30. 10. 2015

Jak se mi zachtělo barevného notebooku | Skinzone.cz - nákupní nehoror

Na úvod bych začala sdělením: nemám ráda černou techniku (notebook, mobil, atd.). Připadá mi moc nudná, moc obyčejná, moc klasická, dokonce i nepraktická (šmouhy jdou vidět víc). Když jsem si tedy pořizovala nový laptop, bylo mi nad slunce jasné, že bude bílý.

Cca týden po pořízení ale nastaly problémy. Naštěstí ne s mojí láskou, spíše se vztahem barvy a prostředí. Pořídit si bílý počítač do pokoje, kde se poměrně dost práší, je všechno, jen ne nejlepší nápad. A tak jsem objevila skinzone.cz

V krátkosti vám tento obchod představím: zabývá se výrobou "samolepek" či skinů na technické vychytávky, jako notebook, telefon, čtečka nebo dokonce tiskárna. Můžete si vybrat z jejich mnoha nabízených motivů, nebo nahrát a nechat vyrobit svůj vlastní. Pokud vám nálepka připadá jako dekorativní prvek, co nic moc nezachrání, můžete si nechat potisknout i polykarbonátový kryt - prozatím jen na telefon. Nebo vsaďte na vychytávku jménem Screenshield, průhlednou ochrannou fólii. 

Já si vybrala Pyramid Pattern, jeden z předem navržených motivů. Objednávku jsem zadala bez jakýchkoli potíží, snadno a rychle - vyberete typ folie, zvolíte typ svého zařízení a odešlete ji. Obratem mi přišel mail s potvrzením, údaji k platbě a vysvětlením, že doručení bude trvat až 14 dnů - skiny jsou totiž vyráběny zakázkově. 

Troška číselných statistik: 9.9. jsem objednávku zaplatila, 10.9. mi obchod potvrdil přijetí platby, 17.9. byl skin odeslán a 18.9. už se hřál u mě doma. Po stránce časové bylo vše v pořádku, a to i přesto, že byl odeslán přes Českou poštu!

Asi tak další měsíc mi trvalo, než jsem se rozhoupala skin nalepit. Jsem známá svojí nešikovností, měla jsem z toho docela respekt, jak to zase dopadne. Aplikace je nicméně až neskutečně snadná a zvládne to i každý antitalent, včetně mě :) 

(Po tom měsíci skladování je už trošku pomuchlaný, ale ve výsledku to nejde vůbec vidět!)
Ke skinu byl přiložen i obrázkový návod, jak na nalepení. 

Tak jsem šla na to a svoji bílou lásku proměnila... 

...v mnohem zajímavější lásku, samozřejmě. (Druhá fotka je barevně věrohodnější.)

Jaké mám ze skinu pocity? Přijde mi skvělý - jednak na ochránění před prachem, nečistotami a oděrkami, jednak je ten notebook hned zajímavější. Další věc, co jsem musela hned vyzkoušet bylo to, zda jde odloupnout a opět nalepit bez nějakých trvalých následků, jak to tvrdí výrobce, a s potěšením můžu konstatovat, že jde! Za mě má tedy skinzone.cz plný počet bodů a rozhodně vím, kam kouknu, až budu příště potřebovat něco ozdobit... :))

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To teda! Jsem ráda, že můj názor sdílíš:))

      Vymazat
  2. Myslienka je to urcite zaujima aj ked zvoleny motiv urcite nie je podla mojho vkusu. Co sa tyka odlepenia tak s foliami zvyknu byvat problemy az po nejakom case najma ak bude folia vystavena slnecnemu svetlu. Kolko taka zalezitost stoji?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčku tady vystavená nebude, to je asi jedna jediná věc. Vím, že časem problém být může, ale to, že teď je to úplně OK, mě naplňuje optimismem :) Skin mě vyšel na 345,- :)

      Vymazat
  3. Také mám bílý notebook, tuhle samolepku bych si dala, kdybych byla cca o 7 let mladší než jsem ted. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych před 7 lety skončila s nějakým děěěěsně romantickým západem slunce, teď mám ráda vzory a psychedelické oční klamy :D Taky mám zásadu "žít a nechat žít", ale bohužel, nemám čas každý den utírat vroubkovaný povrch mého notebooku, aby se tam neusazoval prach :D

      Vymazat
  4. |Desgn je opravdu zajímavý, musím konstantovat, že jsem nikdy nic podobného nevidělo, rozhodně to oko zaujme na první pohled :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, a taky to funguje jako skvělý "odlišovák" (mám s kamarádem stejný notebook :))

      Vymazat
  5. Tak tomu říkám proměna, až mně něco bude barevně nudit, tak s dovolením Tvého tipu využiji, tohle se mi líbí mooc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, budu jen ráda, že jsem inspirovala :)

      Vymazat
  6. tak to je pecka! Konečně bych mohla oživit svůj nudný černý notebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to úplně nadchlo, ten bílý mě sice tak nenudí, ale když pomyslím na takové množství černé techniky, co bych mohla rozzářit... :))

      Vymazat
  7. Vypadá to skvěle! :) Na mém minulém notebooku jsem měla také samolepku - motýlí lebku - už nikdy více :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Motýlí lebku? To zní skvěle, jen si to nedokážu představit :D :D

      Vymazat
  8. Taky nesnáším klasické černé věci. A tak mám mobil i notebook bílý. U notebooku to ale velká výhra opravdu není a tahle nálepka vypadá skvěle. Asi nad ní taky pouvažuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuuuffff, já myslela, že jsem jediná! Bílý mobil je sice ta nejhorší věc, kterou jsem si mohla vymyslet, ale stálo mi to za to :D A notebook... no, s tím je to podobně :)

      Vymazat
  9. Dost dobré! Mně se tedy povrch mého aktuálního notebooku moc líbí (je stříbrno-šedý - matný), ale třeba mě jednou přestane bavit, tak vím, kde najdu skvělé oživení. Vybrala sis skvělý motiv! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkyyy! :) Matná stříbrnošedá musí být super, vlastně všechno krom černé musí být super :D

      Vymazat