24. 10. 2015

Revoluční Make Believe

Ahojte! Ačkoli tomu sama nevěřím, jsem tu s dalším článkem a kupodivu i plná energie a nadšená - pokud mi akční fáze vydrží aspoň do zimy, nebudu si stěžovat. Tuhletu krásku (asi jste poznali, že jde o paletku od Makeup Revolution London - Make Believe) už mám doma pěkných pár měsíců a řekla bych, že ji mám prozkoušenou dostatečně, pár odstínů už se mi povedlo i spotřebovat... rozhodně teď takhle krásně nevypadá :))

První věc, které si na ní asi všimnete: je malá. Na fotkách ji mám položenou na "klasické" Day to Night, takže to ještě víc vynikne. Dostat se k jednotlivým stínům (nebo hůř, zbytkům stínů) štětečkem je docela očistec, obzvlášť v ranní rozespalosti... a co se týče světlých stínů, jsou tak trošku "na jedno použití". Tady samozřejmě přeháním, ale když začínáte líčení tím, že celé oko pokryjete jedním ze světlých stínů, tak není divu, že docela mizí :) 

Paletka obsahuje 14 klasických stínů a jako bonus i dva stíny na obočí. Z těch si samozřejmě každý nevybere, pro většinu "běžných" lidí bude zákonitě jeden odstín přebývat, ale samozřejmě lepší než nic nebo drátem do oka... Se stíny na oči vytvoříte jemné romantické líčení i drsné kouřovky, ale... Paletka jako celek je laděná spíše do tmavší vlny, tedy nic pro milovnice nude/natural líčení. Já si jí zato užívám do sytosti! Ač jsem původně myslela, že některé ze stínů rozhodně nebudu používat, postupně si ke mně našly cestičku úplně všechny. 

V balení najdete dva aplikátory, na oči a na obočí, a je to s nimi stejné jako se všemi ostatními - na cesty a v nouzi proč ne, běžně ale nejde o nic převratného.

A ještě mě napadá jedna důležitá charakteristika - jde netypicky dobře otevírat. Tady tyto malé paletky jsou ty jediné, na kterých si nelámu nehtíky :) I tak je balení ale pevné, skladné, elegantní.
Drtivá většina stínů (krom těch na obočí, samozřejmě) je třpytivá, pudrové (pudrovo-máslové) konzistence. Výjimku tvoří jednak růžový stín, který je matný a jakkoli si jej na očích nedovedu moc představit, jako tvářenka je super - vyzkoušeno, potom modrý stín (vpravo, třetí shora), rovněž matný, a též hnědý stín (na levé straně dole), který má konzistenci úžasně máslovou a já bych byla schopná se v něm rochnit prstem celý den, je to hrozně příjemné :)

 Swatche - nasucho
Swatche - s podkladovou bází od Avonu

Krytí a výdrž bych mohla popsat jednou větou - typické pro MUR. Stíny jsou pigmentované přímo úžasně už nasucho, v jedné až dvou (u světlejších) vrstvách docílíte krásného líčení. Na výdrž bez báze si stěžovat nemůžu, šest-sedm hodin co jsem pryč z domu zvládají bez problémů. Pokud plánujete s jedním líčením vyrazit ven i večer (nebo až do večera), je to lepší s bází, stíny pak trochu blednou (nejvíc ty světlejší). 

Charakteristika jednotlivých stínů by mi asi chvilku zabrala, nicméně aspoň stručně - světlé mají tendenci prášit, zato to ale vyvažují tou pigmentací (není úplně stoprocentní, ale v kategorii světlých stínů je to rozhodně nadprůměr). Ty dva matné jsou úžasné co do aplikace, výdrží průměrné. Zbytek je pudrovo-máslový, nemá chybu, a kraluje jim ten hnědý máslový, to je pořádný držák!

Možná se ptáte, jestli bych paletce kromě velikosti i něco vytkla? Ano - nemá zrcátko! :) Za těch 199,- ale stojí i bez něj. S chutí ji doporučím všem, které nemají rády "nude nudu" na očích.

Chtěla jsem vám ukázat paletku i v akci na očích, ale odešla mi SD karta v mobilu a já přišla o všechny fotky za poslední dva tři měsíce (aneb Jak jsem byla líná zálohovat). Co z toho plyne? Můžete se těšit na samostatný článek! :)

22 komentářů:

  1. To jsou krásné barvičky :) Super recenze, ta pigmentace se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Pigmentace je u MUR téměř vždycky úžasná!

      Vymazat
  2. Krásná paletka, některé barvy jsou na mě až odvážné :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trošku "odvaz", a právě proto přesně pro mě :))

      Vymazat
  3. Když jsem koukala na paletku, tak si říkám, že to asi nebude nic pro mně, protože bych využila jen pár odstínů, ale ze swatchů jsem byla nucena změnit názor, tam se mi naopak většina odstínů líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jdi do ní! Sice tě podporuju v nakupování věcí, co bys možná vůbec nepotřebovala, ale když ona doopravdy stojí za to... :D :P

      Vymazat
  4. Ty odstíny♥ ach bože! Další (asi tak tisicátá) věc, kterou od MUR nitně potřebuju! A že té kosmetiky mám málo :D

    Přeju hezký den:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, MUR je jak droga, člověk si koupí jednu věc a hned chce milion dalších a všechny barevné varianty a tu novou kolekci a tohle sice vůbec nepotřebuju, ale má to tak rozkošnej obal...! :D Ty bys ji ale zrovna využila ;)

      Vymazat
  5. Krásné barvičky! :O :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvičky! :O :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka je super! Má nádherný barvičky, nicméně asi bych je všechny neužila, na takové výrazné líčení nejsem zvyklá. Vždycky jsem používala hnědé a nude odstíny, ale teď poslední dobou si oči nelíčím skoro vůbec - jen řasy a čau! :D

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslední dobou taky líná, a většinou skončím s rychlým nude podkladem a linkou, ale jinak jsem maniak do barevných :)) Příznivkyně nude nezaujme, ani pro ně není tak úplně dělaná, ale... i tak věřím, že se na ni pěkně kouká :D

      Vymazat
  8. Paletka vyzerá perfektne, len mne trochu vadia tie trblietavé odtiene, ktoré ma už akosi prestávajú baviť :) ale za tú cenu určite stojí

    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha SÚŤAŽ o kontaktné šošovky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na očích se až tak netřpytí, to je spíš proto, aby to vypadalo :) No za tu cenu je úžasná!

      Vymazat
  9. Tuhle paletku mám taky a jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat