13. 6. 2015

The Miaoww look aneb Kočičí oči snadno a rychle

Doufám, že ještě pořád vás vedro neumořilo (anebo aspoň neumořilo natolik, abyste nezvládli čtení článku :)! Dnes vám přináším recenzi, protože tu dlouho žádná nebyla která je na přání - Katherine Star se totiž zajímala, jak mi vyhovuje řasenka od Miss sporty s poetickým názvem Studio Lash - The Miaoww look. Tak se na ni pěkně zblízka podíváme. 


Cena řasenky se pohybuje okolo 70 korun - já ji pořídila za revolučních 62,- v akci v DMku. Nebyla to tak úplně náhoda, šla jsem po ní cíleně; nalákal mě totiž ten kočičí pohled, mint barva balení a ani ty "kočičí" oči na obale nevypadají úplně špatně. Udělejte něco roztomilé, mint a s kočkama a máte jistotu, že si to koupím. Zároveň jsem ale řasenku kupovala zčásti naslepo; recenzi na tuhle konkrétní aby člověk pohledal. Co za těch sedm pětek ale dostanete?

Věc první: plastový kartáček. Ten mě zčásti vyděsil, jsem totiž zvyklá na syntetické, obrovské, huňaté a chlupaté. V některých případech se ale nevyplatí soudit řasenku podle kartáčku. Tenhle kartáček totiž dokáže udělat moc hezké řasy - jemně zahustí, zvýrazní, prodlouží, pokud jste šikovné, tak i natočí (já se o to ani nesnažím, vždycky si málem vypíchnu oko), a to natolik, že vytvoří pohled ne nepodobný tomu avizovanému kočičímu z obalu. Všechno to chce ale trochu šikovnosti - největší problém vidím v tom, že se pohybujete hodně blízko oka. 

Kartáček mě přesvědčil, co ale s barvou? Po porovnání s ostatními mými řasenkami můžu říct, že je to klasický průměr. Neurazí, nedělá neplechu, ale ani extra nenadchne. Plus za to, že je vážně černá a má dobrou konzistenci bez toho, abych ji týden nechala "vysychat". Mínusem ale je, že ji musíte nechat zaschnout, ráda se totiž obtiskává. Občas mi taky řasy nepříjemně slepí (zejména po okrajích oka). Na druhou stranu jde krásně odlíčit klasickým odličovačem, není potřeba oči nějak týrat. 

A ještě taková malá poznámka - není voděodolná, ale v běžných podmínkách poměrně drží. Neteče mi z očí a to mi oči poměrně často slzí. Chválím! 

Moje doporučení závisí na tom, co od řasenky čekáte. Pokud chcete levnější a poměrně univerzální řasenku s fajn kartáčkem, jděte do ní. Pokud potřebujete řasy natočit, zvýraznit, nebo mírně zhustit, vyplatí se. Ale pokud poslední, na co máte čas, je půl minutky čekat, než řasenka zaschne (což může být problém obzvlášť pro ty, co potřebují korekci zraku) nebo si s řasami nehodláte nijak extra hrát, asi bych zainvestovala do nějaké dražší. 

Upřímně zvažte i svoji dovednost s krátkými plastovými kartáčky a jestli už jste si někdy málem vypíchli oko :D (Já vím, proč se takovým vyhýbám.) Mě řasenka i přes drobné nedostatky poměrně příjemně překvapila. Není perfektní, ale je dobrá. Dost dobrá.  

11 komentářů:

  1. Ty kočičí oči na obale jsou roztomilé:-) Řasenky Miss Sporty mně už párkrát mile překvapily (bráno v potaz poměr cena vs efekt), takže třeba vyzkouším i tuhle:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ten poměr je skvělý. Kdyby stály třeba dvě, tři stovky, tak je zdrbu pod zem, co se opovažují se obtiskávat, ale u řasenky za šedesát korun to ráda prominu :) Taky jsou super na cestování nebo tak, když se náhodou ztratí nebo zničí, tak to člověka ani tak nebolí...

      Vymazat
  2. Vypadá celkem hezky. Taky by mě nalákal mintový obal a kočičí oči. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňau!:) Jo, kdybych spočítala, kolik věcí mám doma jen kvůli obalu... :D

      Vymazat
  3. Na tebe vyzerá veľmi pekne :) ale ja sa niekedy bojím, že so vypychcem oko aj syntetickou, tak pri tomto by to bolo možno trochu adrenalínové. Ale v drogérii vyskúšam, či na mňa nie je štetinka príliš krátka a ak nie, určite do toho pôjdem, lebo mám radšej špirály, ktoré jemnejšie predĺžia a zahustia, ako tie čo ich urobia veľmi dlhé, ale vyzerá to trochu neprirodzene :)
    Super recenzia! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já se o to vypíchnutí oka snažím, zvlášť když jsem ráno hodně rozespalá, to si do něj parádně šťouchnu a vypadám jak angorák :) Ale mám doma řasenku od Avonu, která má štětinky ještě kratší a zatím žiju a vidím (ťuk ťuk ťuk), tak jsem tuhle vzala jako výzvu :D

      Vymazat
  4. Fantastic post and have a happy weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle jsem se už dívala, ale zatím jsem ji tam vždycky nechala, ale asi si pro stejně zajdu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ten obal, už jsem nad ní přemýšlela

    OdpovědětVymazat