18. 11. 2015

Z podzimních Střípků

Momentálně se nedá říct, že bych svůj život, blog, nebo vlastně cokoliv jiného nějak zvlášť stíhala... což je přesně ten důvod, proč je právě teď nejlepší doba na článek :) K žádným hlubokomyslným tématům se vyjadřovat nebudu, prostě jsem tu a jdu vás bavit svými zážitky za poslední dobu a vyjádřit se k tomu, co jsem zrovna ochutnala... etcetc. Na fotce Müllermilch limitka, která není žádný Pumpkin spice latté, ale normálni Gingerbread latté (klamání spotřebitelů, chci vrátit $$!) a já se zamilovala :))


I já podlehla a díky akci na Slevomatu vyzkoušela Brandnooz box. Byla jsem příjemně překvapená - až na mouku, pivo a Corny v balíčku čekaly samé bezlepkové mňamky a krom Cideru víceméně věci, co bych sama asi nezkusila, ale vůbec nebyly špatné. Skrz svůj (ne)lepek pravidelným odběratelem nebudu, takhle "nezávadně" by se do budoucna poštěstit nemuselo, ale ještě jeden box si užiju. 

Objevila jsem v Brně nové místo, kde se dá bezlepkově napapkat a pochutnat si na ovocné šťávičce. Zdravý fast food BeFresh se mi zatím líbí moc, nicméně taky jsem zatím ochutnala jenom drink(y). Zítra jdu i na oběd, budu mít trošku školně-pracovní maraton a potřebuju být fresh&fit, tak potom podám hlášení!

Po dlouhé době jsem si taky pochutnala na sushi a nějak se zase musím sama sebe ptát, proč to nejím častěji?! Miluju tuhle zdravou mňamku na všechny způsoby - s rybou, zeleninou nebo třeba kombinací obojího. Pokud v Brně víte o sushi baru/podniku, který prostě nesmím vynechat, sem s ním!

Pár perliček ze života na závěr:
Dneska jsem v práci prodělala takový menší infarkt - aneb když vám milí kolegové z IT oddělení smažou veškerý výsledek vaší tříměsíční práce, nervů, potu, krve a slz (=celý projekt), tak to s člověkem trochu zamává. Naštěstí se to vyřešilo, projekt mi byl vrácen a mám pouze asi hodinku skluz (zase jsem si užila placené volno, to se taky čítá). A lepší hodinka, než další tři měsíce :)

Pomalu jsem si začala zvykat, že občas otextuju produkt a ani o tom nevím (to pak člověk čte popisek produktu a říká si, wow, ten se mi líbí, kdo to psal... a pak zjistím, že vlastně já :), ale minulý měsíc se mi povedlo bez mého vědomí otextovat celý web. Trošku jsem zaspala dobu a to, že vznikal nový projekt... takže jsem sice dodala texty, ale už jsem neviděla výsledek. Aspoň se mám čím chlubit! :)

Konečně jsem začala žít takový ten "dvojí život". Neměním se ani v upíra, ani ve vlkodlaka, ani nejsem tajně rocková hvězda, jen mám nového partnera a poprvé v životě si k někomu stěhuju část svojí kosmetiky. Jsem z toho nervózní, už jsem stihla pětkrát promyslet, jestli to bude mít dopad na moje blogové přehledy a blog obecně, ale zároveň jsem konečně spokojená a tak nějak... celá. A šťastná. 

S časem jsem sice trochu na štíru, na druhou stranu jsem nabitá energií, elánem a nápady. Teď už to jenom dát dohromady a navrch dodat nějaký time management, a budu mít docela vyvážený život. Jen se bojím, že to bude moc velká nuda. Já chaos ráda...

6 komentářů:

  1. Nejlepší sushi je na Josefské. Je tam i running sushi a to je teprve paráda. Gratuluju k novému příteli :-) At vám to klape

    OdpovědětVymazat
  2. Limitku Müllermilch jsem musela koupit už kvůli tomu obalu a to jsem ještě netušila, že obsah bude ještě lepší:-)
    Ten pocit ze stěhování kosmetiky poprvé v životě znám, taky jsem ho zažívala, ale neboj, na blog to určitě žádné dopady mít nebude a není nic lepšího, než mít přítele, který pro Tebe a tudíž i pro Tvoji kosmetiku (a cokoliv dalšího) má nejen pochopení, ale ještě to podporuje:-) Moc ráda čtu, že jsi šťastná a užívej si toho jak jen můžeš:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úúúú, tak ta fotka sushi mi fakt přivedla hodně velké chutě :D. Má kamarádka a známí byli na Running sushi u Letma myslím a byli spokojení :).

    OdpovědětVymazat
  4. Same dobroty, len susi som este neskusala...vlastne polovicu s tych veci som neskusala, ale vyzeraju dobre :)

    OdpovědětVymazat
  5. Same dobroty, len susi som este neskusala...vlastne polovicu s tych veci som neskusala, ale vyzeraju dobre :)

    OdpovědětVymazat