9. 7. 2015

Lakovací speciál n. 3 - Top coat s.r.o

Do třetice všeho dobrého i zlého, proto jsem tu i já se třetím, posledním článkem lakovacího speciálu. Mě by bavilo psát i dál, ale bohužel, laky došly :D A vy se sami rozhodněte, jestli tenhle speciál představoval fajn zpestření, nebo peklo na zemi :)


Zdobících a efektových laků tolik nemám - respektive, já jsem na to tak líná, že jich mám pomálu. Dokonce tak pomálu, že mi bude bohatě, přebohatě stačit jedna jediná fotka. 

Avon Colortrend Nail Frosting - úžasný lak, který vážně dělá efekt jemňoučké polevy nebo sněhové pokrývky. Používám ho moc ráda i samostatně :)

No name lak - tento lak v krásné mint barvě jsem dostala od přítele k narozeninám, kupoval ho myslím v Tigeru. Je s ním klasická potíž takových zdobících laků - půl třpytky na nehet, ale jinak se mi líbí :)

Avon Colortrend x3 - moc ráda bych vám o nich něco řekla, ale pravdou je, že jsem vyzkoušela jen ten prostřední :D Určitě doženu mezery a budu vás držet v obraze, nebojte!

Delia Crackle enamel - pamatujete tu dobu, kdy letěly rozpraskané nehty? Já jo, a tento lak taky! Dokonce přemýšlím, že bych se k tomu někdy vrátila, třeba aspoň na jeden nehet...

Tak, tímto jsem oficiálně vyčerpala svůj rádobyvěčný zdroj článkonápadů, a to musím ještě něco vymyslet na poslední den... držte palce! :D

2 komentáře:

  1. To máme společné, na zdobení nehtů jsem taky líná, mně prostě bohatě stačí si nehty nalakovat..pár těhle laků sice mám, to jako kdybych mně náhodou chytla tvořivá nálada, ale většinou jen vesele vysychají:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navíc když už se člověk dokope ten lak použít, tak tím úplně "rozpustí" tu vrstvu podkladového (barevného) pod tím, takže nezasychá jeden lak, ale dva, což trvá tak hodinu, a... ne. Nemám na to nervy. :D

      Vymazat