12. 9. 2015

Odpovědi na soutěžní "ask me", aneb Další důležitosti, co o mně nevíte

Brý den vespolek! Mám teď spoustu námětů na články a spoooustu důvodů, proč je nenapsat. No, ony to nejsou důvody, ony to jsou výmluvy, co si budeme povídat, ale... však co. Blog mě ale baví, baví mě obšťastňovat svět svými sarkastickými komentáři úplně ke všemu, teď jen zlepšit zdravotní stav a budu mít symbiózu! V mezičase si můžete přečíst dalších 15 věcí o mně, bez kterých byste prostě nepřežili.

Dendy - Co tě dovedlo k blogování?
A je to tady, výherní otázku si odbudeme hnedka zkraje. Nicméně, jsem moc ráda, že padla! :) K blogování mě tedy nedovedl(o) "co", ale "kdo" - byla to kamarádka, která kdysi dávno, snad už v našich 13 letech objevila tehdy ještě začínající platformu blog.cz a okamžitě nám oběma založila blogy. Ji nadšení přešlo, mně zůstalo, a tak už pěkných pár let brouzdám po blogovém světě :)

Ev - Čomu sa okrem blogovania vo svojom voľnom čase venuješ?
Volný čas? Ten pojem si budu muset najít ve slovníku, ten já neznám... paradoxně totiž většinu času, co zbude volná, obětuju práci :D V těch zbytcích se věnuju příteli, pečení, čtení, občas i nějaké té filmovoseriálové sebevýchově, nebo prostě a jednoduše mrše prokrastanici. 

Denisa Linhartová - Modrá je asi tvoje nejoblíbenější barva, že?
Překvapivě... ne, čistě modrá to není. Nerada volím úplně tu nejoblíbenější barvu, ono taky záleží, jestli se bavíme o kosmetice, designu, oblečení nebo bytových doplňcích, ale nejvíc tíhnu asi k mint. 

Miss velvet - Máš doporučení na kosmetické výrobky (je jedno jestli z dekorativky nebo z pečující kosmetiky), které jsou podle Tebe naprosto dokonalé a ráda se k nim vracíš/budeš vracet a které to jsou?
Jo. Neznám nic lepšího, než svoji zubní pastu (Sensodyne)! :D Pak ještě miluju svůj "top 1" make-up (Bourjois Healthy Mix), tonikum od stejné značky, vatové tamponky od Ebelin a Blistex balzámy. Jak mi něco z toho chybí, jsem protivná a zlá a vlastně nepoužitelná. 

Genevra - Jaký používáš šampon?
Používala jsem od Balea - pro barvené vlasy s červeným pomerančem, nicméně mi ho zrušili, tak se budu muset mrknout po nějaké alternativě :(

Wikira - Kam pojedeš na nejbližší dovolenou?
No, letos už to s dovolenou nadějně nevidím, příští rok bych ale ráda buďto zopakovala moji milovanou Itálii (a je mi jedno, že nesnášet změny je trapný), nebo Řecko. Trapná odpověď, já vím, žádná misionářka v Africe nebo výlet s kočkou do Egypta nebo tak něco... :D

Šár - Hraje tvoje mačka poker?
Jasně, pořád! (Kdo z vás, čtenářů ví, že všetky mačky sveta sú ilumináti? Přihlašte se, zajímá mě, s kým máme stejně debilní humor :)

Monika D - Jaká je tvoje nejoblíbenější značka kosmetiky?
Tuhle otázku já hrozně nerada, nejradši bych odpovídala spoooustou odstavců. Momentálně mě docela dost baví Bourjois. 

