23. 9. 2015

Krutopřísná novinka: Top coat na oči od Yves Rocher

Už jste někdy zažily ten pocit, kdy byly dárky k nákupu lákavější než nákup? zhruba před týdnem u Yves Rocher, kde probíhala moc hezká akce - při koupi jejich novinek na oči získáte zdarma legendární chrpový odličovač, plus diář, který byl k nákupu nad 49,-. Nevím, jestli jste ji zaregistrovali nebo využili, tak se se mnou určitě podělte v komentářích (obzvlášť, pokud jste šli po jedné z těch nových tužek, ty mě zajímají). Kdybych nebyla moc líná psát, tak jste o tom věděli ode mě. Přemýšlím, že bych blogu založila FB právě pro takové případy.

Původně jsem to šla omrknout z čiré zvědavosti, ale protože musím mít fakt, vážně a doopravdy všechno, nechala jsem se zlákat k top coatu na oči ve variantě Metalic effect
Popis výrobku je, jedním slovem, očekávaný. Podle výrobce má fixovat (aby ne, když je to top coat) a změnit vzhled líčení (aby ne, když je s určitým efektem). No, a to vše jedním tahem.

No, asi trochu zklamu. To s tím jedním tahem není tak úplně pravda. Jednak proto, že štětečko-aplikátor je poněkud menší než víčka běžného člověka, a pak též proto, že ve více vrstvách je ten efekt mnohem, ale mnohem lepší (jako ostatně vlastně u všeho).

Top coat je poměrně příjemné konzistence - je taková krémovo-gelovitá a lehká, v metalické verzi navíc plná jemňoučkých stříbrných mikrotřpytek. Připomíná mi gelové stíny, jen v trochu odlehčenější formě. 

Nahoře - top coat Yves Rocher, uprostřed - top coat&oční stíny v tužce, dole - oční stíny v tužce Rimmel by Kate

To nejpodstatnější ale je, jak si vede na očích: První věcí, kterou zaregistrujete je, že líčení zjemní, výrazné barvy trošku zamlží, takže barevně je celý vzhled decentnější. Na druhou stranu, funguje i ten metalický efekt - oči se začnou mírně lesknout a třpytit, a ve výsledku to vypadá dost dobře. Důkaz místo slibů:

 Bez top coatu

S top coatem

Co se týče výdrže, funguje to jako top coat na nehty. Sjednotí povrch (tudíž nehrozí žádné drolení a drobkování stínů) a prodlouží i výdrž. Líčení mi na očích drželo pěkně, bez jakéhokoli slévání se a nenápadného mizení. Top coat tak neslouží jen pro dosažení zajímavého efektu, ale i jako taková berlička pro méně kvalitní stíny

Za sebe jej ráda doporučím - nečekala jsem moc, ale jsem docela spokojená, a myslím, že top coat využiju při nejedné příležitosti. 

13 komentářů:

  1. O něčem takovém jsem ještě neslyšela, vypadá to zajímavě :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Moc mě to nezaujalo a ani jsem o tom nikdy neslyšela :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou teda novinky. O takovém výrobku jsem zatím neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  4. O tomhle čtu poprvé:-) Ale vzhledem k tomu, že jsem před pár dny nechala v YR opět docela dost peněz, tak další návštěva v dohledné době nepřichází v úvahu:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o tomto top coatu čtu poprvé a ani jsem netušila, že něco takového je. Je to opravdu super pro méně kvalitní stíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som si teraz kúpila ich druhú novinku - ceruzky na oči, a tie sú fakt úžasné, písala som o nich aj na blogu.
    Klaudy´s shopping enjoyment

    OdpovědětVymazat
  7. Top coat na oči nepoužívám, ale vypadá to dobře, tak možná někdy zkusím :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tedy o top coatech slyšela, nicméně žádný nemám a ani asi v nejbližší době koupit neplánuji. Ale o té akci s diářem slyším prvně :D Ty ten diář máš? Je dobrý? Platí ta akce ještě? :)

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Do YR v poslednom čase nechodím, ale dobre vedieť, že tam majú stále rovnako kvalitné a dobré veci :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych ho asi nevyužila, ale líbí se mi třpytivý efekt :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Docela příjemná novinka :) Ještě jsem o ní ani neslyšela :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja osobne milujem značku Yver Rocher a ako vidím, opäť nesklamala :) V inej farbe by som ho určite brala, no zelenú moc nenosím.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk budem rada, ak ťa môj blog zaujme a staneš sa mojou pravidelnou čitateľkou (čo ti zaistí, že neprehliadneš už ani jednu giveaway)

    OdpovědětVymazat
  13. Viděla jsem podobnou věcičku od Catrice, akorát se mi zdá, že ta dělala větší efekt, více se leskla;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat