5. 11. 2015

In & Out - říjen 2015

Hádejte, který článek si prostě nenechám ujít, i kdyby z nebe padaly třeba trakaře? :) S potěšením vám můžu oznámit, že problémy se světlem jsem vyřešila ke spokojenosti všech zúčastněných (já, produkty, foťák), takže přehledy se dál budou objevovat s každoměsíční platností :) Skóre: plusové 27+4, mínusové 25+5. Začala jsem do toho počítat i Biosily a už jsem skoro vyrovnaná! Bez těch Biosilů bych byla vyrovnaná úplně. 

NOVINKY
Moje milované přírůstky v celé své kráse a se světelnými mžitkami jakožto dekorací. Tento měsíc jsem se nijak zvlášť nerozšoupla, každá jedna položka ale stojí za to.

Kde nechám měsíčně nejvíc peněz? Samozřejmě... v dmku. Absolutně nechápu, proč nikdy nemám  na kartě žádné body. Ajo vlastně, to bude ten deštník. A miska pro číču. Můžete vidět pár novinek (naprosto božsky vonící limitku, celkem 3 ks, a nový krém na nožičky) společně se stálicemi, co už tu jsou poněkolikáté (Ebelin tamponky do zásoby, ať pro ně pořád nelítám, a grepovou dvojku).

Peněženka ale zaplakala i jinde. Jmenovitě třeba na parfums (Saloos zelený jíl a Bourjois tvářenka), v Oriflamu (parfém Essenza se vážně vyvedl, a to jak designově, tak vůní!), v Rossmannu (odlakovač Isana už je klasika a gel top coat od Essence jsem prostě musela zkusit) a v lékárně (Cutosan vám ještě představím a na fotce by taky měly být ty tři Biosily).

Podstatně veselejší téma jsou různé dárečky. Moje železná zásoba krémů na ruce se zase o trošičku rozšířila, posílily ji krémy Excipial repair a speciální personalizovaná edice Dermacolího pomeranče s čokoládou, obojí Žena a život. V Cosmopolitanu jsem zase našla peeling na nehty v tužce, je od Essence a je to hrozně zajímavá věc. Bioderma mi za vyplnění kvízu na jejich stránkách poslala malé balení Sébium micelárky i s promakaným dopisem a konečně zlatý hřeb programu - nádherná MUR paletka Beach&Surf, výhra od Ronny a moje láska na první pohled!

Říjen byl také měsícem, který se zapíše do memoárů mojí Katastrofy, a to rovnou zlatým písmem - přišel mi moc milý e-mail od zastoupení značky Saloos s nabídkou spolupráce. Řeknu vám, ještě týden jsem se vznášela v oblacích, ohromně mě to potěšilo :) Produkty už pilně testuji a můžete se těšit na recenze. 

Jen tak pro pořádek ještě vypíšu celé názvy produktů: Bio tělový peeling levandule&tea tree, květinová pleťová voda Lemon tea tree, Bio kokosová péče Caffe latte a Bio Karité balzám na rty

Vzorečků a miniaturek mi taky něco přibylo - vůně Lucia a Possess of Oriflamu, Born original od Adidas (resp. z Parfums) a moje už osvědčená miniverze YR micelárky z extraktem ze tří čajů

SPOTŘEBOVANÉ
Asi největší počet prázdných obalů na jednom místě, co jsem kdy nafotila. Docela jsem se činila, trošku protřídila dekorativku (řasenky už to potřebovaly jako sůl) a pár věcí prostě jen došlo ve vhodnou dobu. 

)Fotka n. 1 aneb "Jak se mi do pleťové kosmetiky dostal sprcháč?!")

Missha plátýnková maska s výtažkem ze zeleného čaje - Moje první Missha maska a je docela pravděpodobné, že i poslední. Nebyla sice špatná, ale ten způsob aplikace mi úplně nesedl, strašně to studilo a hlavně lechtalo... celou dobu jsem se smála, ale byl to trošku mučednický smích :) 

SYX slupovací pleťová maska granátové jablko - Slupovací masky mě zase naopak baví, a to tak, že dost. Tahle mi přišla dost fajn, pleť docela hezky vyčistila a stáhla póry a dost možná se nevidíme naposledy. Mínusem budiž trošku chemická vůně. 

Rival de Loop slupovací pleťová maska s heřmánkem - Obdobně jako u SYXu, slupovačky já můžu. Tahle byla trošičku agresivnější a trošku mě pálil obličej, zato moc krásně čistila. 

Oriflame čistící pleťový gel s tea tree Love Nature - Skrz čistící vlastnosti jsme byli kamarádi, ve složení má ale pěkných pár parabenů, což mu trochu srazilo body. Verdikt? Do budoucna se mu nebráním, stálicí se ale určitě nestane. 

Bourjois odličovací tonikum - Tohle je miláček, jednoznačně nejlepší. Pleť krásně dočistí, stáhne póry, moc pěkně voní a vydrží věky! Určitě sáhnu po dalším balení a doporučuju všema dvaceti :)

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel mandarinkový sorbet - Dermacolí AR asi netřeba představovat. Mandarinka mi zpočátku voněla moc krásně, sladce a příjemně, rychle se ale ovoněla a já nakonec byla ráda, když jsem balení spotřebovala. Šlo by to i lépe... 

Avon NutraEffects hydratační gelový denní krém - Ačkoli šlo o denní krém, byl tak jemňoučký a příjemný, že jsem jej používala na noc a nemůžu si stěžovat. Pleť hydratoval přímo luxusně, nádherně se vsakoval, ta konzistence byla neskutečně příjemná a praktické (jednoduché, ale vkusné) balení mi neudělalo ostudu ani na cestách. Přistupovala jsem k němu s obavami, Avon krémy mi většinou natropily na pleti pěknou paseku, ale moc se mi osvědčil. 

Ebelin odličovací tampony 140 ks - Moje top 1, ty nejlepší a nejúžasnější tampony, kupuju je pořád dokola!

Palette Deluxe barva na vlasy, odstín 562 - Ve vlasové kosmetice to je dneska samá stálice. Moje oblíbená deluxka nezklamala ani teď a opět mi na hlavě vykouzlila ten luxusní měděný odstín. Olejová maska je stejně úžasná, jako byla ta v minulém balení před dvěma měsíci... koupím znovu.

Balea šampon pro barvené vlasy červený pomeranč - Moje láska, kterou mi zrušili. Jeho nástupce nevoní špatně, ale víc se mi po něm mastí vlasy. Na pomeranč prostě nic nemá!

Oriflame suchý šampon HairX - Příjemné překvapení mi přichystal tento suchý šampon. Nečekala jsem nic moc, nicméně vlasy kvalitně odmastil, nezabělil je, balení mi vydrželo věky a jeho aroma se... no, dalo vydržet :D Mám teď novou, předělanou verzi a ta už bohužel tak úžasná není. 

Avon care tělový krém s bambuckým máslem a kakaem - Úžasný krém, nebo spíš máslíčko. Krásná vůně, super konzistence, vstřebávání naprosto bleskové a ani na hydrataci si nemůžu stěžovat. Klidně bych jej brala znovu.

Wilkinson sword holítko - Můj první a poslední pokus o kvalitnější holítko s výměnnými hlavicemi. Vypadala jsem jako začínající sebevrah a neustále jsem do toho vrážela peníze. Už ani hezký design mu nezachrání místo v mojí koupelně. 

Balea krém na nohy s ureou - Blogovou legendu asi netřeba představovat. Krém byl tak akorát hutný a tak akorát agresivní, aby pořádně zatočil se suchými a ošklivými patami a nadělil mi krásné nožky. Za tu cenu přímo zázrak, ke kterému se určitě vrátím. 

Biotin plus - Recenzi najdete tady, článek asi netřeba uměle prodlužovat :)

Bepanthen extra - Moje záchrana před uškrábáním se, když mi na nohách vyrašil jakýsi ekzém. Tohle prťavé balení jsem ale měla tak na čtyři použití a na tu výdrž stojí docela dost, tak už se asi neuvidíme. 

Avon posilující lak na nehty - Další z produktů, které používám tak dlouho, že nevím, jestli fungují, nebo je to jen placebo, nicméně jsem tohle lakosérum s extraktem z diamantů (tedy prý! :D) měla docela ráda. 

Taky už jste z toho tak vyšťavení? Dekorativku jen rychle. 

