24. 12. 2015

In&Out – listopad 2015

Za chvíli tu bude i prosincové In&Out, ale říkala jsem si, že kdybych vynechala to listopadové, tak už byste se nechytali :)) Ano, to je trapná výmluva, ale tyhle články mě prostě baví, baví, baví, takže... tak. 

Letos už mám Vánoce za sebou a musím říct – díkybohu. Není nad to, když se člověk, kvůli kterému se vše o den posune a kvůli kterému jedu unavená, ověšená taškama, nemocná a otrávená domů, rozhodně, že je prostě za každou cenu zkazí. Docela by mě zajímalo, jestli ty moje budou někdy šťastné či veselé. Přítel má (řekla bych naštěstí, ale to by ode mě bylo asi ošklivé) podobné zkušenosti, takže Vánoce nepotřebuje nijak hrotit. Dohodli jsme se, že si jen uděláme takový volný a pohodový den, bez stresu a nějakých snah o falešnou dokonalost.

 Doufám, že vy si zimních svátků užíváte podle svého a s lidmi, které máte rádi - určitě mi napište!

PŘÍRŮSTKY
Moje přírůstky v celé své kráse. Vidíte to, co vidím já? Já se totiž doopravdy krotila. Na této fotce ale chybí pár věcí, co jsem nechala v Brně, takže to číslo až tak nízké nebude. Celkem mi to vyšlo na devatenáct věcí a dva vzorky. Znepokojuje mě jen to, že listopad měl být měsíc kosmetické stopky. Ups.

Nákupečky, nákupy. Nemusím obhajovat téměř nic! Štětec na pudr do kosmetické taštičky jsem potřebovala jako sůl (mimochodem tenhle od Ebelin je hrozný!), Sensodyne a roční zásoba Curaproxů nejsou zas tak velkým prohřeškem, a Nivea s Maybelliňáckou rtěnkou byly prostě tak trochu ve slevě... :))

Zato tohle, to už bych obhajovat měla. Kromě těch vzorečků je to malinkaté zhřešení na Dekorativce. Původně jsem chtěla objednávat už v říjnu, nakonec jsme se s kamarádkou tak nějak domluvily a složily kvůli poštovnému, tak mi to vyšlo až v listopadu. Bath&Body a modrá Sleekovka jsou nejlepší :) L'Oreal Oil je z Parfums a pánská Oriflame vůně mi tak voní, že je z ní nakonec moje vůně :D

A tyhle poklady schovávám ve svém milovaném městě. Catrice tužka na obočí je sestřička té, kterou už mám, v tmavším odstínu - když použiju obě dvě, jde o super extra boží kombo, Ebelin štětec na oční stíny je stejně nanic, jako ten na pudr, řasenka Moje se ještě řadí k Dekorativce. Essence Urbanized stíny stály asi dvacet korun, a takové věci se v regále nenechávají! A Jessa intimní gel mě moc příjemně překvapil, nečekala jsem téměř nic, ale je super :)

Na fotkách chybí ještě odličovací/čisticí ubrousky Balea (okurka a aloe vera) a dva tónovací šampony Marion, se kterými si jdu dneska zkusit stvořit ombré.

SPOTŘEBOVÁNO
Mohlo to být lepší, mohlo to být horší. Nějakých prázdných obalů jsem se zbavila, takže v zásadě jsem spokojená. Myslela jsem, že prosinec bude tak milionkrát lepší, nakonec to zas tak optimisticky nevypadá, ale tak nechám se překvapit. Za listopad je to 9 kousků a 2 vzorečky.

Grepová ústní voda Dontodent & Zubní pasta Sensodyne – Nebudu se zbytečně opakovat. Doporučuju všema dvaceti, a pokud právě hledáte svoji novou oblíbenou zubní pastu nebo ústní vodu, tak neváhejte!

Balea Sprchový gel Paradise Beach – Typické. Vždycky začnu spotřebovávat ty nejletnější vůně v zimě a ty chladivé zimní uprostřed léta (ale moc mě teda nechladí). Tahle limitka voní moc krásně, však mám ještě jeden v zásobě. Umyje tak akorát, jak to vyžaduju od sprchového gelu. V zásadě si nemám na co stěžovat.

