16. 7. 2015

Kam zmizely články a co a jak bude dál...

Ahojte! Možná jste si všimli, že od mého návratu z dovolené mi blog pomalinku, polehoučku skonává a o tempu článek/2 dny, které (zřejmě) vyhovovalo jak mně, tak vám, si můžu nechat jenom zdát. 

Nevykašlala jsem se na to, rozhodně ne. To není důvod psaní tohoto článku.
Jen jsem nějak moc blogů už nechala ležet ladem nebo třeba jen pár týdnů hnít bez vysvětlení. 

Věc se má tak. Když po týdnu dovolené doháníte resty v jedné práci, je to normální. Ve dvou to začíná být trošku stressful a tři už jsou... šílenství.

K tomu připočítejte rodinné problémy; velkou spoustu rodinných problémů. Potom nutnost reorganizace většiny místností, autoškolu, malování a ve zbytku času snahu o řešení věcí, které možná už ani nepůjdou vyřešit mimosoudně. Všechno je to osobní, proto jen mlhavě nastiňuju. 

Výsledek? Nevím, co je to make-up (protože prostě není čas na víc, než na obočí a řasenku), spím tak 5-6 hodin denně když se zadaří, nosím jenom kalhoty (protože epilace trvá hrozně dlouho) a po stole se mi válí tak 30 papírků se seznamy "to-do" a "must-do". 

Blog mi chybí. Strašně. A pleťová maska teda taky. A já zase začnu psát, hned, jak se situace trochu uklidní. 
Pac a pusu...
A.

9 komentářů:

  1. Já si myslím, že to není žádný velký problém.. každý máme osobní život. A když nemáš co psát nebo čas psát, tak je lepší nepsat, ono se to pár dní, v létě klidně i těch týdnů, nezblázní :) Ať se ti všechno brzy uklidní!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak držím palce aby se ti tohle období rychle uklidnilo a co nejdříve jsi všechno dohnala. S blogem si starosti nedělej, my si na články rádi počkáme. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem si říkala, co se děje, že nepíšeš. Snad se nám brzo vrátíš. Ať se daří. Pokud budeš něco řešit u soudu, tak přeju odvahu a nadhled. Naše soudy jsou na zabití!

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať se tohle hektické období zase brzy zvolní a všechny problémy se vyřeší:-) Já už jsem třeba měsíc ve fázi stěhování, půlku věcí mám v novém domově (samozřejmě nevybaleno, naházeno hala bala v krabicích) a tu druhou ve svém původním (ta je pro mně změnu ještě nesbalená), takže mám teď život taky obrácený naruby:-)
    Jsem ráda, že jsi s blogem neskončila a těším se, až se situace uklidní a budeš zase psát.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda! Já tomu ale naprosto rozumím, všechno se mi v poslední době taky hroutí na hlavu. Práce, rodinný problémy... no a tak všechno, ale je to život a ačkoliv v něm má blog také svoje místo, stejně musí ustoupit důležitějším věcem a problémům. Takže až se to uklidní, budu ráda, když se vrátíš, protože tvůj blog je super a ty jsi super holčina a vždy mám z tvých komentářů i článků radost :-)

    Držím ti palce a budu se těšit na tvůj návrat!
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. Ani si neviem predstaviť, aké to musí byť stresujúce. Hlavne želám, nech sa všetko čo najrýchlejšie vyrieši, aj keď asi veľa vecí ľahko nepôjde. Tak ako aj ostatní čitatelia počkám, kým sa veci vyriešia, a budem sa tešiť na ďalšie články, kedykoľvek prídu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vydrž prťka vydrž. Držím palečky.

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle moc dobře znám :) Já jsem si prostě udělala půlměsíční prázdniny a víš co ? Všechno je super :) Držím palce a věřím že brzo příjde čas i na tu masku :))
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  9. MOC VÁM VŠEM DĚKUJU! TOHLE JSEM POTŘEBOVALA VĚDĚT, A PRÁVĚ DÍKY TĚMTO KOMENTÁŘŮM JSEM SE BĚHEM TÉ PAUZY CELOU DOBU TĚŠILA, AŽ ZAČNU ZASE BLOGOVAT. MÁM TY NEJLEPŠÍ ČTENÁŘE <3

    OdpovědětVymazat