5. 7. 2015

Lakovací speciál n. 1 - růžová a spol.

Přemýšlela jsem, jaké z článků napsat dopředu a přednastavit na dobu mojí (snad) odpočinkové dovolené. Střípky a aktuality těžko, když žádné nebudou, recenze se samozřejmě počítají, ale nevím, jestli bych stihla vyzkoušet tolik produktů, zvlášť, když se pořád ještě držím schématu "novou věc načnu jak spotřebuju starou". Jídla a tipů taky až tolik nemám... a pak jsem na to přišla! 

O lacích na nehty se zrovna dvakrát nezmiňuju. Většinou používám to, co všichni, navíc jsem líná na lakování nehtů, tak je lakuju třeba o půlnoci a už druhý den mám lak minimálně ze dvou nehtů odloupaný (třepící se nehty jsou třepící se nehty). Proto vám v sérii tří článků představím svoje laky na nehty, včetně krátkého zhodnocení.

Plánuju to následujícím způsobem:
5.7. - Lakovací speciál 1 - růžová&spol.
7.7. - Lakovací speciál 2 - 50 odstínů modré
9.7. - Lakovací speciál 3 - Top coat s.r.o.
(protože u těch zdobicích top coatů je vážně ručení za efekt hodně, ale hodně omezené).

Všechny moje úlovky v celé své kráse. Laků celkově mám kolem 30, nejsem do toho až takový maniak (dáno zejména stavem mých nehtů), z toho růžových, červených a teplých fialových je 11.

První řada! Najdete tu hned dvakrát laky od Gabrielly Salvete, jinak se značky různí. Odstín Brown Sugar je perfektní, neskutečně rychle schne a vypadá moc krásně. 
Rimmel 60 seconds v odstínu Princess Pink se se mnou nejdřív moc nekamarádil, ale už vím, jak na něj :-) Je fajn, i když ten světlý odstín tolik nekryje.
O matném laku od kosmetiky MOJE už jsem vám říkala
Lak NYC moc neschne, ale když překonám tohle, docela to jde. Odstín jsem zvolila nádherný (Spring Tulip). 
Druhá GS, tentokrát Eleganza, je o poznání horší, než její sestřička, ale i tak jsem spokojená. Schne trošku hůř a občas má tendenci se loupat... no, a samozřejmě nejde dolů :D
A poslední, Essence gel lak, s poetickým názvem Do you speak love? není vůbec špatná věc, i když na nehtech mi prostě nevydrží. Efekt je ale krásný, schne rychle a dolů jde jedna báseň.

Spodní řadu zastupují laky od Avonu a Oriflamu. První tři Avoňácké laky kdesi vyhrála maminka a nakonec skončily u mě. Gelové dělají moc pěkný efekt, Speed dry zase rychle schne, ve výsledku si nestěžuju :) Fialový Oriflame a fialový Avoňák už jsou se mnou nějakou dobu a mám je hrozně ráda. Stály pár korun a plní to, co od nich požaduju - snadné lakování i odlakovávání, dobré schnutí i výdrž. 

10 komentářů:

  1. To je úžasná sbírka barviček :)Mám také ráda takovéhle odstíny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasná, no, proti většině bloggerek jsem žabař. Ale mně osobně se taky líbí :)

      Vymazat
  2. Krásna zbierka!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Měla bych si z Tebe vzít příklad a svoji lakovací sbírku zredukovat na podobný rozumný počet..a místo toho pořád jen přikupuji další:-D Růžové laky na nehty mám moc ráda a pak ještě pastelové barvičky, těch mám snad nejvíc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud lakuješ, není důvod redukovat. To já ji nesmím rozmnožovat, protože skoro nelakuju :D

      Vymazat
  4. Wau, to je růžové :) Laky Avon jsou super, taky jich pár mám :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/tag-25-nahodnych-otazek.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... a to jsem růžovou pár let zpátky úplně nenáviděla :D

      Vymazat
  5. Speed Dry od Avonu vážne rýchlo schnú, ale gélové som od nich nevyskúšala. Inak sú to všetko pekné farbičky! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát se taky rychle oprýskávají, ale nevadí mi to, za to rychloschnutí je klidně každý den přelakuju :D

      Vymazat