16. 8. 2015

Giveaway - "Back to bl...ue" - UKONČENO

Krásné nědělní ráno přeji, jakpak jste se vyspinkaly? Já úplně nádherně, protože mě ještě čekají tři dny volna, takový decentně prodloužený víkend, tak si neskutečně užívám, že se nemusím honit a spěchat spěchat spěchat. Taky se konečně ochladilo, *yes*!

A abyste měly takový krásný pocit a náladu i vy, rozhodla jsem se, že konečně spustím tu soutěž, kterou jsem slibovala už někdy v červnu. Jsem ostuda ostudná, já vím, jenže shánění všeho, co jsem vám chtěla dát, zabralo docela dlouho a ani tak to všechno nevyšlo. No, dost kecání, pojďte kouknout, o co všechno vlastně soutěžíme!



Všechny ceny pohromadě.

Dekorativní část: Tužka na oči od Essence v odstínu 26 Beach boy, lak na nehty Rimmel London Velvet Matte v odstínu 015 Midnight kiss a oční stíny s perletí Gabriella Salvete v odstínu 06. 

Pečující část: Tekuté mýdlo na ruce Oriflame Icelandic Purity*, Rival de Loop vlhčené odličovací tampony bez oleje**, Balea pleťová maska z mrtvého moře pro problematickou pleť a Balea vlasová kúra na vlasy s broskví a kokosem pro suché&namáhané vlasy. 

A to, kvůli všemu to začalo - 5 ks štětců značky Jessup ve šmolkově modré barvě!***
+ letní PŘEKVAPENÍ :)

U spousty věcí jsem chtěla něco jiného nebo jinou značku, nicméně je docela těžké sehnat v Brně modré produkty, jak jsem zjistila - kupodivu i u dekorativky, a to jsem myslela, že modrou používám max. já :D

Poznámky a dodatky:
* Chtěla jsem sprcháč s touto vůní, ale mám ze sprcháčů docela hrůzu. Párkrát jsem nějaký posílala (skrz Vinted) a skoro pokaždé jsme se slečnou řešily politý balíček. 
** Ty doma nemám, vyfotila jsem svoje a na Masaryčce neměli. Pokud bych je náhodou nesehnala, pošlu něco jiného od RdL, modrých produktů mají díkybohu dost :D
*** Půlka klasické sady o 10 ks, pět štětců jsem si nechala a ještě o nich uslyšíte. Ty, které jsem si vzala ve velkém, tu máte v miniatuře, ty, co mám jako mini, jsem vám nechala ve velkém. 

Co pro výhru udělat?
Nechtěla jsem takovou tu typickou soutěž, kde mě musíte sledovat na dvaceti platformách, napsat mi superlativy o blogu, vyhledat nejoblíbenější článek a donést čerstvě natrhané kytky. Zároveň jsem chtěla zadání udělat o trošku snazší pro ty, co mě sledují už nějakou dobu. Tak snad se mi to povedlo... Ani ke sdílení vás nutit nebudu, chci, aby měl každý stejné šance, ale uděláte mi tím veeeeelkou radost :) 

1. Sledujte mě přes GFC 
- ať z toho taky něco mám, a vy ať víte, že jste vyhráli :)
2. Nechte mi mail 
- nejlépe ve formátu xxx(a)yyy.zzz, ať vám nechodí spamy. Kdyby to někdo ani tak nepřekousl, tak ten mail odpustím, ale budete se muset ozvat sami ;)
3. Položte mi nějakou otázku
-jakoukoli. Neexistuje špatná otázka, krom těch vulgárních. Může se týkat mě, blogu, kosmetiky, jídla, prosby o doporučení,... absolutně čehokoli, co vás napadne. Já si z toho pak udělám článek, kde ty otázky pozodpovídám - zajímá mě, co vás na mně zajímá :D Jen se snažte, aby se moc neopakovaly, pokud otázku vidíte pár komentářů zpátky, zkuste vymyslet jinou :)

Soutěžíme do 28.08. do 18:08 
Výherce vybere buď Random, nebo já vytáhnu nějaké jméno na papírku z klobouku, uvidíme, jak moc (ne)budu líná ;) Výherce vyhlásím tady na blogu a ozvu se mu na e-mail.

15 komentářů:

  1. Páni, to je krásný balíček, určitě by mě potěšily štětce!

    GFC: Dendy
    Mail: denisa.sebestova@email.cz
    Otázka: co tě dovedlo k blogování

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, tak to je krásna Giveaway!
    GFC: Ev.
    Mail: hellomynameisev@gmail.com
    Otázka: čomu sa okrem blogovania vo svojom voľnom čase venuješ?

    Giveaway prebieha aj u mňa na blogu a ja by som bola nesmierne rada, ak by si sa zapojila: http://hellomynameisev.blogspot.sk/2015/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Denisa Linhartová
    mail: deni.linhartova@seznam.cz
    Otázka: Modrá je asi tvoje nejoblíbenější barva, že? :))

    P.S. - ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway: www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    2) Mail: miss.velvet@seznam.cz
    3) Máš doporučení na kosmetické výrobky (je jedno jestli z dekorativky nebo z pečující kosmetiky), které jsou podle Tebe naprosto dokonalé a ráda se k nim vracíš/budeš vracet a které to jsou?

    OdpovědětVymazat
  5. GFC Genevra, genevra43@gmail.com
    Jaký používáš šampon?

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    ty štětce se mi líbí. Klidně bych soutěžila jenom o ně
    kam pojedeš na nejbližší dovolenou?

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: xSharinkAx
    Email: Je třeba něco dodávat?
    Otázka: Hraje tvoje mačka poker?

    OdpovědětVymazat
  8. Sledují jako Monika D.
    monika.book@seznam.cz
    Jaká je tvoje nejoblíbenější značka kosmetiky? :)

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Sofia
    sofia.gumanova@gmail.com
    Aké sú tvoje obľúbené filmy? Sleduješ YouTube? Ak áno koho sleduješ? Prepáč, že je otázok viac ale som u teba na blogu nová ^.^ 30ta odoberateľka :D

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji přes GFC jako Kriss
    kiss.iii (zavináč) seznam.cz
    Jaký je tvůj nejoblíbenější makeup?

    OdpovědětVymazat
  11. Krásna GA :)
    cez gfc sledujem ako Dany Čuks
    mail: danycuks(a)gmail.com
    Otázka: Prečo si sa rozhodla pomenovať svoj blog zrzavá katastrofa? :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná farba :D :3
    Cez gfc sledujem ako Katherine Star a mail je katherines.glitter.circus@gmail.com
    Keby si sa mohla stretnúť s akoukoľvek známou osobnosť, kto by to bol? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji jako Katherine Sýkorová :)
    katerinas.sykorova(a)seznam.cz
    Kterou kosmetickou značku by jsi chtěla vyzkoušet? Myslím tím např. nějakou top značku, od které ještě nemáš žádný produkt :)

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi pekná giveaway, je vidno, že si si na nej dala záležať :)
    Sledujem ako Klaudy's enjoyment, môj email: klaudysenjoyment@gmail.com
    Aký máš typ pleti a akú pleťovú kozmetiku používaš, resp. s ktorou značkou si najviac spokojná?

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Emily.L (když to musí bejt, ale ty váš že tě sleduju :D. im a little stalker. be scared. muhaha.)
    2. Mail znáš :P
    3. Už to skončilo, ale ty mě miluješ a určitě ještě můžu, že jo? :-* (a abys nekecala - kde maj nejlepší kafe v Brně? :P )

    OdpovědětVymazat