9. 9. 2015

Štětce Jessup - i já podlehla "zázraku za pár korun"

No jo. Tahleta recenze tu měla být mnohem, mnohem dřív, a já jsem si toho vědoma. Plánovala jsem ji v době trvání giveaway, abyste věděli, o co vlastně soutěžíte... no, tak to se úplně nepovedlo. V duchu motta "lepší pozdě než nikdy" vám ji předložím aspoň teď. Snad mě nesežerete. 
Tady je máte. Štětce, které oblétly pořádný kus blogosféry, spousta lidí o nich slyšela, dost lidí se na ně už i někdy toužebně dívalo, ale o dost méně lidí je má. Stojí za těch "celých" 200-500 korun? Tak na to se právě teď podíváme... 

Jen tak k úvodu: kdyby vás náhodou zajímalo, jak se mně osobně matlá nejlíp, moje odpověď by zněla pravděpodobně "prsty". Není to hygienické, není to efektivní, není to pořádně ani funkční, ale na druhou stranu jsem pyšná na to, že umím nanést make-up bez jakýchkoli pomůcek a že i v divočině bych si poradila. Nejvíc mě k těm prstům asi přitahuje to, že to je jednak jen a jen na mně, druhak jednoduchost celého procesu - kam to chci, tam si hrábnu. 

Pár měsíců před založením blogu jsem se imaginárně profackovala, probrala a pořídila si štětce. Pokud nepočítáme sem tam jeden single štětec, co jsem někde koupila/dostala/ukradla, byly právě Jessup-ky moje úplně první štětce. Díváte se na ně - růžová sada na oči vlevo. 

O něco později následovalo zoufalství ze štětce na pudr, který mi ztvrdnul, a můj vnitřní požadavek na sadu i na celou tvář, takže růžovky následovaly tyto šmoulově modré. Sada původně 10, kde se některé docela opakovaly (měla by to být tvář+oči, nicméně ze zkušenosti zastávám názor, že z té větší sady jsou prostě všechny na tvář, ta malá oční je něco úplně jiného), takže jsem si jich nakonec ponechala 5, mi je od té doby nejvěrnějším společníkem při každodenním nanášení make-upu. 

Jsou ty štětce zázrak? Nejsou. 
Stojí za tu cenu? Rozhodně. 

Pokud čekáte něco, co vám z prášivého stínu vytvoří neprášivý, co si hravě poradí i s rozbitým pudrem, nebo s make-upem, který dělá masku, pak čekáte špatně a asi by bylo nejlepší porozhlédnout se jinde. Čarovat ty štětce nedokáží, to možná některé z těch dražších kategorií vylepší i samotný produkt. 

Pokud vám ale stačí štětec, který prášivost stínu nebude nijak zhoršovat, se kterým se namalujete i přes ten rozbitý pudr a který vám neudělá tu masku horší, než je nezbytné, pak s klidným svědomím sáhněte po Jess. Co tím chci říct je to, že štětce to jsou dost slušné, poradí si s nejedním produktem (jeho vlastnosti výrazně nezlepší, ale ani nezhorší) a práce s nimi je příjemná. Jo, a jak jsou světlé, tak se pěkně debilně fotí, ale snad jde vidět aspoň to důležité, tedy štětinky.

Mají poměrně fajn tvar. Růžová oční sada je super na konturování všeho možného, detaily, líčení očí nebo třeba i líčení rtů, na to jsem si taky jeden ukradla. Mají uzoučkou rukojeť a jsou docela dlouhé, takže není problém s nimi vypracovat detaily. Sada na tvář je zase ideální na takové to ranní "přemáznu a popráším celý obličej a mizím", díky široké rukojeti a hustým štětinám se s ní skvěle pracuje na velkých plochách.

V obou sadách je to, co potřebujete a k tomu něco navíc. Na oči bych se klidně spokojila i se 4-5, na tvář je 10 úplně zbytečný počet, je ideální domluvit se třeba s kamarádkou. Úplně nejlepší variantou by byl samozřejmě kompromis, 5 na oči, 5 na tvář v jednom balení, ale výrobci asi měli jiný názor.