Isana Sprchový peeling Grapefruit a rebarbora – Zvláštní, netradiční a neokoukaná kombinace, ale ono to funguje! Peeling byl hodně jemný, docela příjemný, i když jsem ho tím pádem strašně moc spotřebovala. Ovšem ta vůně... ♥

My Body Tělové máslo s vůní perníku – Loňský suvenýr z BIPY. Máslíčko se úžasně vstřebávalo, krásně promazalo i přes to, že jeho konzistence byla poněkud řidší. Vůně měla trošku chemickou "pachuť", ale i přes to z ní šlo cítit koření. Za to euro dvacet, za které jsem je kupovala, bych si klidně dala říct i znovu.

Pilaten Maska na černé tečky (bílý kelímek) – Do tohoto kelímku jsem kdysi uklidila všechny své zásoby černé Pilatenky. Teď mi tam začala tuhnout, tak jsem ji rychle vypatlala a není špatná, ale já v ní tedy zázrak, co mě úplně zbaví černých teček, bohužel nevidím.

Avon Make-up Ideal Flawless Ivory – Nějak jsem nevěřila, že tenhle make-up někdy spotřebuju... a voilá, ono se to povedlo. Lehčí make-up, který mě překvapil tím, jak že mi vcelku vyhovoval odstínem a to celoročně. Dobře se zapracovával, nedělal mi mapy ani šupinky, a byl doopravdy lehký – jen to krytí by mohlo být větší a taky se ke konci dne začal vytrácet. Celkově z něj mám ale docela pozitivní pocit.

Dontodent Ústní sprej Cool&Fresh – Super věc do kabelky, obzvlášť když kouříte nebo si rádi dáte aromatičtější oběd (ať už s kořením, nebo nějakou rybičkou). Já mám osobně ráda ten svěží pocit v puse, takže nějaký ústní sprej musím mít pořád u sebe.

Balea Balzám na rty Lovely Raspberry – Balzámku na podzim skončila minimální trvanlivost, taky už je dobře retro :) Tak jsem ho vypatlala na noc na ruce. Na pusu už bych si netroufla, ale o pacičky se mi postaral pěkně. Jen ta vůně byla hrozně chemická...

Vzorek Oriflame Essenza – Voní mi moc, proto už mám i velkou variantu :)

Vzorek Hugo Boss Nuit Pour Femme – Rozporuplná vůně. Zkraje mi voněla úplně moc a moc a neskutečně a byla jsem rozhodnutá si ji koupit, v další chvíli jsem ji nemohla ani cítit a potom mi zase vonět začala, ale už jsem se do ní tak bláznivě nezamilovala. S nákupem plného balení spěchat asi nebudu... uvidíme.

8 komentářů:

  1. A já si říkala, že listopadové In&Out nebude, ale jsem ráda, že jsi s ním přichvátala:-)
    Ty nepovedené Vánoce mně mrzí, ale uvidíš, že se to zlomí a budou bývat jak šťastné, tak veselé:-)
    Slintám nad Bath&Bodyworks gelíky, taky se musím zásobit, jen to vybírání, které vůně potřebuji nejvíc je dost těžké:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to bych vás neochudila! Never ever ever!
      Já už se rozhodla, potřebuju VŠECHNY. Ne, nejsem hamižná. :D

      Vymazat
  2. Nemáš toho tolik, já to někdy přeženu více :) když jsou slevy, tak ono to jde samo :D a štětec na pudr od ebelin mám teď nový z Vánoc a zatím jsem spokojená, ale nemám přesně ten samý, tak možná tam rozdíl trošku bude. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to v prosinci taky přehnala, ehm ehm ehm. Slevy jsou zlo, slevové kupony jsou zlo, Vánoce jsou zlo, věrnostní kartičky jsou zlo, platební karty jsou zlo, OBCHODY JSOU ZLO! :D

      Ty z professional sady vypadaly božsky, ale bohužel neměli cestovní. Pokud máš prof., tak věřím, že jsi spokojená. Já pro něj asi taky přichvátám:)

      Vymazat
  3. Pěkné nákupy i spotřeba. Ty antibakteriální gely vypadají skvěle, taky chci v brzké době objednávat něco z dekorativky, tak k tomu asi taky jeden přihodím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jeden? Ostudo, aspoň tři! :))

      Vymazat
    2. To mě nesmíš takhle zrazovat od mých šetřících plánů :D

      Vymazat
  4. Ten štětec Ebelin je vážně strašný oproti jiným od Ebelin. Jinak pěkné nákupy, Sleek paletka je moc pěkná a antibakteriální gely vypadají taky lákavě. Já té kosmetiky moc kupovat nemohu a místo toho musím trochu víc šetřit, ale to neznamená že si nic nekoupím :-)

    OdpovědětVymazat