8. 11. 2015

Souboj vlasových sér: Balea x LAB35

Krásný nedělní večer, kočky :) Tento článek měly být úplně prapůvodně dvě samostatné recenze, v rámci určitého zpestření mých příspěvků mě ale napadlo, že by mohlo být zajímavé pojmout to jako srovnání dvou stejných produktů různých značek. V dnešním souboji se tedy utká vlasové sérum značky Balea (konkrétně odnože Balea Professional) a vlasové sérum značky Kallos (odnož LAB35). Prosím o potlesk!


Tahle kráska se prodává v balení o velikosti 100 ml v síti drogerií dm za asi 79 Kč. Je určena pro dlouhé a namáhané vlasy a podle výrobce je chrání až do teploty 230 °C, antistatický komplex zabraňuje poletování vlasů. Olej Inca Inchi by měl vlasům dodat lesk, hebkost a přirozený vzhled. 

Já asi nejsem úplně hodnotný vzorek, protože svoje vlasy zatěžuji teplem minimálně. Nicméně, sérum už nějakou tu chvilku používám a můžu říct, že ten lesk a jemnost splňuje přímo na jedničku. Vlasy byly krásně hebké, vypadaly přirozeně, leskle a zdravě. S čím si ale sérum tak úplně stoprocentně neporadilo byly konečky - mám je suché, třepí se a lámou, no prostě to chtělo těžší kalibr. 

Ve složení najdete čtyři silikony, nějaká aromata a pak položku s názvem plukenetia volubilis seed oil, což je slibovaný olej Inca inchi. Mělo by jít o olej z roztomilého oříšku z Jižní Ameriky, který je jednak označován jako super potravina (olej i oříšek), jednak má prokazatelně dobré účinky na pleť a právě suché a poškozené vlasy. Co se silikonů týče, mně nevadí, vzhledem k tomu, že to "nejde na pokožku", to je ale samozřejmě každého věc :)

Jeho konzistence je spíše řidší, takže na vlasy spotřebujete tak 2-3 střiky. Na druhou stranu se dobře roztírá i vsakuje a nehrozí, že by vlasy zmastil nebo zatěžoval. Taky moc krásně voní, je to květinová aromatická (kořeněná) vůně. Já jsem spokojena a zařadila jsem sérum do svojí vlasové rutiny. Používám vždy po umytí na jemně proschlé vlasy.

Červený olej je ochranné sérum pro namáhaná a poškozené vlasy. Mělo by obsahovat Keratrix formuli, která vlasy obalí do jakéhosi ochranného filmu a opraví tak roztřepené konečky. Pořídíte třeba na parfums nebo v některých lékárnách za 89,-, balení má 50 ml.

Složení asi nepřečtete, ale má jeden docela šokující aspekt - na prvním místě tohoto hustého oleje je ve složení voda. Pokračuje to glycerinem, nějakými silikony a sloučeninami, které ani neumím vyslovit :D Keratrix je nicméně patentovaná aktivní látka na slabé a poškozené vlasy, která zvyšuje jejich odolnost a posiluje je. Více se o formuli i o složení dočtete tady (in english, ale jednoduché english).

Konzistence je hustá, olejovitá, na vlasy spotřebujete tak půl až jeden střik. Roztírá i vsakuje se taky poměrně dobře, ale mám pocit, že na vlasech (v délkách) zákonitě musí být těžký a bála bych se maštění - obzvlášť u jemných vlasů. Na druhou stranu, na konečky je to přesně ten "těžší kalibr", o kterém jsem psala. Ty ochrání spolehlivě, žádné ošklivé přesušené konce vlasů! Voní rovněž krásně, rostlinně/květinově, ale ta vůně je prostě těžší, víc připomíná nějaký parfém :)


 Nahoře, žlutá tekutina - LAB35, průhledná dole - Balea. Jde tu vidět i ten rozdíl v konzistenci
Výsledek bitvy? Viděla bych to na takovou pěknou remízu. Obě dvě séra účinkují: propůjčí vlasům lesk a určitě i nějaká péče tam bude (od té doby, co je používám, mám vlasy hezčí) jen je každé větší profík na jinou část vlasů. Kallos/LAB (v přepočtu na 100 ml) vychází dráž, nicméně řekla bych, že trvanlivost 100 ml Baley a 50 ml LABu bude podobná vzhledem ke spotřebovanému množství :)

Z těch povrchnějších věcí - obaly obou se mi líbí, Balea si šplhla použitou barvou a zrzkou na obalu, LAB35 je zase příjemně jednoduchý a působí profi. Baví mě zejména to, že oba obaly jsou zamykací - stačí pootočit pumpičkou a ven se nedostanu ani kapka. Jen na LAB pozor, při prvním odemykání jsem to přehnala se silou a podařilo se mi jej vylít... :))

Co vy a olejíčky, fluidy a séra? Používáte? A bavila by vás další taková bitva?

16 komentářů:

  1. Já žádná séra nepoužívám :) další "bitvu" určitě udělej :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy olejíčky používám celkem hodně, zejména v létě, ale ani jeden z těchto dvou jsem ještě neměla. Nejraději mám jeden od Avonu, s ním jsem spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně v zimě, v létě jsem líná, ale právě tehdy je vlasy potřebují nejvíc. Asi bych to měla napravit:)

      Vymazat
  3. Pěkný článek, další bitvu bych brala :-)
    Olejíčky jsem dřív používala, ale ted už dlouho ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další bitva bude, slibuju! A děkuji ♥

      Vymazat
  4. Hlasuji pro další bitvy:-)
    Na vlasových sérech/olejích jsem naprosto závislá, nechápu doby, kdy jsem nic takového nepoužívala. Můj velký oblíbenec jen olej od Gliss Kur a nemít ještě zásoby pár jiných sér, tak bych oba tyhle taky ,,nutně potřebovala,,:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, taky... a čím větší postradatelná blbovinka, tím víc jich potřebuju:)) Gliss Kury moc krásně voní ♥

      Vymazat
  5. Super článok ! Baleu mám veľmi rada :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenzia, ja som mala tiez jeden olej od baley a tiez bol celkom fajn, dokonca sa mi zdal aj na tie konceky viac menej v pohode(inak mam tiez strasne suche konce) Lab som neskušala ale vyzera zaujimavo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Pokud máš suché konce a pomohla ti Balea, pak si Lab zamiluješ!

      Vymazat
  7. Ten od Baley jsem měla také a myslela jsem si jak je bůh ví jak úžasný a měla jsem ho ráda až do jednoho krásného dne, kdy jsem se podívala na složení a zjistila, že má parabeny a silikony a ihned se s ním rozloučila a zařekla se, že s tím nechci už mít nic společného :D. Ono přece jenom člověk se snaží používat šámpóny, masky, kondicionéry a oleje bez parabenů a silikonů a v životě by ho nenapadlo, že tohle může obsahovat i olejíček a pak najednou vida.. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parabeny jsem neviděla, silikony tam jsou, to píšu i v článku :) Mně to ale nevadí, ony ty silikony mají na "spravení" vlasů dost dobré účinky, když se nedostanou na pokožku, což se tady nedostanou, ale věc názoru...:))

      Vymazat
  8. Z hladiska charakteristiky a hlavne ceny si myslím, že je BALEA lepšia.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak cenově v přepočtu na trvanlivost vychází podobně. Já mám ráda oba:))

      Vymazat