Řasenka Eveline Million calories - Byla skvělá, vydržela mi děsně dlouho a i přes tvar kartáčku (nebyl špatný, jen ne můj preferovaný) to s mými řasami uměla. Bohužel jsem ji jednak měla dlouho, jednak začala vysychat = čas se rozloučit. 

Řasenka b*pretty Mega Volume - Tahle kráska zase můj preferovaný tvar kartáčku měla a měla i nádherně černou barvu s fajn konzistencí. A taky dvě drobné chyby: zlomila jsem její kartáček (dobře, to je chyba moje, ne chyba řasenky) a postupem času... přestala malovat. Tak jsme se rozloučily. Za to euro dvacet mi ale sloužila dlouho&skvěle!

Voděodolná řasenka Oriflame - řasenky z Ori a já nejdou k sobě, voděodolné řasenky a já taky nejsou tou nejlepší kombinací. Asi už je vám jasné, že kamarádky jsme nebyly. Vlastně jsem ji skoro nepoužila, jen ji tu už skoro rok válím. 

Lesk na rty Avon - Svého času tyhle lesky strašně letěly, tak jsem jeden musela mít taky. Co na tom, že jsem ho použila dohromady tak pětkrát... teď už nebude použitelný, jedlý ani zdravotně nezávadný. Vyhazuju. 

FABB konturovací tužka na rty - Když pomineme její podivné vlastnosti a laciné aroma, ta barva je tak hrozně mimo mě, že to ani víc nejde. Byla kdysi snad v nějaké Marianne a moc se neosvědčila. 

Oriflame stříbrná tužka na oči - Zastávám názor, že na stříbrné snad není moc co zkazit. Tahle byla fajn až dobrá, jen ke konci si to trochu pokazila, dost se lámala :) 

No name oční stíny - Podivné, podivné a ještě jednou podivné, ať už pigmentací, zápachem nebo tím, že nevím, odkud pochází. Radši se jich zbavím, než odejdou po svých. 

Oriflame Very me "No time for shine" pudr - Na to, že ten pudr je v nabídce ve dvou odstínech a stál asi osmdesát korun mě příjemně překvapil. Matoval, docela se na pleti a držel a sice mě občas trochu oranžověl, ale jinak jsme si sedli i barevně. Používala jsem ho hlavně na cesty, takový ten "nebude mě mrzet, když se rozbije" produkt, ale i přesto bych po něm v budoucnu klidně znovu sáhla. 

Summer White Bright EDT - Pokud chcete vědět úplně přesně, na jaké vůně nejsem, očichejte si tohleto. Na to, jak je to maličký vzoreček, jsem měla dost problém jej vypotřebovat. 

Hotel Park Šampon - Hotelové šampony kradu (a nechávám si vozit) moc ráda. Většinou bývají děsivého vzezření, zbarvení a žvýkačkové vůně, ale mým štětcům se docela líbí. 

Avon vzoreček rtěnky - Nevím, co to bylo za rtěnku, ale po takové podobné barvě se podívám. Dokázala mi vytvořit správný vamp look. 

L'Oreal Revitalift Filler - Asi první krém na vrásky, u kterého jsem měla pocit, že něco dělá. Až se mě to bude týkat, klidně zkusím i plné balení. 

Mixa Hydratační krém - Značka Mixa mi z nějakého důvodu připadá taková... nezajímavá a mám tendenci ji přehlížet, tento vzorek mě ale přesvědčil, že bych jí měla dát šanci a aspoň nějaký krém nebo jinou pleťovku zkusit. 

Vyčerpávající, že ano. Jak šlo vypatlávání vám?

23 komentářů:

  1. Moc gratuluji ke spolupraci se Saloos, je to super znacka a spoluprace moc prijemna :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za gratulaci a úplně souhlasím :)

      Vymazat
  2. Super spotřeba i nákupy. Je to neuvěřitelné, ale nezkoušela jsem skoro žádný z tvých produktů až na Saloos. Je super, že s nimi spolupracuješ, určitě vyzkoušíš spoustu dobrých věcí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Tak stane se, aspoň máš inspiraci :)

