18. 8. 2015

Čistící olejátko od milované Balea - krok vedle?!

Tenhle produkt asi poznáváte, dost možná i docela dobře. Není to žádná náhoda, je to prostě, čistě a jednoduše tím, že Balea čistící olejový fluid byl všude. Ať už s houbičkou nebo bez ní, přečíst jste si o něm mohli na spoustě blogů. Pokud už mě nějakou tu chvilku sledujete, asi tušíte, že se takovým recenzím vyhýbám. Pokud ovšem nemám jiný názor, než většina... jako je tomu v tomto případě. 


Důkladná fluidová bloggerská masáž byla přímo ukázkovým příkladem efektivního marketingu, takže tento fluid měl po chvíli úplně každý a mně trvalo pěkných pár týdnů, než jsem v DM ulovila poslední kus na skladě. Kdo by nebyl zvědavý, když jej vychválilo tolik českých bloggerek? Ten produkt se mi navíc líbil, měl příjemnou cenu (cca 70,-), pěkný, nevtíravý obal a samozřejmě se kolem něj pořád vznášely všechny ty superlativy

Pak jsem jej konečně sehnala a začala používat. A přišlo... zklamání. Nejedno. Kupily se jedno na druhé a já s úžasem zjistila, že se jedná o poměrně průměrný produkt, který není tak úplně určen pro můj typ pleti. 

Nevysušuje pleť. To je fakt, a proto jej rozhodně ocení každá jedna sušenka. Já bohužel nejsem cílovka, pleť mám smíšenou, spíš mastnější a proto po použití fluidu rozhodně nemám pocit, že bych měla pleť nějak extrémně vyčištěnou (a nejde tady o matování). Mám ráda produkty-čističe gelové, na druhou stranu nemůžu snést krémové a fluid je tak nějak na pomezí se sklonem ke krémovosti. Objektivně to není pravda, při dočišťování tonikem (soudě podle stavu tamponku) pleť poměrně čistá je, ale já pocit její svěžesti rozhodně nemám. Pokud jej, ovšem, nepoužiju s houbičkou.

Konzistence je, jak už jsem psala, gelově-krémová, což se podepisuje i na množství produktu použitého na čištění. Já si pleť čistím již odlíčenou, i tak ale potřebuji větší množství fluidu, abych ji doopravdy všude a kvalitně vyčistila. Výsledkem je to, že mi těch 100 ml nevydrželo ani měsíc. Jednou jsem s ním zkusila sundat make-up a o nějaké efektivitě mluvit rozhodně nemůžu, musela jsem to dotáhnout druhou dávkou a houbičkou

Všechno tohle bych ale nějak odpustila a časem si třeba jeden koupila na použití s peelingovou houbičkou, která jeho vlastnosti o 100 % zlepšuje; co ale subjektivně nepřenesu přes srdce je "vůně". Má být neparfémovaný, to výrobci podle mě dodrželi, na druhou stranu absence parfému má tu nevýhodu, že nic nezakryje přirozené aroma použitých surovin. Četla jsem recenzi, kde autorka chválila vůni, podle mě to naopak hrozně smrdí. Netrvalo dlouho a načichl mi tím nejdříve ručník, potom už i celá koupelna, a alverďácké mořské řasy jsou proti tomuto nejlibější vůně na světě. Verdikt? Už mi nesmí do koupelny

Ke složení nemůžu namítnout vůbec nic - žádné SLS, silikony, parabeny, naopak obsahuje panthenol a slíbený kaméliový olej. Složení je krátké a samozřejmě, stejně jako u jídla u kosmetiky platí čím kratší, tím lepší - bod nahoru. 

Ale víte co? Já teď půjdu a ten fluid doporučím. Pro ty, co jsou obdařené suchou, sušší nebo i normální pletí, bude tohle čistidlo víc než ideální. Všechny šťastlivky, co už ulovily svoji ebelin peelingovou houbičku (nebo jakoukoli jinou, měl je Avon a snad i L'Oreal kdysi k nějakému jinému přípravku), jej taky mohou využít právě s ní. Ale prosím vás - v tom dmku si k němu přivoňte!

12 komentářů:

  1. Koupila jsem a bez přivonění:-D Zatím jsem nezkoušela, popravdě teď se mi do něj ani nechce, už jen proto, že mám taky smíšenou/mastnější pleť..no tak uvidím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ti sedne... děj vědět, jak se odhodláš! :)

      Vymazat
  2. Na olej jsem samozřejmě četla samou chválu. Smradlavé věci ale nesnesu, zvlášt na obličeji. Myslím, že nemusím mít všechno :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, no, a na tu chválu jsem se chytla :D Ze začátku, to jsem ho používala jen s houbičkou, mi přišel fajn, než mi došlo, proč ten ručník páchne jako mrtvola...

      Vymazat
  3. Já ještě nekoupila, tak díky za recebzi. Vím,že tento výrobek není pro mě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda o něm čtu poprvé, ale jestliže je skvělý pro suchou pleť, tak to by se mi docela hodil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jsi sušenka, tak do něj jdi určitě, fakt vůbec nevysušuje! Jen k němu čuchni, aby ti voněl :D

      Vymazat
  5. Mne teda voni a som s nim spokojna. Ale mam plet so sklonom k vysusaniu. A pouzivam ho na odlicovanie, nie na cistenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je důležité, že vyhovuje tobě a že ti voní :))

      Vymazat
  6. Já ho mám ráda! :) Sice nevoní nejlépe ze všeho, ale je mi moc příjemnej! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ufff, už jsem se bála, že jsem jediná, komu nevoní :D Jako příjemnej je, ale já potřebuju na svou mastňárnu asi něco drsnějšího... on krémově hladí, a to mi právě vadí :D

      Vymazat