Sofia - Aké sú tvoje obľúbené filmy? Sleduješ YouTube? Ak áno koho sleduješ?
Tři otázky vůbec nevadí, já jsem jen ráda :) Oblíbené filmy, no, ta je zákeřná :D Ráda se znovu a znovu podívám na V jako Vendeta, Vyměřený čas, Moulin Rouge, Chicago, Avengers, Zlodějku knih, Zmizelou a Mrtvou nevěstu. Nepohrdnu ani Zelenou kartou nebo Zelenou mílí, Vykoupením z věznice Shawshank či Amélií z Montmartru. A když jsem nemocná a chci se odreagovat, nechybí mi v přehrávači Frozen a Mean girls.

YouTube a youtubery až tak nesleduju, vadí mi to, že video má přesně daný čas (na rozdíl od článku, ten přečtu tak rychle, jak mám zrovna náladu) a u většiny videí okolo 10. minuty vypínám poslech a přestávám vnímat. Nějak mě to nebere, nicméně občas kouknu na nějaký tutoriál nebo vlog takových těch "youtube klasiků", žádnou vycházející hvězdu jsem bohužel jako první neobjevila.

Kriss - Jaký je tvůj nejoblíbenější make-up?
Bourjois Healthy Mix, nejlepší <3

Dany Čuks - Prečo si sa rozhodla pomenovať svoj blog zrzavá katastrofa?
Heh, no, to vědět :D Prostě jsem chtěla mít jednou název blogu český a takový, aby vystihoval mě. Musím říct, že se to povedlo, jsem chodící katastrofa a zrzavá zatím ještě taky... a snad se to i dobře pamatuje:)

Katherine Star - Keby si sa mohla stretnúť s akoukoľvek známou osobnosť, kto by to bol?
Matt Bomer, Matt Bomer, Matt Bomer, prosím prosím prosím! :D *psí očička*

Katherine Sýkorová - Kterou kosmetickou značku by jsi chtěla vyzkoušet? Myslím tím např. nějakou top značku, od které ještě nemáš žádný produkt :)
No, to je dobrá otázka... láká mě asi Benefit, děsně moc se mi líbí ty obaly :3

Klaudy's enjoynment - Aký máš typ pleti a akú pleťovú kozmetiku používaš, resp. s ktorou značkou si najviac spokojná?
Smíšenou s mastnou T-zónou a vyhovují mi krémy od Dermacolu (Lift&Matt) a Vichy (Idealia), čistící gel od Alverde a tonikum od Bourjois.

Emily.L - Kde maj nejlepší kafe v Brně?
Nejvoňavější a nejsilnější jsem vždycky dostala v Tchibu, nejvíc hipster najdeš v V melounovém cukru! :)

8 komentářů:

  1. Prej misionářka v Africe :D Jojo..taky budu dost nudná, když odpovím, že nejlepší dovolené jsou vyfláknutí se v nějakém hotelovém komplexu k bazénu nebo si prohlížení evropských měst:)
    Btw: název "zrzavá katastrofa" je fakt super nápad:) Já se v "mládí" nazývala "Walking disaster" :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsme nudné, jenom jsme moc luxusní na túry po horách :D Já JSEM walking disaster, to bude ono :D

      Vymazat
  2. A kto nevie, že mačky sú ilumináti? tie potvory to všetko riadia :D ale zbožňujem ich.... A Matta by som tiež brala :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, kdo to neví, ale s tím řízením všeho naprosto souhlasím! Matt je prostě slaďouš, nedávno jsem si kvůli němu dala re-watch White collar *sorrynotsorry*

      Vymazat
  3. Je super o Tobě vědět zase o tolik víc, přesně tohle nám chybělo ke štěstí:-) A ten název blogu je povedený velmi, nejen, že Tě jak sama říkáš vystihuje, ale i se dobře pamatuje a proto se sem tak ráda vracím:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě těší, že to tak cítíš :)) Jinak díky za názor ke katastrofě, kvůli článku jsem přemýšlela, jestli to není moc přehnaný, tak jsem ráda, že ne :)

      Vymazat
  4. Bourjois už musím konečně vyzkoušet, jejich tvářenky jsou prý supeeer :)) !!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky a řasenky a sprcháče a spooousta dalších věcí!

      Vymazat