7. 9. 2015

In&Out - srpen 2015

Hádejte, bez kterého článku se blog ani Amie neobejdou? ...ano, právě se na něj díváte. Z té praktičtější stránky: proč mi to tady zase umřelo? Proto, že jsem někde čapla zánět močáku a infekt dýchacích cest, a než se to podchytlo (dneska) a nacpala jsem se antibiotiky (dneska), bylo mi děsně zle a byla jsem nepoužitelná. Konec hlášení. 

Plusová bilance: 36+2. Mínusová: 12+2+Biosil. Jsem ostuda, to už ani říkat nemusím... A blbá k tomu. Na úvodní fotce jsou krabičky otočené. Ignorujte to prosím. Stejně tak ignorujte kvalitu fotek, v tomhle počasí něco nafotit je zázrak a můj foťák tu zvýšenou ISO citlivost oceňuje šuměním. 


Co k tomu dodat... Omlouvá mě fakt, že jsem měla narozeniny? Ne? Tak asi nemám co dodat. Omlouvám se svým skříním... O:)

Co kdyby někdy v budoucnosti přestali vyrábět sprcháče? Co bych si počala? Proto nakupuju do zásoby... Třpytivý kokosový a mořský s citronovou trávou, obojí Balea, jsem si prostě koupit musela už kvůli té vůní. Baleu z limitky jsem dostala od kamarádky společně s Playboy mazadlem, Oriflame Silk tělové mléko mám od svojí kosmetičky jako dáreček k narozeninám a ta další dvě mazadla (Avon care, Isana z Rossmannu) se tam vlastně jen tak připletla... 

Co se vlasových produktů týče, taky jsem nezahálela. Růžový šampon (jakože z růží) mi byl dovezen až z Bulharska, taky jako dárek k narozeninám. Dárečkem je i růžový (barvou) Garnier, opět od kamarádky, která mi tak připravila nádherné překvápko <3 Baleu s granátovým jablkem jsem si koupila, protože přestali vyrábět můj milovaný pomerančový, grrr, nicméně zásoby musí být. Pantene kondicionér jsem si zamilovala už ze vzorečku, takže když měli v Tetě slevy, nalítla jsem pro plnou verzi. A tónovací šampon Marion jsem dřív používala pravidelně, a co mi po Biosilu začaly růst vlasy, bude zase nutností... 

Mix n. I. Holítka z Lidlu jsou poslední, doslova poslední šance holítkům s vyměnitelnými hlavicemi. Pokud se neosvědčí, vracím se k jednorázovkám. Grepové ústní vody Dontodent jsou ta nejlepší věc, kterou jsem kdy měla na ústní hygienu - jsou výborné, nechemické, chutnají jako grepový džus, ale ne hořké. Prý je to limitka, tak jsem vzala radši rovnou dvě. Balea roll-on... no, co mám říct... podlehla jsem. Bepanthen jsem vyhrála na faceboku dmka, a i když nejsem miminko, na nejrůznější odřeniny a moji zrzavě citlivou pleť je ideální :3 Ebelin tamponky jsou taková nutnost, že je asi nemusím komentovat... miluju! :))

Mix n. II. Vzorečkek vůně od Oriflame jsem dostala k objednávce, vzoreček make-upu od maminky. Zázračný kelímek mi poslal Oriflame jako dáreček k narozeninám, vůni EDP Precious Moments mám od mamči rovněž k narozkám (je boží!! a třpytivá!! já z toho nemůžu :3) a "todivnéplastovévzadu" je kelímek na vatové produkty - tamponky, vatu, tyčinky. Já v něm skladuju právě vatové tyčinky. 

Dekorativní část čeká, jako obvykle, na konci. Tentokrát je zde přírůstků poněkud více, za což mám chuť si nadávat, vzhledem k tomu, jak dlouho trvá je spotřebovat... 

Pořídila jsem si tři laky na nehty od The One (Oriflame) - stříbrný, čistě černý (protože ač tmavé nehty už moc nemusím, černý nesmí chybět v žádné sbírce!) a top&base coat. Původně jsem chtěla něco výživného, ale holt vyprodáno. Vzhledem k tomu, jak jsou skvělé, mám políčeno ještě na další odstíny. Nude-hnědo-šedý Catrice jsem čapla ve výprodeji za cca 30 Kč, a ač na fotce vypadá podivně, je to úchvatná barva! :))

Do sbírky make-upů a pudrů taky něco přibylo. Využila jsem akce jak na matující L'Oreal Infallible v Tetě, tak na značku NYC v Rossmannu (kde jsem si pořídila jejich legendární transparenťák). Ke Stay Matte se pojí docela vtipná příhoda - v Rossmannu byl v akci, tak jsem se po něm šla podívat, ale nejsvětlejší odstín byl 003, ten tam byl asi pětkrát. O dva dny později jsem do stejného Rossmannu vpadla jen tak náhodou, že zkusím třeba i tu 003, jenže kde se vzal, tu se vzal - zbýval tam jeden jediný pudr a to 001. Ten jsem tam prostě nemohla nechat :))

Rtěnky... no. Jedna, taková krásná korálová, nemá vůůůbec nic společného s akcí na NYC. Provocalips jsem chtěla už strašně dlouho, no, a konečně nadešel čas, abych tenhle nesundatelný zázrak taky vlastnila. Ta od Oriflame je matná a má úplně husťáckou barvu:) Lesk na rty od Max factoru jsem dostala od máminé známé. Původně to měl být tester, nicméně na prodejnu se nikdy nedostal, zato se dostal ke mně :)

Max factor stíny jsou na tom docela podobně. Tužku/stíny na oči od Kate (tedy od Rimmelu) jsem našla v Elle, Scandaleyes linky měli v Tetě za padesát korun a jsou úchvatné :) No, a fix na obočí od Catrice je poslední z dárků od mojí milované N. <3

SPOTŘEBOVÁNO
Dneska je těch věcí o něco míň, než v minulém měsíci, ale i tak jsem pár věcí spotřebovala. Pojďme se na to podívat :)

Barva na vlasy Palette Deluxe 370 - moje klasická Deluxka s tou nejlepší maskou na světě <3 Tenhle odstín je světlý, moc krásný a přirozený, vypadala jsem jako zrzka od narození (moje fotka krabičky barevně docela klame).

Balea čistící olejový fluid - s tímhle smradem si nebudu kazit náladu, ale vy můžete mrknout na moji recenzičku :)

Odličovací tampony bez oleje Rival de Loop - produkt to byl moc fajn, jinak bych jej necpala do giveaway :) Příjemně odlíčily, poradily si s většinou produktů a balení vydrželo docela dlouho. Chystám recenzi.

Avon AT sprej na vlasy pro lepší rozčesávání - nevím, jestli to byl placebo efekt, nebo sprej vážně fungoval, ale přišlo mi, že jsou po něm vlasy hebké, jemné a jdou docela dobře rozčesat. Klidně bych jej brala znovu.

Oriflame matující papírky - krásně zelené matující papírky byly mojí jedinou záchranou v parném létě, kdy jsem bez nich nevylezla ven. Nevím, co víc hodnotit, on ten účinek bude asi u všech stejný :)

Balea sprchový gel Purple kisses - tenhleten sprcháč tak nádherně voněl, že mi bylo hrozně líto, když jsem ho spotřebovala. Jinak dobře umyl, přiměřeně pěnil, já si nestěžuju.

Yves rocher Jardis du monde sprchový gel s grepem z Floridy - YR sprcháče jsou klasika a legenda, tenhle byl moc příjemný, voňavý, energizující a osvěžující :) A navíc, jen tak off the record, nezanáší odpad v koupelně, asi jako jediný! :D

Bi-Oil - no, řekněme, že vás odkážu na recenzi, tam jsem napsala vše důležité. Fajn produkt, ale znovu ho nepotřebuju :)

Diplomat pěna na holení - dokud jsem ještě neměla epilátor a používala pěny, byla Diplomatka první volba. V pohodě se s ní holilo, vůně neutrální, cena na pohodu. Teď jsem jen postupně dopoužívávala tady to staré balení, na nové už se nechystám :)

Dontodent ústní voda Sensitive - úžasná věc! Stojí padesát korun, vydrží měsíc a něco a chutná docela dobře (tahle konkrétně je chemičtější, radši mám tu grepovou) a i pocitově mi přijde, že vážně "něco dělá". Není nijak agresivní, neštípe, nepálí, prostě si rozumíme :)

Isana Professional odlakovač bez acetonu - další ze stálic. Tohle balení mi vydrželo skoro rok, no a samozřejmě jsem měla v zásobě další balení. Poradí si víceméně se vším, pěkně voní (jak slivka), trochu nehty i vyživí. Palec nahoru!

Biosil - lidi, já jsem tomu nevěřila, ale ta věc vážně funguje! o.O Chystám o něm samostatný článek, kde poskytnu i důkazy místo slibů :))

Hap-či nosní inhalátor - věc na pomezí kosmetiky a lékařství :D Tohle je ta nejlepší věc, kterou mám u sebe při počínajícím nachlazení. Tenhle se bohužel zkazil, tak letí do koše.

Odstřik vůně Katy Perry - Meow! - Tuhle vůni já teda můžu. Přiměřeně sladká, přiměřeně kořeněná, přiměřeně silná. Všeobecně mi věci od Katy voní, klidně bych brala plné balení.

Vzorek vůně Oriflame - SUN - Tahala jsem ji jen tak nouzově s sebou v kabelce. Voní docela pěkně, ale plnou verzi zrovna nepotřebuju, úplně můj šálek čaje to není...

Jak jste na tom s přírůstky a spotřebou vy? :)

16 komentářů:

  1. Pekne sis doplnila zasoby :) Pantene byl super a Playboy krasne voni a drzi :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to se mám na co těšit :))

      Vymazat
  2. To jsou vydatné nákupíčky :) Tento sprej na rozčesávání vlasů z Avonu jsem měla taky a i mně moc vyhovoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prááávě, a to neměly být! Jo? Tak to nebylo placebo, to mě těší, fakt jsem ho měla ráda :3 Ale fluid od Balea taky vcelku funguje :D

      Vymazat
  3. pěkné nákupy. Hodilo by se mi toplastovévzadu, aby mi pořád nepadaly uchoštoury :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím se optat mamky, kde to sehnala, je to super praktická věc! :D Bohužel jsem nepochytla jméno. Ale "toplastovévzadu" zní taky super... :D

      Vymazat
  4. Uff, to je teda sprcháčov do zásoby! :D

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tos neviděla všechny ty, co mám nasyslené, je to ještě mnohem horší...! :D

      Zrzavá katastrofa

      Vymazat
  5. Konečně jsi tady s bilančním článkem, takhle dlouho nás napínat:-D Ale ty potíže se zdravím Tě omlouvají, tak ať je brzy líp:-)
    Spoustu věcí máme společných, během sprna jsem nakupovala jako utržená z řetězu.-D A ano, radost mám, ale moje prostorná komoda vyhrazená na skladování kosmetických zásob už téměř nejde dovřít:-D Za dva týdny mně čeká výlet do Německa a jelikož se na něj těším (a šetřím:-D) několik měsíců, tak je jasné, že s prázdnou nepřijedu a kam to potom dám, to nevím:-D
    Ta voňavka od Oriflame je skvělá, třpytky jsou super, akorát dřív nebo později ucpou to stříkátko..
    A chválím za nákupy, mám radost, že v tom zásobení se ať už sprchovými gely nebo kosmetikou celkově nejsem sama:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ale ostuda ošklivá, tfuj. Příště tady bude dřív! :D
      Ty na to máš komodu? To musí být super! Já nudný krabice :D Cos nakonec ulovila?
      Ucpou? Coooo? Tos mi ani neměla říkat!! :D

      Vymazat
  6. Páni, máš dobrou zásobu sprcháčů :)) Jinak snad už je ti líp, tak přeji brzké uzdravení :))

    OdpovědětVymazat
  7. Pantene kondicionér je moje top! Sprcháčů máš teda ažaž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbí, teda aspoň na základě vzorečku :)

      Vymazat
  8. Parfém s prstienkom som mala aj ja a veľmi sa mi páči, či už sa to týka vône, prstienka alebo tblietok ktoré zanecháva parfém. Nepáči as mi, že prstienok pri nosení zhrdzavie - škoda. A moc sa mi páčia sprcháče BALEA, pertože majú nádhernú vôňu :) Ani ja BALEA-kom nikdy neviem odolať :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co čekat od bižuterie, mně v životě nezrezavělo snad jen zlato a stříbro, tam bych je nevinila :) Ale i ten fakt, že je tam prstýnek, je boží:3

      Vymazat