3. 10. 2015

Balzámek pro Mrtvou nevěstu

Možná to trochu přeháním, když se tu hodlám vztekat u třicetikorunové položky, které si člověk v rozpočtu ani nevšimne. Na druhou stranu, co když právě taková položka byla zdrojem nejdříve obrovského zklamání, a následně zase příjemného překvapení. Balea balzámek s perletí je ukázkovým příkladem takového nerozhodného pomocníka. Mrkejte:



Já si jej kupovala ve svém "pre-rtěnkovém" období, kdy jsem ještě neměla odvahu na každodenní nošení rtěnek (a rudých už vůbec ne!), ale mít aspoň trochu nějaké té barvičky na rtech mě lákalo. V té době jsem vlastnila několik desítek kusů lesků a barevných a "efektových" balzámků, kde je těm dnům konec... :))

Ten perl(eť)ový efekt tam doopravdy je, bohužel stylem, který by úžasně slušel rozjasňovači nebo očním stínům, ale produktu na rty zas tak ne. Světlá a bíle-lesklá vrstva na rtech nemůže dopadnout jinak, než...

...že člověk připomíná Mrtvou nevěstu. A nechtějte to vidět, když ta bílá zaleze do vrásek!

 Na druhou stranu, díky jeho vyřazení z kategorie běžně používaných produktů a přesunutí do kategorie matlátek na noc jsem zjistila, že tenhle balzámek má poměrně výrazné klady: na puse je hrozně příjemný. Hydratuje, docela dobře voní, chuť taky není nejhorší, navíc vytvoří takovou tu ochrannou vrstvičku. A já se ráno nebudím s úplně vysušenou pusou!

Takže, za těch třicet korun ve finále vlastně dostanete zázrak. Jen nečekejte, že ho budete moct nosit i ven...

10 komentářů:

  1. Škoda, že takhle blbě zalézá do vrásek a hází takový blbý odstín jinak by byl celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem kdysi měla podobný, perleťový od Astridu, který rtům dodal naprosto otřesný, mrtvolný nádech, velmi divně voněl a byl prostě k ničemu..a taky letěl do koše, neřád jeden:-D A od té doby se těmhle balzámům s perletí radši vyhýbám.

    OdpovědětVymazat
  3. Pozerala som na neho v DM a dobre ze som si ho nekupila. Nevyhodou farebnych balzamov je absencia testerov.

    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem snad nenašla barevný balzám, se kterým bych byla spokojená, tak už ani nehledám. Taky pocituju zklamání i u 30kč položek, protože pořád to jsou vyhozené peníze, které mohly být lépe investovány. Jenže člověk není jasnovidec :-)

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, já jsem měla od Balea takový fialový balzám a byl super, tenhle asi takový zázrak nebude no :/
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že zalízá do vrásek, jinak se mi takové odstíny líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Mě osobně se moc perlet'ové odstíny nelíbí - možná právě proto, že mi evokují dětství, kdy jsem na sebe vesele patlala šminky z časopisů :D Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat