7. 7. 2015

Lakovací speciál n. 2 - 50 odstínů modré

Ahoj vespolek! Pravděpodobně je dnes krásné, poetické datum - 7.7. - a já vám přináším druhý díl lakovacího speciálu :)


Dnes se zaměříme na modrou, zelenou, stříbrnou a studené odstíny fialové jak můžete vidět na fotce výše. Na to, že tyto barvy patří mezi moje oblíbené a preferované v konečné bilanci tak trošku zaostávají - mám jich přesně 11. Vlastně, teď už dvanáct - chybí nový lak od Essence, který jsem vám ukazovala v new inu :)

Řada nahoře je - klasicky - hodně různorodá. Mám docela dost pískových laků, to jsem vůbec netušila :D 

Lak od kosmetiky MOJE - vlastně oba laky od kosmetiky MOJE - jsem vám už podrobně představila v recenzi. Koho zajímá - klik ;)
Tenhleten nádherný modrý poklad od L'Orealu jsem dostala od kamarádky a docela mě deptá, že jsem ho v drogeriích jaksi... neviděla? 
S oba laky od NYC je to hodně podobné, jako s jejich růžovou sestřičkou - neschnou, jinak neurazí, nenadchnou. Nicméně odstíny jsou krásné (světlejší je Raindrop, tmavší upřímně netuším :D) a za tu cenu... 
Mintkový lak od značky The One (Oriflame) jsem kupovala úplně na blind, ale nakonec jsem naprosto nadšená! Krásná barva, rychle schne, dlouho vydrží... palec nahoru! 
GS, Circus, odstín Crazy Clown. Asi největší zklamání tohohle roku, na Circus řadu jsem se děsně těšila, ale nakonec nejsem ani trošku nadšená. Podrobně to rozeberu v recenzi, kterou pro vás chystám. 

Dole se (klasicky) nachází mix starších laků od Avon a Oriflamu. Stačí mi na to jedna věta: modrý je krásný, stříbrný (odstín Gunmetal! to si pamatuju :D) perfektní, Very Me Secrets docela ujde a na ten matný se ani nedívejte, dlouho se mi nic takhle rychle neloupalo... 

Pro dnešek vše, říkám si, že pro vás musí tyhle krátké články být docela osvěžením, ne? :D Vy užívejte prázdnin a léta... a já jdu chystat třetí část! :) 

8 komentářů:

  1. Na některé barvičky bych si dala docela říct:-) Čím světlejší modrá, tím líp, tmavě modrý nemám ve sbírce myslím ani jeden a pokud ano, tak ho na nehtech stejně nenosím:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tmavě modrý hrozně moc potřebovala, ale zatím se mi žádný nelíbí tak, jako ten docházející od Avonu :D

      Vymazat
  2. Modrú milujem, tie tvoje odtiene sú fakt krásne :3 Hlavne ten mintový odtieň od Oriflamu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je boží, a ty vlastnosti! :) Taky ji mám moc ráda, modrou, tyrkysovou, mintovou... :3

      Vymazat
  3. Modrá je prostě dobrá :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji, já se budu červenat :))

      Vymazat