31. 12. 2015

Koupelna provoněná levandulí od Saloosu

Záležitost "Já a tělové (a ostatně i pleťové) peelingy" byla vždycky trochu ošemetná. V prvé řadě jsem je vnímala jako zbytečnou věc, která prodlužuje dobu, co strávím v koupelně, a všechny (nezpochybnitelné, ovšem) klady šly stranou. Jakmile jsem si na ně ale zvykla, už na ně nedám dopustit a na poličce mi musí vždycky stát alespoň jeden! Proto se dneska podíváme na peeling, který jsem poslední měsíc aktivně testovala - Bio tělový peeling Levandule & Tea tree od Saloos.


Peeling je založený na bázi soli (mořské!) a rostlinných olejů. Osobně si stojím za tím, že ty cukrové a solné jsou úplně nejlepší, vyhovuje mi jak fungují i jak krásně se dají vmasírovat. V kelímku ho najdete krásných 140 ml, což se sice tváří jako dostatečné množství, když ale saháte pro poslední zbytky, tak se samozřejmě ukáže, že to bylo žalostně málo :)

Při prvním použití mě zarazilo množství oleje na samém vrchu, ale stačilo trošku promíchat a ukázalo se, že poměr surovin je v rovnováze. Peeling není ani moc jemný, ani moc drsný, ani moc mastný, ani moc suchý, prostě perfektní konzistence. Samozřejmostí je, že pokožku nádherně promaže a zanechá na ní tenký mastný film (dost mastný na to, abych byla krásně hydratovaná, ale taky dost tenký, takže není potřeba se bát toho, že zanechá stopy) – ale taky je potřeba počítat s tím, že koupelna bude po každém použití trošku klouzat :)

Hlavním aspektem, který vám ale bohužel přes obrazovku nepřenesu a nepředám, je ale vůně. Ta vůně, to je něco božského! Peeling je dostupný v celkem 4 variantách - čokoláda, mojito, růže a právě levandule s tea tree. Já sice chci vyzkoušet všechny, ale nejprve jsem se rozhodla pro tu nejvíce netradiční, tedy kombinaci tea tree a levandule. Měla jsem z ní trošku strach, ale moje obavy byly zbytečné.

Děsilo mě zejména to, že vůně může být poměrně agresivní, tea tree je dost výrazný... není. Ani trošičku. Levandule vaši koupelnu promění v nefalšovanou Provence (vážně voní a voní hodně silně a hodně krásně!), a tea tree dodá pocit čistoty a svěžesti. Proto je peeling úplně ideální na ranní sprchu, dokonale probere :)

Ještě náhled na složení, které je přímo ukázkové – sůl, bio oleje a éterická aromata. 

Jak tedy svoje pocity na peeling shrnout? Jde rozhodně o jeden z "lepších" zástupců mezi peelingy. Není ani moc jemný, ani tak hrubý, že by škrábal; voní přímo úžasně, pokud máte rádi levanduli; bio složení také potěší nejednoho fanouška přírody a ať už jej použijete na boky, zadeček, stehna, nebo třeba lokty a paty (upřímně doporučuji vyzkoušet právě na ty zdrsnělé paty, tam dovede zázraky!), tak nezklame

A mínusy? Dva – zasloužil by si i nějaké maxi provedení a jakkoli je olej skvělá věc, tak dříve nebo později člověk v té koupelně uklouzne. Já mu to ale ráda odpustím.

Za poskytnutí peelingu k recenzi děkuji zastoupení značky Saloos.

10 komentářů:

  1. Já mám v plánu prubnout čokoládovou variantu, ale postupem času by přišla řada na všechny:-D A pokud pokožku nejen odrbe, ale i promaže, tak to je další velké plus:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čoko a mojito budou hnedle následovat i u mě, jen co pomine nákupní stopka, chichi :))

      Vymazat
  2. Musí vonět krásně, já miluju levanduli! Mně spíš vyhovujou peelingy s jemnejma zrníčkama (např. drcený meruňkový jádra apod.), protože je můžu použít i na obličej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandule je moc fajn, kdysi jsem ji nesnášela a teď to zpětně nechápu :O Já jsem na ty obličejové moc líná, až mě to i mrzí... :/

      Vymazat
  3. Ten musí úžasně vonět, já teď mám nějaký sprchový gel s peelingem od Palmolive, tak snad bude suprový. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palmolive dělá sprchopeelingy? Na to musím mrknout! :)

      Vymazat
  4. Levanduli miluji a ten peeling vypadá skvěle, mamka prodává Saloos v práci, tak se jí na to zeptám. Pokud by existovala nějaká čokoládová či kávová vůně, uvítala bych jí dvojnásob!:)
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládová existuje, a kávová je bio péče, a taky boží ♥

      Vymazat
  5. Tak toto vyzerá perfektne, aj keď to nepoznám. Prajem ti do nového roka len to naj naj :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat