31. 8. 2015

Jak dopadla giveaway, proč končila v pátek a co se tu zas děje

Zasloužila bych si titul - nejhorší a nejlínější bloggerka na světě. Nechala jsem se trapně zavalit nervama, prací a rozkolísanou psychikou natolik, že na blog nezbýval čas ani nálada. Naštěstí to prokleté období končí a já mívám přes podzim a zimu času veeeelkou spoustu, takže doufám v dohnání všech restů a napravení své reputace :)

Pár novinek: 

Blogově nejzásadnější je ta, že se mi podařilo zprovoznit svůj kompakt (zrcadlo to není, ale fotí docela slušně), takže konečně budou pořádné a koukatelné fotky (můj mobil teda fotí ještě dobře, ale pořád by to šlo i kvalitněji, žeano). 

Krom článků mám nápady i na další giveaway, takže jak naberu síly, energii a trochu vylepším stav svého bankovního konta, zasoutěžíme si o něco zajímavého nebo o něco podle vašeho přání ;)

Další novinka, a zároveň důvod, proč giveaway končila v pátek - jsem řidička! Tak nějak jsem doufala, že když v ten den ukončím soutěž, tak bude i co slavit, a ono se to vyplatilo. Zkoušky jsem zvládla - testy vyklikané za tři minuty na plný počet, komisaře jsem tím asi docela dostala, protože skrz kontrolu vozidla po mně víceméně nechtěl nic, nechal mě říct dvě věty - a to jsem to zrovna uměla! A nejvystresovanější část, jízdy, taky dopadly dobře, a dokonce jsem byla pochválená, což nepochopím, já bych si ten řidičák v životě nedala :D Zase nervozita dělá svoje... 

Každopádně, v životě bych je nezvládla bez toho nejlepšího instruktora na světě. Krom toho, že jsem toho díky němu z jízd i teorií uměla hrozně moc (a má plnou zodpovědnost za moje sebevědomí za volantem), mě neskutečně uklidnil a psychicky podpořil - což já, děsnej stresař, prostě potřebovala jako sůl - a i s tím řízením mi pomohl. Kdykoli jsem jen trošku nejistě koukla doprava, navedl mě, ujistil (protože z těch nervů jsem si ani nebyla jistá, kdy mám řadit, i když na jízdách to bylo to první, co jsem si zautomatizovala), párkrát mi pod nohou zmizel pedál a jednou naopak nešel sešlápnout (to jsem se málem smála nahlas - aneb když se schválně držím víc pod limitem, tak mi to kazí, a v jednu chvíli se teda rozhodnu, že tu rychlost trošku vyženu... No, a ono nic, no :D). Vděčím mu za mnohem víc než za jedny zkoušky napoprvé. Vím, jaké to je, nechat se převálcovat strachem z řízení auta, nebo umět řídit, ale mít k tomu odpor - obojí mám v rodině - a mě díky němu nic takového nepotkalo, za volantem si odpočinu a řídím sebevědomě, ale klidně. (Snad se to nezmění, jak na to budu sama.) Je mi neskutečně líto, že ten měsíc a půl tak rychle utekl a že ta páteční půlhodina už byla poslední :((

No nic, přejdeme od mého vylívání srdíčka k tomu, co vás zajímá nejvíc - kdo vyhrál. Losovala jsem já, tahala jsem jména z klobouku, protože jsem to vždycky chtěla zkusit :D A mám i fotodokumentaci tohoto slavného momentu (potřebovala jsem vyzkoušet, jestli ten foťák fakt fotí)! Zapojilo se vás jen patnáct, tak to šlo snadno, ani jsem si nevypsala ruku. 


Je mi ctí pogratulovat slečně, která napsala první komentář - Dendy - k výhře! :) Já se tedy poroučím psát mail a balit výhru, abych mohla co nejdřív poslat, a vy mi můžete napsat (krom gratulací k řidičáku, s těmi počítám! :D), jestli máte nějaký tip, o co bychom mohli soutěžit příště... :)

19 komentářů:

  1. Gratuluju! Já jsem dělala řidičák třikrát a nikdy se nepoved (testy pohoda, jízdy horší). Takže příště, až mě zase chytně potřeba mít papír na to, že umím řídit, tak si to nebudu dělat v Praze, ale v nějaký řiti, kde už to snad udělám! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako já veřejně přiznám, že jsem to taky dělala v díře - já teda v díře bydlím, takže nejsnazší řešení :D Řídila jsem i Brno a přijde mi možná i lehčí než tyhle okresky, rozhodně logičtější, ale zkoušky bych tam dělat nechtěla... v těch nervech, co z toho člověk má, je rozhodně výhoda menší provoz a míň uliček, předností a jednosměrek...:D Dojeď to dělat na Moravu, ti doporučím autoškolu :D

      Vymazat
    2. Že bych tam dvakrát týdně dojížděla, jo? :D

      Vymazat
    3. Já tě ubytuju, hele... ale za odměnu chci fotky! :D

      Vymazat
  2. Gratuluju! Třeba se potkáme někde v Brně na křižovatce :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdyžtak mávej a řvi kdo seš... :D (doufám, že se nepotkáme čumákama od autíček :D)

      Vymazat
  3. Gratulujem slečne k výhre :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k řidičáku:-) Teď když budeš drandit po brněnských a mimobrněnských silnicích , tak se třeba i někde budeme míjet/předjíždět:-D
    A toho instruktora Ti moc přeju, já takové štěstí neměla a kdybych znovu dělala autoškolu, tak půjdu kamkoliv jen ne tam:-) Instruktor byl jeden z největších choleriků, které jsem v životě měla tu čest potkat a nikomu bych nepřála zažít ten hysterický záchvat když někdo ze žáků vjel třeba do díry na silnici:-D Je pravda, že já osobně jsem do ní vjela jen jednou a co se dělo pak, to byl horor, museli jsme zastavit na krajnici a počkat, než přejde největší instruktorův nával vzteku, kdy několik minut nadával mně, poté se jeho hněv přesměroval k silničářům a nakonec se změnil v lítost vůči chudáku autu:-D No, může se mi někdo divit, že od té doby jsem radši jezdila s hlavou div ne přilepenou na skle, jen abych minimalizovala riziko dalšího záchvatu?:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty taky mávej a řvi, že jsi ta, co čte můj blog! :D
      Panebože, tak tohle by mě asi definitivně odradilo od řízení, forever and ever, možná ani tu zkoušku bych pak nedala. Tu lítost k chudáku autu i hněv k silničářům pochopím, ale obojí se dá vyjádřit mírně. Můj instruktor se mnou vždycky prokecal hodinu a půl takovým způsobem, že ke konci jízdy mi došlo, že vlastně celou dobu řídím, a, ups, já mám za dva dny zkoušky... :D Nezařval na mě ani jedinkrát, ani nevím, jestli zvýšil hlas... fakt to nejhorší, co se mi stalo, byl nějakej ten sarkastickej komentář, rejpnutí, povzdech. Skvělej člověk <3

      Nikdo se ti divit nemůže, já občas nějakou tu díru vymetla (když šlo vybrat mezi dvěma, snažila jsem se ohleduplně na svojí straně) a reakce byla většinou nějaká sarkastická hláška - nicméně střídavě od něj a ode mě, takže docela zábava :D

      Vymazat
  5. Gratuluji k řidičáku! Taky už bych se k tomu mohla dokopat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Však času dost, já to dělala teď, protože nikdy už nebudu mít víc času, už to s mým workoholismem bude jen horší :D

      Vymazat
  6. Gratuluji ti k řidičáku a mooc děkuji za vylosování! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)) a ty samozřejmě nemáš zač :)

      Vymazat
  7. Gratulujem k vodičáku, kiež by som sa aj ja konečne odhodlala a premohla ten strach...
    Klaudy´s shopping enjoyment

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S dobrým instruktorem tě ten strach přejde po první jízdě, vůbec se neboj (a čti recenze nebo se ptej na doporučení :))

      Vymazat
  8. Tak když už jsem teda nevyhrála, tak než rozjedeš další soutěž, mi můžeš odpovědět, zda tvá mačka hrá poker! =D

    OdpovědětVymazat