Po estetické stránce máte dost na výběr - existují hned v několika barevných variantách, od bílé a černé až po tyhlety barevné. Zpracování štětce nijak nezahanbuje, nevypadají lacině (i když to záleží i na zvolené barevné variantě) ani tak typicky "čínsky". Perfektní nejsou, pár chloupků je potřeba zastřihnout a dorovnat, občas nějaký ten chloupek uteče na tvář (vážně občas, tak dva za čtvrt roku používání u velké sady!) a u dvou mi vypadla dřevěná rukojeť (kapka lepidla to samozřejmě spravila a štětce jsou jako nové). Právě tady se nejvíce projevuje nízká cena.

Jak bych to shrnula? Jako štětce pro kosmetické začátečníky jsou skvělou volbou, ale nezklamou ani nás pokročilejší. Nejsou to úplně ty nejhjemnější, nejlepší a nejvíc nádherně zpracované na trhu, ale za tu cenu (200-500 Kč) jde o štětce velice slušné, heboučké a poměrně kvalitní. Make-up zapracují lehce a snadno, pudr se s nimi nanáší jedna báseň a i líčení očí je hračka. Tvarově jsou poměrně multifunkční. Seženete na eBay, na Ali a dost možná i někde u českého přeprodejce. 

29 komentářů:

  1. Líbí se mi, jak jsou štětce barevné, ale nevím nevím, jestli by mi stačily. jsem rozmlsaná Sigmou.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, přesně proto jsem si zatím nekoupila žádný drahý štětce - pak by totiž nešlo přestat :D

      Vymazat
  2. Super recenze, už se těším, až je budu moct vyzkoušet, tak se chystám na recenzi. Jen mám balíček ještě na poště a dostanu se za ním až v pátek nebo v sobotu. :/

    Dendy

    OdpovědětVymazat
  3. U mně by asi nenašly využití, mám štětců dost, možná až moc a spokojená jsem, takže obměnu/rozšíření neplánuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Založ si ten blog a nafoť sbírku štětců, já jsem zvědavá! :D

      Vymazat
  4. Vypadají dobře. Mě by se asi šikly, moc dražších štětců nemám, mám asi jen 2-3, a to pouze na oči. Jenže v tuto chvíli mám štětců plný kelímek, tak nevím, jestli by u mě měl kup nějaký smysl, ale líbí se mi :D

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jeden vysloveně dražší (MAC), taky na oči, jinak si vystačím s tím co se mi tak nahromadí z těch levnějších :D

      Vymazat
  5. Já si na sebe matlám make-up takřka jenom prsty :D Štetce mám od vietnamců za 25 korun, a používám jenom jeden na pudr. Pak mám štětec na make-up od Mary Kay asi za 250 (fakt jsem ho nechtěla, ale paní mi ho jaksi zabalila a naúčtovala bez mého vědomí :D) a asi rok jsem na něj ani nešáhla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou MK štětce jsou krásně heboučký, to bych nějakej klidně i brala! Ale ten systém prodeje je docela nanic... :/ Prsty vedou.

      Vymazat
  6. štetce vyzerajú dobre. :-) štetcov mám doma pár. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příležitost rozšířit sbírku...;)

      Vymazat
  7. Taky je mám a až na dva, jsem s nimi moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo super tip. Nějaké štětce do začátku sháním :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tyhle by se mohly hodit, do začátku tuplem :))

      Vymazat
  9. já mám štětce od značky Zoeva a nevyměnila bych je za nic na světě :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to tě úúúúúplně chápu. Zoevácký rosegoldy si chci taky pořídit :))

      Vymazat
  10. Ja som s týmito štetcami celkom spokojná, za tú cenu sa určite oplatia, najmä skosený štetec na lícenku je super :)
    GIVEAWAY klaudysenjoyment.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten je nejlepší! Ale i štětec na pudr, je krásně měkoučkej :3

      Vymazat
  11. Veľmi pekná recenzia :) Ale tiež si najlepšie vystačím s prstami/jedným štetcom :D

    OdpovědětVymazat
  12. ja som si ich tiež kedysi objednala a ako začiatočníkovi úplne stačia :) teraz ich používam ak náhodou líčim niekoho iného :)

    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat