21. 10. 2015

Čtyři měsíce s Biosilem

Krásný podvečer, kočky, doufám, že si užíváte (zatím) relativně příjemného podzimu a sluníčka, které se taky čas od času ukáže. Já se snažím, co nejvíc to jde, přeorientovala jsem svoje priority zejména na zážitky a zkušenosti, takže mívám nabitý rozvrh. Zároveň jsem si ale předsevzala, že se začnu blogu víc věnovat - a dnes se stalo něco, co mě utvrdilo v tom, že jde o správné rozhodnutí. Tak doufám, že si ten slib splním přesně tak, jak plánuju!

K dnešní recenzi: původně jsem článek o Biosilu chtěla napsat už cca před dvěma měsíci, nicméně pak jsem vyzkoušela i druhou značku a rozhodla se, že ještě počkám a v článku budu spíš srovnávat. Teď je vlastně taková ideální doba, mám odužíváno od jednoho balení od každé značky, kterou vám dnes představím, a účinky ještě čerstvě v paměti.

Drobnější bílé pilulky s krycím názvem Biosil asi známe všichni, takže není třeba jej představovat z toho laického hlediska. Z toho trošičku odbornějšího jde o volně prodejný doplněk stravy, vitaminovo-minerálovou směs, kde je hlavní látkou biotin, také vitamin B7 nebo H, který je důležitý pro metabolizování amino- a mastných kyselin. Přirozeně se vyskytuje v droždí, játrech, čočce (samá lepší jídla :D) a oříšcích, jde o vitamin rozpustný ve vodě, takže potíže z nadbytku nehrozí.

Biosil má působit na vlasy, nehty (okrajově také pleť) zejména v otázkách kvality a růstu. Zobete jednu tabletku denně, dávku na 2 měsíce koupíte v lékárně asi za 60 korun.

První účinky zaregistrujete docela rychle, já si všimla už po 10-14 dnech užívání (záleží na výchozím stavu) a to jsem se nijak zvlášť nesledovala. Kdybych na sobě denně prováděla kontrolní měření, výsledek by byl přesnější :) Tato první účinková vlaštovka se projevila ve vlasech. Nikdy jsem neměla problém s růstem vlasů, ale najednou mi rostly vážně rychle a viditelně a mnohem méně padaly. Jako bonus velice příjemné, ale já Biosil kupovala převážně kvůli nehtům. Na těch se změny projevily později a v menším množství.

Nejsem ale typ, co by se snadno vzdával, proto jsem šla dát Biosilu druhou šanci. V Dr. Maxovi mi ale byla nabídnuta alternativa - Biotin plus, takový Biosil jejich značky (účinné látky jsou víceméně stejné, plus tzv. PABA - vitamin Bx), stejné množství, cena podobná. Zkusit se má všechno, tak jsem kývla.

Nebudu to protahovat - jak mě Biosil mile překvapil, z Biotinu plus jsem naprosto nadšená! Kromě toho, že mi dál krásně vyživuje vlasy, taky přímo perfektně zafungoval právě na moje katastrofální nehty.

Pro připomenutí - moje nehty před užíváním Biosilu jsem vám ukazovala v tomto článku.

Vážení, tohle je výsledek. Trvalo to čtyři měsíce, ale já bych klidně čekala i dvakrát, třikrát tak dlouho. Asi poprvé v životě mám dlouhé, pevné, minimálně lámavé nehty. Nehet, na který jsem zatlačila a on se prohnul, už je stavem dávno minulým - teď na nehet zatlačím a on mi klade přirozený odpor. Zaťukám nehty o volant a nemám je popraskané, o stůl a nejsou zlomené. Najednou mi na nich krásně drží laky i v jedné vrstvě!

Abych jenom nechválila, jeden problém, se kterým mi Biosil nepomohl, je třepení. Nehty se mi třepily vždycky a třepí se dál, i když je to i moje chyba (vždycky si je odtrhávám a odlamuju, místo toho, abych postižené místo odstřihla a nechala odrůst). I přes to jsem ale naprosto nadšená a s chutí vám jej doporučím (obě varianty/značky)! :)

(Kdybych někoho zlákala na ten od Dr. Maxe, nebo pokud už někdo užíváte - pro členy věrnostního klubu je akce na privátní výrobky lékárny 2 + 1 zdarma, měla by platit snad do konce října. Já neodolala, takže se mi na poličce hřejí už tři Biotiny :)

17 komentářů:

  1. Máme ho doma, ale pravidelně ho vůbec nepožívám. Tak mě tento článek aspoň nakopl a musím do toho jít :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začni, třeba si nařiď budíka, ale stojí za to! :D

      Vymazat
  2. Super článok, moc díky za tip, ja mám taktiež problémy s nechtami, stále sa mi lámu... Od leta ešte užívam betakarotén s biotinom, no nechám si ho až na jar a pôjdem si kúpiť tento čistý biotín.

    Inak ak by si mala záujem, na mojom blogu práve prebieha giveaway :)
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, doufám, že ti pomůže jako mně! :)

      Vymazat
  3. Biosil jsem vůbec neznala. Možná je pravý čas ho poznat, protože se mi začínají nehty hodně ulamovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se seznamte, je to docela fajn společník :)

      Vymazat
  4. Ja som o tom ešte nepočula, tak snáď to neznamená, že to u nás nepôjde zohnať :D lebo aj keď mám celkom dlhé nechty, kamarátka s tým problém má, tak jej určite odporúčim :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad půjde, nebo si navoz zásoby z Česka :D Určitě, spread the plague!

      Vymazat
  5. Na Biosil se už dlouho chystám, o variantě od Dr. Maxe slyším poprvé, ale nehtíky máš nádherné. Určitě jeden z nich vyzkouším, jelikož mám taky problém se třepením nehtů. Moc díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, děkuji, já se budu červenat ♥ Stojí za to, takový malý zázraček za pár korun. Není vůbec zač :))

      Vymazat
  6. O tomto som ešte nepočula no ako vidím, vyzerá to total brutal super a aj to pomáha :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomohlo to úplně neskutečně, já nestačila zírat!

      Vymazat
  7. Super tip který musím vyzkoušet. Lepší vlasy a nehty potřebuji jak sůl. Chtěla bych se akorát zeptat jestli jsi nepociťovala větší chuť k jídlu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Větší chuť k jídlu mě vůbec netrápila, ani nevím o tom, že by to Biosil měl dělat o.O Přinejhorším zobej buď ráno (můžeš to zajíst bez výčitek), nebo večer (zaspíš to :)

      Vymazat
  8. Moje nehty něco takového asi taky potřebují! Vůbec jsem o Biosinu neslyšela, ale jdu do něj :-)

    OdpovědětVymazat