte."

Mohla bych tu sáhodlouze popisovat své utrpení, když jsem se těšila na nový počítač a ono nic a nic a nic, ale ušetřím vás toho. Problém se nakonec vyřešil, k relativní spokojenosti všech zúčastněných, a stálo mě to jenom několik hovorů na zákaznickou linku (než mi dali k telefonu někoho kompetentního). A víte, kde byl problém? V té stovce slevy. Podle jejich systému jsem totiž tímpádem neuhradila celou objednávku. Tohle tušit, nechám ten kód propadnout:))

Pak je tu tsbohemia, obchod sloučený s alfa.cz. Kdybych tu měla nějaké zlaté hvězdičky, TS si jich zaslouží hned několik. Pořizovala jsem si k Vánocům, pěkně symbolicky, nový telefon, a tak jsem čmuchala a čmuchala, kde bych sehnala bílou nebo zlatou variantu nejlevněji. Zrak mi padl na TS – obchod, který sice není nejlevnější, ale je spolehlivý a já tam moc ráda nakupuju. 

Možná bych se nakonec nechala zlákat o tisícovku nižší cenou spíše než svými zkušenostmi, a teď byste tu četli pekelně vytočené řádky – ale to bych nesměla být známý provokatér. Do oka mi padlo tlačítko "Řekněte si o lepší cenu", na které jsem jako správná česká křupka klikla... do formuláře pečlivě vybrala na porovnání jeden z těch levnějších obchodů... a čekala. (Prozradím vám, že jsem nemusela čekat moc dlouho, odpověď přišla poměrně rychle... na to, co jsem po nich chtěla :)

Výsledkem byl o pětistovku levnější telefon, s pohodlným osobním vyzvednutím, moc milými pány na prodejně a celkově takovým pěkným a klidným předvánočním nákupem. Chválím!!

Se ZOOTem mám takový rozporuplný vztah. Líbí se mi jejich proklientský přístup, víc než slušně zvládnutý marketing i jejich projekty, na druhou stranu tam nenakupuju až tak ráda, protože většina věcí je tam solidně nadražená, na třetí stranu neustále někde platí nějaká sleva a k tomu ta výdejna tak pěkně po ruce, na Nových Sadech kousek od vlaku...

Všechny moje nákupy tam se ale pojí s nějakým mile-humorným zážitkem. Můj první nákup byl spojen s vyzvednutím na prodejně, kam jsem dorazila uřícená, utahaná, upocená a rozmazaná, právě jsem se totiž vrátila z dalekých krajů (čti z Olomouce) a zoufale jsem potřebovala čisté tričko, protože jsem pak šla do práce. Naštěstí na mě na NS čekala objednávka ze ZOOTu (která měla být původně o den dřív, bod dolů).

Málem tam ale ležela doteď – při objednávání jsem ve spěchu zadala zkrácenou podobu svého jména a vůbec mi to nedošlo, takže jsme si se slečnou užily adrenalinové hledání na téma "kde je Aminčino tričko". Nakonec jsme našly, mile jsme si popovídaly a já jsem spokojeně odkráčela s pocitem, že aspoň někdo mi na tomto světě rozumí a že mám tričko. A je boží! ZOOT – i to tričko

Moje prozatím poslední objednávka je zase den starým zážitkem. Moje zlatá maminečka mi pohlídala a objednala můj milovaný, vytoužený, nejnádhernější fialový keepcup. Malinkatý hrneček o objemu 340 ml a váze pár gramů mi přišel v krabici, do které by se vešla půlka mojí knihovničky, Elsa (kočka), její tři koťata, celá myšárna a ještě by tam všechna ta zvířátka mohla válet sudy. Prostě, v obrovské krabici, udaná váha 2 kilogramy. SMSky od mojí milované rodiny stály za to – od "Co v tom máš? Zoot, nejsou to nějaké jogurty? To budeš jíst tak rok, ne?" přes "Stojí to u topení, to se asi zkazí, že?" až po "Za jak dlouho to vybuchne?". To je tak, když někdo něco objedná, a v mezičase mezi jeho objednávkou a mojí platbou už zapomene, že to objednával. Nevybouchlo nakonec nic, možná jen já radostí:), ale už jsem navždy přesvědčená, že nákup na ZOOTu nemůže být nic jiného, než čistý adrenalin. A že bych tam měla brzo zase nakoupit.

Co vy a předvánoční onlajn i oflajn nákupy? Adrenalin, nebo pohodička? :)

10 komentářů:

  1. Tak já jsem nakupovala na Alze, tam proběhlo vše v pořádku, asi proto, že jsem neměla v rukávu žádný slevový kód:-D
    A pak na Zootu, tam už jsem si dělala radost několikrát a zase vše v cajku, dokonce i vrácení zboží naprosto bez potíží, takže za mně zase palec nahoru:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude tím, příště se na to taky vykašlu :D
      ZOOT je fajn, ale pokaždé, když vlezu na e-shop, tak si tam něco koupím, to už tak fajn není... :D

      Vymazat
  2. ZOOT mám veľmi rada, vždy keď som si niečo objednala prišlo to bez problémov :) super článok ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy se mi naštěstí žádné trable s eshopy nestal ale ZOOt moc v lásce nemám. Dělají si obrovskou reklamu tím jak jsou skvělí, mají spoustu slev, doprava zdarma ale oni si to vyberou zase jiným způsobem že zboží je většinou i o několik stovek dražší než někde jinde a mě osobně ten obchod nenadchnul, to samé svět shopaholiků, který prodává věci strašné kvality a ani ty věci kolikrát neodpovídají tomu co je na obrázku, ale to tak je.. Každý se snaží dostat k penězům co nejsnadněji a ušetřit na všem. Můžu pochválit eshop Blackcomb, skvělí přístup k zákazníků, rychlé dodání, prostě bez problémů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky jsem to psala, ale ta reklama je dobře zmáknutá, to musíš uznat :)

      Vymazat
  4. no já byla v prodejně OK a za mnou stál prodavač a já měla hlavu tak vymletou z jeho krásy, že jsem mu řekla jenom: ,,Hledám paměťovou kartu. Ta bude asi tam na té ceduli "paměťovky," že?" ...:D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. já v Alze pořád dokola reklamovala myš k noťasu, až jsem ji nakonec vyhodila... :)
    spring uniform

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no to musí být taky super zážitek :O Já nestačím zírat, co všechno si obchodníci dovolí...

      Vymazat