18. 9. 2015

Jak jsem málem nenakoupila na Parfums

Po další trapné pauze, kterou už ani nebudu ospravedlňovat, jsem tu a jdu vás bavit (teda doufám). Do kosmetiky se mi po celém týdnu stráveném prací (a že to byl pekelný týden) tak nějak nechce, takže se podělím o další úchvatný zážitek s nakupováním na českém e-shopu. Tentokrát je to e-shop český, známý a já s ním mám jen ty nejlepší zkušenosti... až na tu poslední.


Jak už asi víte, jsem nemocná, tudíž znuděná a krom práce jen koukám na seriály a hledám věci, za které bych mohla utrácet peníze. Těch věcí jsem pár našla - mimo jiné i nějakou kosmetiku, z čehož obviňuju Biancu a její recenzi na olejíček od Lab35, vlasovou odnož Kallosu. A kde se nejsnadněji shání Kallos? Na parfums! Pak jsem ještě zjistila, že tam mají srdce od MR a o dvě koruny levnější a byla jsem jasná.

S výmluvou "musím si dělat radost" a "nekoukej se na mě takhle, jsem nemocná a mám právo nakupovat" jsem ve čtvrtek v odpoledních hodinách naházela do košíku zmíněnou tvářenku a dvě věci na vlasy a objednávku odťukla - výjimečně ne s osobním odběrem, ale s PPL a dobírkou, že prý doručení další pracovní den. A přesně tady začaly problémy.

Na Parfums nakupuju poměrně často, tak jsem si i zvykla na určitý... servis, dalo by se říct. Třeba že když pošlu objednávku v šest večer, v osm mi přijde smska, že si můžu věci vyzvednout, termíny uvedené na webu jsou dodržovány přímo předpisově a informovaná jsem i o tom, že moje objednávka už pláče steskem, protože jsem si ji už třetí den nevyzvedla.

No, a to očividně u doručování nějakou přepravní společností neplatí. Že v ten čtvrtek už můj balíček nebyl v rukách kurýra se dalo pochopit docela dobře. S přivřenýma očima bych pochopila dokonce i pátek, komu by se chtělo takhle koncem týdne (i když jsem doufala, že na víkend bych produkty mohla mít doma). Ale že "následující pracovní den" neznamenal dokonce ani pondělí....

Plot twist*: V pondělí odpoledne mi došla trpělivost, protože mi systém sdělil, že objednávku ještě můžu editovat. Skoro mi připadalo, že mě o to i prosí a sděluje mi, že to PPL mi nepřiveze nic dobrého. Tak jsem ji editovala... a to na možnost o devadesát korun levnější - na osobní odběr v OC Letmo. Jaké bylo moje překvapení, když mi jen o pár hodin později přišla zpráva, že moje objednávka je připravena k vyzvednutí! Asi nějaké poselství toho smyslu, že nemám být líná a mám si pro ty věci dojít, jako ostatně vždycky, nebo možná snaha o ušetření mých peněz :)

Celou tuhle příhodu beru s humorem a na parfums jsem nezanevřela, nakupuji tam ráda. A aspoň bylo o nápad na článek víc. Každopádně by mě zajímaly vaše zkušenosti ohledně vztahu Parfums-PPL, pokud nějaké máte... ať vím, jak moc si to vzít osobně :))

*Strávila jsem půlhodinu nad snahou přeložit to do češtiny nějak poutavě. Pak jsem to vzdala. Takže aspoň jednou v životě taky můžu být blogerína :)

12 komentářů:

  1. PPL je ještě v pohodě proti České poště.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, s ČP to bývá docela peklo. Na druhou stranu, je to nejvíc o lidech, jako asi všude...

      Vymazat
  2. S objednávkami na parfums mám zkušenosti poměrně bohaté, ale protože vždy volím osobní vyzvednutí (ušetřím prachy za dopravu a radši se o to víc rozšoupnu v objednávce:-D), tak zatím vždy vše in cajk:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úúúplně stejně, ještě v Brně je ten luxus centrálního skladu, takže megarychlé vyřízení... :D

      Vymazat
  3. Super článok :) Ja všeobecne uprednostňujem osobný odber alebo poslanie objednávky (ak sa jedná o malý balíček) poštou formou doporučeného listu ako kuriérske služby, ktoré sú niekedy otravné, pretože aj pol dňa čakám, kým sa mi kuriér ozve a či mi to v daný časový okamih bude vyhovovať... no a taktiež tá cena za dopravu...škoda, že parfums.sk neposiela malé objednávky cez slovenskú poštu...
    GIVEAWAY klaudysenjoyment.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No co se týče přepravních společností, tam mě kromě ceny odrazuje to, že ten čas je nevyzpytatelný. Může to být v pohodě odpoledne/navečer, ale taky ve 12:00 a když jim člověk řekne, že je v práci/škole/kdekoli, tak jsou ještě protivní... proto dovoz kurýrem volím většinou když jsem nemocná, mám dovolenou, no prostě když jsem doma:) To s tím Slovenskem a poštou jsem nevěděla, chudáci...:(

      Vymazat
  4. Objednávám si často z internetu a balíček si nechávám posílat poštou i PPL. Musím zaklepat, ale zatím jsem ještě žádný problém s doručováním neměla.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Super článok :) Ja osobne mám parfums.sk veľmi rada, hlavne kvôli ich cenám a aj tomu, že tam ponúkajú aj staršie vecičky (samozrejme nie po záruke! popr. to, čo nikde inde neviem nájsť :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky jako jediní nebo jedni z mála odebírají některé značky a proti jiným e-shopům mě nejvíc láká právě bezproblémové osobní vyzvednutí :)

      Vymazat
  6. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  7. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat