5. 8. 2015

In&Out - červenec 2015

Krásný den vespolek. Tenhle článek sice ještě neznamená návrat do tradičního blogového režimu, protože to v tuhle chvíli vážně nemůžu slíbit, ale slíbit můžu aspoň to, že jsem se trochu probrala, srovnala a můj život se pomaličku polehoučku začíná vracet do vyjetých kolejí. 

(A In&Out jsou moje milovaný články, dokonce je mám v oblibě tak moc, že je vynechat nemůžu, ani kdybych kvůli tomu dva dny nespala!) Celková bilance tohoto měsíce je 15+2 plus, 14+8 mínus (na mě úžasný!) s tím, že naprosté minimum produktů jsem si koupila sama. Byla to taková neoficiální kosmetická stopka, která dopadla víc než úspěšně. Já slavím! :)

Pozn. "14+8" znamená 14 plných balení + 8 vzorečků a miniaturek. Zvykněte si, odteď to budu používat! :D

NOVINKY
Všechny novinky pěkně pohromadě. Byl to nezvyk, vidět poloprázdnou krabici s novinkami a tu se spotřebovanými naopak plnou... a fotit v téhle části tak málo produktů. Můžu prozradit, že na srpen to vypadá zhruba podobně, nijak teď po tunách kosmetiky netoužím, ale už mám spotřebované tři produkty! :))

Hned první kosmetickou radostí v červenci byla Facebooková výhra u Mily de Illusoire (díky moc! :3). Přiznejte se, kolik z vás už ví, kdo jsem, a kolik to jde hledat? Musím říct, že jsem nadšená - Essence limitky mám ráda a kolem unforgettable kiss jsem chodila a pořád přemýšlela, jestli jo nebo ne, až byla vyprodaná. Set tvářenka-vůně-rtěnka z této LE mě tak naprosto nadchnul. Ritin lak od Rimmelu jsem pořád chtěla vyzkoušet, tak teď se povedlo - a nadchly mě i dárečky nečekané, konkrétně pilník, který už jsem si vzala do práce a hlavně balzámek na rty BornLippy z TBS. Granátové jablko je asi první "příchuť", která mi od nich doopravdy voní a balzámek je přímo božský!

Ha, tady to je. Všechno, co jsem si za červenec koupila na jedné fotce. Melounové Labello je nejnovější novinka, stálo pár korun a zatím nejvíc se podobá mému nejlepšímu&nejmilovanějšímu Dragon Fruit. Barvy na vlasy jsou pro nás, co pěstujeme na hlavě chemii, takovou nezbytností, a protože v Tescu byly nejlevněji v Brně, vzala jsem ty Deluxky hned dvě s tím, že prubnu ten novej odstín. Deospray Balea v zasedalšívůni byl následek zapomenutého deodorantu v jednom parném dni - no co jsem měla dělat jinýho :)

A tady už věci, které se ke mně dostaly jinak než tím způsobem, že bych si je sama koupila. Tento měsíc jsem se rozhodla předzásobit se krémy na ruce na několik let :)) Essence krémíky měli v super akci v Tetě, krém od Dermacolu byl přibalený k Cosmu, Essence stíny jsem objevila za 35,- ve výprodeji a modrá tužka na oči od GS byla prostě a jednoduše zlepšovačem nálady. Všechno mi koupil drahý, abych se prý "cítila líp", za což mu patří velké veřejné poděkování - dokázal se totiž překonat a podpořit i moji kosmetickou zálibu :)) 

Vzorečky z hotelu mi přivezla mamka ze školení společně se "vzorky" jídla :D Jde o sprchový gel, který se v takto mini verzi bude hodit, a šampon, který použiju na čištění štětců.

SPOTŘEBOVANÉ
Voiláá, tady to je! Něco úplně jiného, než na co jste ode mě zvyklí, veeelká spousta spotřebovaných, kterou zdaleka netvoří jen vzorečky a miniaturky. Minulý měsíc jsem se činila, a i když jsem docela dost zanedbávala líčení, péče o tělo a pleť měla zelenou, v létě je to přece potřeba :)

Alverde Aqua Mycí gel Mořské řasy - Jedna z mých stálic, kterou jsem kupovala pořád a pořád dokola. Všimněte si minulého času - teď jsem se rozhodla, že vyzkouším i jiné značky a výrobky, uvázat se k jedné stálici můžu vždycky. Tenhle mi tedy vyhovuje maximálně, osvěží, vyčistí (tak, že i já mám pocit čisté pleti - a že jsem na to náročná!) a na vůni se dá zvyknout. Moji smíšenou pleť vysuší tak decentně, že se nelesknu, ale ani nešupinatím.

Repelent Predator - Heh, váhala jsem, jestli ho sem dát, ale je to taky součást kosmetické výbavy. Proti komárům působil, ale překvapivě lokálně -> nastříkala jsem ruce a nohy, měla jsem doštípaný "jen" krk a záda. Well done...

Deospray Balea "Mango Mambo" - Kupovaný v loňské letní limitce, spotřebovaný letos. Vůně moc příjemná, účinky na deo spray dobré. Už teď mám spoustu dalších v zásobě, jen jiné vůně :)

Sprchový gel Balea After Sun - Nejlepší sprcháč na léto. Krom toho, že kvalitně umyje (včetně zbavení těla zbytků písku a dalších nepořádků od moře) taky voní jako léto a dovolená. Musím ho mít v létě aspoň jednou!

Odličovací tampony Ebelin - Klasika, tady není co řešit. Pokud mám možnost, koupím tyhle, jsou nejjemnější, vrstvy se neoddělují a pro moje odličování očí tvoří tu nejlepší volbu.

Oriflame pleťové tonikum "Love Nature" s tea tree - Nemůžu říct, že bych od tohoto tonika čekala nějak extra moc... o to příjemněji jsem ale byla překvapená. Odlíčení dobře dotáhne, póry viditelně stáhne, působí i proti pupínkům a osvěží. Na svou velikost mi balení taky vydrželo docela dlouho. S klidným srdcem doporučím :)

Planet Spa Jemný tělový krém s bambuckým máslem a čokoládou - Mňam. Tenhle krém byl taková chuťovka, čokoláda provoněla celou koupelnu a ve mně vyvolával touhy jít vyžrat ledničku. Avon se s řadou Planet spa překonává a u tohoto máslokrému to platilo taky - měl moc příjemnou konzistenci a ani hydratační vlastnosti nebyly vůbec špatné. Navíc jsem po něm nebyla vůbec umatlaná ani ulepená. Super!

Jessa Ubrousky pro intimní hygienu s extraktem z heřmánku a kyselinou mléčnou - Ubrousky jsem koupila na dovču, kde jsem je také spotřebovala a jsou vážně fajn. Nejsem náročná, potřebuju je jednou do roka, ale tyhle (krom toho, že skvěle plní účel) ohromily i nízkou cenou. V budoucnosti si je určitě zase koupím.

Oriflame Essentials Hydratační denní krém s vitaminem E - Krém nebyl špatný, možná spíš naopak, ale když jsem spotřebovávala druhou půlku, začal mě nudit. Více v recenzi.

Bella Vlhčené ubrousky pro intimní hygienu s antibakteriálním účinkem - Opět, intimní ubrousky, které splnily svůj účel. Jessácké mi přirostly k srdci o poznání víc, ale ani tyhle nebyly špatné. Jen škoda toho pidi balení, deset je docela málo...

No name gelové oční linky (2x) - Kupovala jsem je kdysi na eBayi, jen tak ze srandy, resp. abych se naučila práci s gelovými linkami. Jedny mi vyschly, druhé jsem spotřebovala. Na to, že stály dvacku, malovaly docela slušně, jen rychle mizely.

Lékařská vazelína - Tohle je poslední část mých železných zásob, které se s časem nějak... vytratily. Ani mi to nevadí, zkouším teď krém na nohy s ureou od Balei, ono to cenově vychází zhruba podobně :)

Essence Like a million miles away - S touhle miniverzí toaletky jsem strávila krásný půlrok a voní mi asi úplně nejlíp ze všech mých vůní, tahala jsem ji s sebou všude. Není se čemu divit, nektarinka a grep v jedné vůni, ňam! <3 Chtěla jsem ji šetřit, naštěstí díky Joy jsem si mohla doplnit zásoby, tak jsem tuhle "vesele" vyšplíchala. Pořídila bych i plné balení, ale nikde jsem ji neviděla :(

Vzorečky!
Pantene Pro-V šampon na oslabené a poškozené vlasy - Sliboval, že vlasům dodá lesk a celkově budou hezčí. Já byla skeptická, ale příjemně překvapil, vážně jsem po něm měla vlasy přímo famózní! Bohužel jsem v něm zahlédla silikon, takže nic pro mě, za pár použití by mě začala svědit hlava :(

Pantene Pro-V balzám na oslabené a poškozené vlasy - Tady je situace úplně jiná, u balzámu silikony neřeším a jsem si jistá, že ke mně poputuje i plné balení. Nadchnul mě, a moje vlasy zřejmě taky. 

Yves Rocher Revitalizační odličovací voda s extraktem ze 3 čajů - Miniaturka byla přiložená k časopisu Žena a život a přesvědčila mě i ke koupi plného balení. Na moje odlíčení očí je voda perfektní, navíc krásně voní a nad těmi 3 čaji si jen pomlaskávám :) 

Himalaya Herbals Bylinná zubní pasta s bělicím účinkem - Vzoreček z Cosma, vzala jsem jej na dovču a ze začátku mi přišla fajn. Po několikátém vyčištění zubů... už tak fajn nebyla. Přísahala bych, že ve složení musí být nějaký škrob nebo tak něco, pachuť mi připomínala pokusy s čištěním zubů pomocí kypřicího prášku. Bělicí účinek jsem ale nezaznamenala žádný...

Balea Hydratační šampon pro namáhané a suché vlasy - Koupený jen tak ze srandy, abych vyzkoušela něco jiného než ten svůj pomerančový, a voněl teda krásně. Co se účinku týče, špatný nebyl, umyl, dobře pěnil, ale mým vlasům víc vyhovuje ten na barvené vlasy. 

Nivea Opalovací mléko Pure&Sensitive - Vzorky jsem dopotřebovala čistě proto, abych už od nich měla pokoj :D Mléko mi nevyhovuje konzistencí, navíc strašně smrdí a špatně se roztírá. Na druhou stranu, účel plní - ochrání docela dobře. Já bych je ale nedoporučila. 

Dontodent Zubní pasta Sensitive - Fuj. Ještě teď mě bolí pusa, když si vzpomenu na tu chemickou pachuť. Za těch pár korun člověk nemůže chtít všechno a je fakt, že zuby vyčistila a decentně i vybělila, ale nechutnala mi vážně vůbec. Plné balení určitě nechci, miniaturku zvážím před dovolenou.

Jak šla spotřeba vám? :)

22 komentářů:

  1. Teeeda, to je zase hromada spotřebavných produktů. Odličovací vodu od YR mám taky, ale ještě nepoužitou a někde čtu, že je dobrá a jinde zase, že nic moc, tak jsem zvědavá, jak bude vyhovovat mě. Z tvých nákupů mám jen melounové Labello, které mi prostě nesmělo chybět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas? Většinou moc spotřebovaných nemám :D Ta YR odličovačka je hodně rozporuplná, asi musíš vyzkoušet sama. Jaké je to Labellko? :)

      Vymazat
  2. Malinový deo sprej je skvělý, taky ho mám a miluji ho :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že zase píšeš, i kdyby to měl být jen občas jeden článek. Na srpen uvažuju o tom samém konceptu.
    Spotřebovala jsi toho hodně a nakoupila málo, takové provětrání kosmetické sbírky je jenom ku prospěchu.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to potřeba, však už to všechno nebylo kam dávat :))

      Vymazat
  4. Na vlásky jsem si teď dávala tu barvu vlevo (odstín 562) a je fakt skvělá :). Jinak melounové Labello mám taktéž a to je žůžo labůžo :D :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super, že jsi napsala a neochudila nás o tuhle bilanci:-) Já se za červenec taky chválím, spočítané na kusy nic nemám, ale nové kosmetiky přibylo tak do 20ks, což je u mně po minulých měsících, kdy jsem nakupovala jako utržená z řetězu velký úspěch:-) Akce na krémy Essence jsem taky využila a když už zmiňuji Essence, tak jsem toho taky dost ulovila ve výprodeji:-)
    Jinak tvářenku a vůni z Essence limitky mám, ale tvářenka jak je roztomilá designem, tak mně zklamala, ale Ty s ní třeba budeš spokojenější:-) A z nákupů mám i deo sprej Balea, maliny miluji, ten jsem vzít musela:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, to jsem ráda, že to někoho tak baví :) Tak to jsi šikovná!
      Ta tvářenka je fajn, když ji člověk vezme malým štětečkem, velkým bohužel vážně skoro nebarví :/

      Vymazat
  6. Balea Deo spreje sú super, a tiež som zvedavá na srdiečkovú tvárenku od Essence :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nejlepší, mám jich parádní sbírku <3

      Vymazat
  7. Milujem BALEA značku :) Je lacná, nie je testovaná na zvieratách a má krásnu vôňu :) No i tá KISS sada vyzerá super :)

    Týmto by som ťa veľmi pekne chcela pozvať do mojich dvoch práve prebiehajúcich GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není testovaná na zvířatech? Tak to je super, to jsem netušila! :)

      Vymazat
  8. Labello a deo sprej od Baley sú úplné skvelé. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že jste se jednomyslně shodli... :D

      Vymazat
  9. Měla jsem Balea sprcháč Mango Mambo a byl super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nadávám, že jsem si toho z mangové limitky nekoupila víc :(

      Vymazat
  10. krémy na ruce Essence mám moc ráda, úžasně voní a hydratují :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná spotřeba! To melounové labello musí být skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem je ani neotevřela, ale vyzkoušíme a uvidíme... :D

      Vymazat