1. 7. 2015

In&Out - červen 2015

Ahojte! Jako 90 % mnou sledovaných bloggerek i já jsem tu v první červencový den se shrnutím toho, co jsem za uplynulý měsíc nakoupila a vyhodila. Pokusila jsem si na červen dát nákupní stopku, což... um... no, tak trochu nevyšlo. Podívejte se sami:
Asi už tušíte, že to bude článek tak kilometrový, tak to nebudu zbytečně rozkecávat. Jen vsuvka: ty rozkošné krabičky jsou nové a jsou z Lidlu! + přes padesát věcí, - necelá dvacka.

NEW IN
45 věcí + Biosil + 8 miniaturek. Ufff.
Upřímně mi docela trvalo, než jsem vymyslela systém, jak věci rozeskládám. Nakonec jsou poskládané následujícím způsobem: na této fotce podle toho, kde jsem je vzala, na menších fotkách podle typu. Tím pádem můžete vidět (zleva, okraj, na pravý okraj a potom zprava prostředkem): Nákup u Oriflamu, nákup v Tetě, růžový nákup v DM (končí růžovým OS sprcháčem), druhý nákup v DM, utrácečka v Rossmannu, nákup na Parfums, takové random věci co se mi tak naskytly, vzorečky z časopisů atd., dárky od maminky, nákup na Dekorativka.cz a věci od Cosma. Uf. 

Aby mi náhodou nedošly sprcháče ani koncem tohoto tisíciletí... pořídila jsem si železné zásoby. Na většinu obhajobu nemám, snad jen, že Original source byl ve slevě, ten z Tesca je taková napodobenina OS (měli víc vůní a všechny totálně sedly... jen stojí dvacku) a Adidasem jsem vlastně udělala dobrý skutek, dávali k němu šampon (pánský, takže pro přítele). Modrou Baleu s sebou beru na dovču a dva sprchové peelingy jsou součást budoucího výzkumu.

Odličování: rozhodla jsem se vyzkoušet Rival de Loop odličovací tampony, a vzala jsem rovnou obě varianty. Na Bourjois toner jsem měla políčeno už nějakou chvilku, odličovák od YR mám v miniaturce a je skvělý, grepový gel od Balei mě nalákal už na to, že grepový, a Essence ubrousky v Tetě byly v akci 1+1.

Avon Nutra Effects krémy jsem vyhrála v rámci testovacího klubu v Cosmu. Recenzí vás asi zatěžovat nebudu, bylo jich všude plno, ale jsou super! Oriflame Essentials měl tak rozkošný obal, že jsem neodolala, a oční krém je nezbytnost.

Ústní voda Dontodent je klasika, tentokrát jsem ale zkusila i variantu s příchutí. Oriflame suchý šampon je z nouze ctnost - sháněla jsem Batiste, nesehnala, tak jsem koupila znova tenhle, přece jen ho teď mám a je fajn, navíc má nový obal. Balea vanilkový kondicionér... no, za to může Ell, ne já! Intimní ubrousky Jessa kupuju kvůli dovči, mám tušení, že se budou hodit, stejně jako Sundance kokosový balzámek, který mimochodem chutná hrozně dobře! :D No, a v rámci péče o nohy jsem si pořídila Balea krém s ureou a pilník na nohy. Isana odlakovač je pak moje stálice. 

Konečně jsem se rozhodla vyzkoušet InvisiBobble gumičky, radost jsem si udělala dvěma Essence štětci a od maminky jsem dostala tohle kosmetické zrcátko. Úplně vlevo můžete vidět mučící nástroj v podobě očka na černé tečky! No, a taky intenzivně testuju Biosil

Pantene a Dove vzorečky jsem našla v časopise Svět ženy. V Cosmu pak byla mini Himalaya pasta, v Joy mini B.U. sprcháč a v summer Joy úžasná vůně Essence - Like a milion miles away. Vůni od Oriflamu jsem dostala k objednávce a miniaturky od Dontodentu jsem pořídila na dovolenou. 

Dekorativní část! Neříkala jsem, že s tím už přestanu? 

Všechny tři paletky jsou výsledkem objednávací manie; rozhodla jsem se zkusit MR paletky a taky si konečně pořídit svoji vysněnou Sleekovku. Astor máslíčko jsem pořídila v Tetě za pade, oba dva laky taky s víc než slušnou slevou (Essence za dvacku, Gabču za čtyřicet - mimochodem, řada Circus je pro mě docela zklamáním) a Dermacolí pudr ve slevě v Rossmannu. Za plnou cenu jsem pak kupovala kajalovou tužku a gelové linky Scandaleyes

SPOTŘEBOVÁNO
Jo, tady to trošičku pokulhává. Do mínusu to máme 12 plných balení a 7 vzorečků.

Barva Schwarzkopf Palette Deluxe, odstín 562 - klasika, moje milovaná zrzavá. Sice pěkně smrdí, ale ta olejová maska je láska. Koupím znovu. 

Vlhčené dětské ubrousky Bel - víte, k čemu všemu se dají využít takové ubrousky? Ke spoustě věcí. Hlavně jsem s nimi občas přetřela štětce, stíny rozsypané po tváři nebo kartáček od řasenky. Určitě si pořídím další balení, na značce ale až tak nesejde. 

DM Vlhký toaletní papír s extraktem z heřmánku - touhle zvláštností mě kamarádka zachránila, když jsem byla v trochu spartanských podmínkách s nepříjemným zánětem. Dá se použít i jako intimní ubrousky a celkově je to zajímavá věcička. 

Odol ústní voda - v červnu měla premiéru i derniéru. Nijak zvlášť mě nezaujala, taky celkem pálila a hlavně mi nechutnala -> zůstanu u svojí Dontodentky. 

Miss Astrid FLORA lak na vlasy - v balení ještě trochu zbývá, ale já už na tuhle nefungující a lepící hrůzu nemám nervy. Pá pá...

Zubní pasta Sensodyne repair - klasika, kterou na citlivé zuby budu doporučovat pořád dokola a dokola. Neskutečně mi pomáhá s mými obtížemi a i zubařka mi teď zuby pochválila. 

Tea tree oil - ten si budu muset koupit znovu! Nejlepší lokální pomoc na akné a jiné kožní problémy, jakou jsem kdy měla :) Jen ta cena mě trochu štve...

Avon care lip protection balzámek s bambuckým máslem - používala jsem jej vždycky před spaním a případně ráno pod rtěnku, tak účinky moc neposoudím, ale příjemně voněl i chutnal. 

No name laky na nehty - jeden došel, zbylé dva vyhazuju, obsahují totiž zdraví neprospěšné látky. Trávit se nehodlám.

Oriflame Crystal Tattoos - v tomhle bodě jsem se vyřádila! Objevila jsem je zapadlé v jedné krabičce s kosmetikou a následující dva týdny jsem střídala (falešné) piercingy jak ponožky. Docela mě to bavilo, takový návrat do puberty... klidně bych je brala znovu :D

Vzorečky! Šampony vlevo jsem použila na štětce a Oriflame krém na čerstvě epilované nohy, co víc k tomu říct :)

Vichy Ideália - tyhle dva krémíky mě docela zaujaly, složení, parfemace i účinky mi přišly víc než fajn a celkově mě značka Vichy baví čím dál víc. Dost uvažuju, že bych do nich investovala, jak spotřebuju některé z aktuálních krémů...

Liréne CC krém - řeknu vám, lidi, tohle byla magická oranžáda, jakou jste ještě nezažili. Vypadala jsem, jako bych si dala osvěžující masku z čistého pomerančového džusu. Nevím, jestli je jen jeden odstín a zrovna tak nešikovný, nebo jsou jen ty vzorečky tak debilní, ale upřímně jsem teď totálně odrazená a o tomhle CC krému nehodlám ani uvažovat. 

A jaká je vaše bilance? Lepší než moje? :))

P.S. Příští měsíc už vážně nic nekupuju!!!

12 komentářů:

  1. Zásobu sprcháčů mám taky. Spočítala jsem to do konce roku :-) Můj důvod je ten, že kupuju v akci.
    Je prvního a už jsem uskutečnila 3 kosmetické nákupy. Trochu mě to štve, tak si říkám, že bych si do konce července mohla dát nakupovací stopku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do konce roku? Wooohou, to jsi dobrá! :D Já to takhle mám teda teď, v srpnu, prvního už jsem měla dvě novinky, ale i tři spotřebované :)

      Vymazat
  2. MR paletky jsou super. Mám jednu taky doma a sem s ní spokojená. Vlhký toaletní papír? To slyším poprvé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale jako intimní ubrousky se to dle mě hodí víc :D

      Vymazat
  3. Sprchových gélov nie je nikdy dosť! :D Ja som tento mesiac kupovala hlavne laky na nechty :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky na nehty bych kupovat nemohla, protože ty už teď vyhazuju neotevřené :D Pokud máš čas lakovat, závidím :))

      Vymazat
  4. Jo, tu poslední větu znám až moc dobře, říkám si ji každý měsíc..každopádně na mně to nějak nefunguje, další měsíc jsou totiž opět nakupovací orgie:-D
    Tonikum od Bourjois jsem si taky chtěla už nějakou dobu pořídit a před pár dny mi konečně dorazilo, doufám, že mně příjemně překvapí..A pak další nákupy, dost se mi toho zase nakupilo..bilanci si (raději:-D) nevedu, takže přesná čísla nevím, ale spotřebu flákám a nákupy naopak néé:-DA ty sprcháče, no není jich za jeden měsíc málo, ale těch se vyplatí mít zásobu, je léto, navíc v těhle vedrech by byl člověk v té sprše nejradši zalezlý pořád:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dokud tě to nepřivedlo na mizinu... :D
      Tak mu držím palce, určitě pak napiš! :) Já už to okolo třetí sprchy za den vzdávám a prostě stojím pod ledovou vodou, na co sprcháč :D

      Vymazat
  5. No kremy od Avonu ten modry jsem mela a hruza a des, no nemam k nemu slov. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto? :( Já jsem moc příjemně překvapená :)

      Vymazat
  6. Cože :D takový nákupy :D a já se děsím, když si za měsíc koupím tak 10 věcí. Mám plný skříně, nikam se mě to nevejde :D a ty rovnou 45!! To si jedeš teda dobrou ligu. Ale ty nákupy z dekorativky. Ach!!!

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plný skříně, krabice, tašky a všechno ostatní mám taky, ale ani to mě nezastaví 3:) :D Ta dekorativka se mi taky moc líbí, ale těch let než ji spotřebuju... nah :D

      Vymazat