2. 9. 2015

Tak už došlo i na mě - Liebster Award TAG

Ahoj ahoj, asi vám nemusím představovat, o co půjde v tomto článku. Jen ve zkratce: Nikdy jsem se nezapojila do takových těch neurčitých nominací typu "vyplňte, kdo chcete". Tenhleten TAG je na tolika blozích, že bych si nedokázala vybrat z otázek a u koho se mám vlastně zapojit - když jsem ale byla nominovaná konkrétně, neodolala jsem. 
Moji nominaci má na svědomí Petra (p.e.t), moc milá bloggerka s úžasně dvojsmyslným nickem :))


11 faktů o mně, bez kterých byste nemohli žít:
1. Moje občanské jméno je přesný opak toho bloggerského - dlouhé, tvrdé a já se s ním dlouho nemohla sžít. 
2. Před šesti lety mi byla diagnostikována intolerance lepku, bezlepkově ale žiju cca rok. Holt si vážím svého zdraví.
3. Trpím strachem z výšek (většinou mám závrať a převrací se mi žaludek), ale když je potřeba, se zatnutými zuby to překonám.
4. Co ale nepřekonám je moje fobie z živočichů, kteří nemají nohy a plazí se. Hadi, larvy. Stačí pohled zdálky a já ztuhnu, většinou i zaječím, a pak se mi navaluje a třepu se odporem. Nepoužitelná jsem další čtvrthodinu.
5. Mám tři práce, v současnosti jsem na všech třech pozicích jako externistka, a všechny tři nadevše miluju. 
6. Byla jsem "obdařena" třemi bratry - dva starší nicméně prakticky neznám, momentálně se snažím je znovu přidat do svého života. Pak mám ještě mladšího. 
7. Můj přítel je o 10 let starší než já. 
8. Jsem hrozně hrdá na to, že jsem zrzka, i když obarvená. 
9. S barvením jsem začala ve 14 letech, dlooooouho předtím, než ta zrzavá byla "in".
10. Odmala nosím brýle na krátkozrakost. Počet mých dioptrií nechcete vědět :D Ráda bych časem podstoupila laserovou korekci, ale brýle bych si i tak nechala, aspoň prázdné. Holt jsem jim přivykla.
11. Ještě před rokem jsem prakticky vůbec nenosila make-up, a obočí a rty jsem si upravovala (dobarvovala) minimálně. Používala jsem zejména oční stíny a řasenku. Paradoxně jsem měla všech dekorativních produktů doma dostatek, ale lenost je holt mrcha.

Otázky od p.e.t:
1. Jaké je tvoje neoblíbenější jídlo?
Zákeřná otázka, obzvlášť vzhledem k tomu, že mi moc jídel na výběr nezbývá :D Zbožňuju sushi a jídla z mořských potvor :)

2. Jaký je tvůj životní sen?
Ráda bych měla dobrou, úspěšnou kariéru ve "svém" oboru a časem, snad, možná i vlastní firmu. 

3. Sleduješ pravidelně nějaké seriály? Jaké?
O pravidelnosti se mluvit nedá, spíš "jednou za rok kouknu na všechny nové řady na dovolené". :D Koukám na Awkward, Faking It a sledovala jsem Selfie, ta byla skvělá. Moje největší seriálová srdcovka, i když teď už neaktuální (ukončená) byl White Collar

4. Máš raději kočky nebo psy?
Svého domestikovaného tygříka <3
Ke psům mám mírnou averzi od té doby, co mě přítelův pes pokousal, hlavně k těm cizím. V budoucnosti bych ale ráda (krom kočky/koček) měla skotského teriéra.

5. Zima nebo léto?
Těžká otázka, protože v obou obdobích nadávám. Špatně snáším jak extrémní zimy, tak extrémní tepla. Radši mám ale léto. 

6. Jaké produkty z dekorativní kosmetiky máš nejraději a mohla bys jich mít mnoho? (Rtěnky, tvářenky....)
Oční stíny, ať už se jedná o mono stíny, duo nebo quattro minipaletky či velké paletky. A hned v závěsu jsou samozřejmě rtěnky a barevné balzámky na rty. 

7. Oblíbená značka oblečení?
Trička Montego (Peek&Cloppenburg), džíny Levi's, boty Tamaris, sportovní boty jedině Reebok :) Z těch levnějších mě příjemně překvapuje Camaïeu a Lidlácké značky. 

8. Oblíbená značka kosmetiky?
Definuj "oblíbená". Podle toho, od které značky mám nejvíc věcí, od které mi toho nejvíc sedne, nebo ke které mám největší citový vztah? Těžko říct tak napevno, jako první mě napadá Rimmel a Dermacol z dekorativky, Bourjois z péče o pleť, Balea z ostatních pečujících.

9. Jaký je tvůj oblíbený alkoholický nápoj, samozřejmě pokud piješ alkohol :)
Strongbow cider <3 Pak mám ráda bílý rum, pro jeho velkou univerzalitu (+ drinky z něho). A Malibu - miluju kokos.