      Vymazat
  3. Jééé to je krásnejch novinek, mam ráda Baleu. :) Gratuluju ke spolupraci!
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tu spolupráci se Saloos Ti moc přeji a už se těším, na co mně nalákáš:-) Z nákupů máme společný krém na ruce z časáku a pak Baleáckou limitku, je s tím rozdílem, že já ji naházela do košíku kompletní, takže i šampon, deo sprej..
    A jinak, vypatlávání mi moc nejde, zato nákupy jsou jiná liga, nestačím se divit, co všechno jsem schopna za těch 30 dní skoupit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kočko, ty jsi úžasná :)
      Baleácká limitka má i deo sprej?! Tak to do toho dmka hned letím :D
      Že? Na to, jak je měsíc krátká doba, vždycky stihnu nasbírat strašnou spoustu nových věcí a utratit spoustu peněz, vůbec nevím, jak to dělám :D Ale už se snažím i vypatlávat:)

      Vymazat
  5. Jéj, pekná kôpka! :) Jediné, čo som vyskúšala bol krém od Mixy a bola som z neho nadšená, no ešte stále som si nekúpila plné balenie. :D Snád čoskoro.
    Nechcela by si sa navzájom sledovať? :)

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsou toho hromady, poličky se prohýbají :D Po tom krému od Mixy taky půjdu :) Já tě budu ráda sledovat, píšeš zajímavě:))

      Vymazat
  6. Balea výrobky jsou asi jediné, které z toho používám, myslím, že mám i stejný sprcháč :) krásně voní a jsou za dobrou cenu :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balea sprcháče jsou to nejlepší v poměru cena/výkon, za 20-30 korun dostaneš super vůni, slušnou pěnivost a samozřejmě dobře umývají :)

      Vymazat
  7. To je ale produktů!! Ten sprchový gel od Dermacolu je můj oblíbený :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, říkám si, jak a proč to sakra dělám... :D Mandarinka? To je super, že má svoje příznivce! Na mě byla dost sladká, ale je zajímavá:)

      Vymazat
  8. Uuuuui!! Ty jo, tolik nových a tolik spotřebovaných produktů jsem dlouho neviděla, jsi úplný kosmetický drak!!!!
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně válím! Taky nestíhám zírat, co se ze mě stalo od té doby, co bloguju :))

      Vymazat
  9. Teda, ty jsi toho spotřebovala, to je neskutečné. Ten krém na ruce z Ženy a život jsem taky chtěla, ale nějak jsem to propásla... :D Moc gratuluji k první spolupráci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky výjimka, to se nebude opakovat :D Děkujii :)

      Vymazat
  10. Jéé, gratuluji e spolupráci! Značka saloos patří mezi mé nejoblíbenější a na jejich produkty bych nikdy nedala dopustit! Věřím, že budeš maximálně spokojená a na recenze už se moc těším :) Jinak co se týče novinek z DM, tak jsem po sprcháčích také pokukovala, ale nekoupila, ale teď mě zaujalo, že přišli s micelárkou, tak tu bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! Mám to stejně, tak se nemůžu dočkat, jak si rozšířím obzory :) Micku bych taky chtěla zkusit, já je teda moc nepoužívám, ale jsem na Baleu dost zvědavá, tak možní udělám výjimku :)

      Vymazat
  11. Wow, to je nášup :)
    Hezky si mi připomněla, že musím už konečně nafotit svou prohýbající se poličku spotřebovaných produktů, abych se pak nedivila, že nemám před Vánoci kam shovat dárky :D Chystám se na to už od února, tak tam každý měsíc něco přibude...To bude radost to všechno pak popisovat :D
    Pořád ukazuji jen novinky a jinak na zbytek zapomínám :D
    Každopádně skvělý článek :) musím s Tebou souhlasit, co se šampónu od Oriflame týče, nová zelená verze nic moc, ale zkus tu na objem, mám už páté balení a docela jsem spokojená :) konzistence připomíná starou zelenou verzi :) a příjemně voní :) navíc když vychytám akci, mám jej za sedmdesát korun :)
    A gratulace k Saloos spolupráci, tu značku zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to ano :)
      Tak se do toho pusť, já takové články moc ráda, tak ať mám co číst! Od února? To bude práce snad na celý víkend, ne? :D
      Děkuju, kočko! :) A ještě víc děkuju za tip na ten Ori šampon, určitě se po něm podívám, protože ta stará zelená verze byla boží :3

      Vymazat
  12. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší šance na výhru

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat