15. 12. 2015

Už i mně je to trapné...

...měsíční pauza bez vysvětlení. Původně jsem se chtěla omluvit až s článkem, nicméně nestíhám, a přitom nesnesu pocit, že mi blog jen tak hnije. 

Věc se má tak: práce, práce, práce. Občas stihnu i školu, a z té letím rovnou do práce. Děláme teď několik velkých projektů, které mají deadline víceméně ve stejném termínu, a na všechny jsem byla vyžádána jmenovitě já, takže jsem na roztrhání. Nestane se, že bych aspoň na šest hodin nebyla v práci (ještě v létě bylo šest hodin maximum, které jsem vydržela na jednom místě), ale spíš chodím na desítky a... ještě chvilku, a dojde i na dvanáctky. Když přijdu domů, třeští mi hlava a jediné, co vidím, je postel :) Taky jsem teď pořád nemocná, takže musím konstatovat, že můj život je docela zábava))

Když už o víkendu do práce nemůžu, dotáhnu si domů na dodělání aspoň nějakou grafiku nebo něco píšu (blbý Vánoce!!). A když už teda vůbec nic jiného, tak s přítelem trochu předěláváme, modernizujeme a zvelebujeme jeho byt, děláme vlastně takovou "chytrou domácnost", takže veškerou zbylou energii vynaložím na tvoření hodnot :D Nehledě na to, že tam pořád ještě nefunguje internet. Se zcvoknu.

Nikdy jsem nechtěla, aby mi blog byl povinností, takže jsem si ve chvíli, kdy jsem si ho začala červeně psát na "TO DO" lístečky, řekla DOST. Udržela bych to tak měsíc, dva, a pak by mě veškeré nadšení a elán přešel definitivně. Proto jsem si udělala pauzičku, dostala se do stadia, kdy mi blog chybí, pilně otestovala nějakou kosmetiku a nafotila spoustu fotek a voilá - jak bude chvilička času, můžete očekávat pořádnou smršť, protože jsem za tu dobu docela nevykecaná. A pro zatím bude muset stačit to, že na vás myslím a moc mi chybíte!!

P.S. Wikirko, moc jsi mi zlepšila den, a ne jen jeden. Děkuju ♥ Jak bude troška času, tak taky očekávej překvapeníčko :))

6 komentářů:

  1. Ať se daří v práci. Když je jí moc, je to náročné, když málo, je to nuda. Tak ať se to brzo vyváží. nemusíš nic posílat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kočko, jsem na tom úplně stejně!! I když u mě to je spíš jako ŠKOLA, ŠKOLA, ŠKOLA, PRÁCE, PRÁCE... a ještě mi taky nejde internet, takže jezdím různě k mamce a tak, abych aspoň mohla něco udělat. Jsem fakt na prášky :D A blog je vlastně to nejjednodušší, co člověk může odstavit na druhou kolej - takže můj blog též hnije a hnije a co naděláme, vid? Musíme doufat, že se to brzy trochu uklidní a my zas budeme moc vesele přidávat - a že já se na tvoje článečky už těším.

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme si vzájemně držet palce - a ty bys měla taky víc psát, taky už mi chybíš. ♥ Blog je odstavitelný právě až moc snadno, a to mě mrzí, nutit se do toho ale fakt nemá cenu. :(

      Na prášky z internetu, ano, ano, ano, povídej mi o tom. Včera mi kolegyňka posílala práci na dodělání a za celý večer jsem nebyla schopná těch padesát mega stáhnout. Internet je vlastně jediný důvod, proč se občas ukážu doma :D

      Vymazat
  3. Říkala jsem si, co se s Tebou děje..Jsem ráda, že jsi po pauzičce plná elánu a budu se těšit, až to tady pořádně rozjedeš:-)Ať se Ti v práci daří a zdravíčko ať se taky zlepší, držím palečky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velvetko, ty mi vždycky svými komentáři zvedneš náladu ♥ Díky moc :)

      Vymazat