10. Jak vypadá tvoje běžné ráno?
Vykouknu z postele s nadávkami směřovanými k budíku, následně (pokud nejsou letní parna) si zanadávám, co je to za nápady a vrátím se pod peřinu, nebo aspoň pro peřinu. Jakožto totální zombie s peřinopláštěm Bílé paní zapadnu do koupelny, odkud vypadnu alespoň trochu probraná a s čistou pletí a štráduju si to směr kafémašina. S šálkem kávy (většinou nesnídám, ale občas i s kouskem nějaké bezlepkové buchty) si na ksicht namaluju obličej, přičemž mi skoro pokaždé napadají do té kávy oční stíny nebo pudr, protože jsem čuně a neumím si ten hrníček s kafíčkem dát dostatečně bokem. V posledních několika minutách zkrotím vlasy, natáhnu na sebe oblečení, předchystané jídlo na celý den dopravím z ledničky do kabelky a natáhnu si prstýnky, bez kterých prostě neopustím dům. 

11. Čím jsi chtěla být, když jsi byla malá?
Spisovatelkou. A jako o trošku větší jsem toužila být výtvarnicí (to už jsem zapomněla, bylo mi to připomenuto - spisovatelku ale pamatuju). No, o pár let později (jakože teď) jsem dopadla tak, že jsem ráda, když po mně krom drobnější grafiky nikdo nic nechce a napsat knihu trvá na můj vkus moc dlouho.

Moje otázky:
Já budu trapná a přeruším nit. Vymýšlení otázek pro druhé mi nejde, potvrdil mi to můj (ex-)instruktor v autoškole, když mě dožralo, že je poslední jízda a já o něm pořád nevím tak nesmírně důležité věci, jako je třeba oblíbená barva - stihla jsem přesně dvě otázky, než se zeptal, jestli je u výslechu :D Nicméně, poprosím o zapojení se aspoň jednoho jediného člověka, a tím je miss.velvet, čtenářka, která mi vždycky vykouzlí svými komentáři úsměv na tváři - tak doufám, že ani tentokrát nezklameš :)

(Jo, a vím, že jsi nebloggerka - bohatě stačí do komentářů pár faktů o tobě plus odpověď na dvě otázky - 1) Ty jsi od Brna? a 2) Proč, sakra, nemáš blog?! (Moc ráda bych ho četla:) 

15 komentářů:

  1. Super, u některých tvých odpovědí jsem se docela pobavila (třeba otázka č. 10 :D) Tři práce? To jsi teda dříč, to obdivuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda! :) No, spíš workaholik než cokoliv jiného, miluju ten pocit, že je pořád co dělat a že je to všechno užitečný... v rámci možností :D

      Vymazat
  2. White Collar nebolo s tým krásnym teplým hercom? Fakt si nepamätám meno, ale ak je to ono, tak to je fakt super seriál :D A pozerám, že máme obľúbené alkoholické nápoje :D Aj keď biely rum pijem zvyčajne iba v Mojite :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je přesně ono! Matt Bomer, úplně ho miluju, a seriál taky <3 No v mojitě to tomu rumu sluší nejvíc :))

      Vymazat
  3. Taky nejsem obdařená zrzavou barvou vlasů, ale absolutně nejvíce ji miluju! ♥ Běžné ráno pobavilo (y) :D. Pěkně vyplněné :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc ráda jsem pobavila :)

      Vymazat
  4. Pobavila jsem se:-) Spisovatelkou jsem chtěla být taky, ale ve škole za mně slohovky museli mastit rodiče, poučeni z incidentu, kdy jsem psala slohovku na aktuální a velmi obligátní téma: ,,Jaké byly mé prázdiny?,, Frustrovaná z toho, že prázdniny jsou nenávratně v háji jsem tam tehdy napsala poměrně hanebnými slovy, že když už mně škola buzeruje během roku, tak ať nestrká nos do volnočasových aktivit svých žáků, notabene v době prázdnin:-D Byla jsem prostě odjakživa upřímná:-D
    A s tou fobii k těmto živočichům souhlasím, jen bych k nim snad ještě přidala ty, co mají větší množství nohou než to standartní (pavouci). Jo, kde jsou ty doby, kdy jsem se jich nejen, že nebála, ale ještě po nich u babičky v kurníku šmejdila a hrála si s nimi:-D
    A tím koncem jsi mně dojala, děkuji:-D No, ano, já jsem z Brna:-) Proto jsem v jednom z minulých komentů zadoufala, že až nasedneš do auta, tak se třeba někde potkáme (hlavně ne u kolize:-D)
    A proč sakra nemám blog?:-) No, tak na tohle sama neznám odpověď, hele:-) Je pravda, že jsem už nad tím přemýšlela, ale asi ještě neuzrála ta správná doba, abych měla odvahu ty své bláboly veřejně vypisovat:-D Ale až intuitivně vycítím, že na to mám a půjdu do toho, tak dám určitě vědět.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé pěkný TAG, opravdu jsem se upřímně nasmála :D :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, moc mě to těší :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Ale já s tím vylezla na Labské pískovce, doteď jsem na sebe hrdá! :D

      Vymazat
  7. Pěkný tag, neplánuješ někdy udělat článek o tom, jaké to je mít staršího přítele?:)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úžasnej nápad! :) Moc díky, něco sepíšu! :3

      Vymazat