19. 6. 2015

TAG I - 15 kosmetických otázek

Krásný den, no, spíš už večer :) Co plánujete na víkend? A jak jste si vůbec užily pátek? Ten můj byl docela hektický - pracovní pohovor, velikánské nákupy a spousta zařizování. V důsledku toho jsem se vrátila domů děsně pozdě a protože venku už se celkem slušně setmělo, tak úplně padl můj plán, že nafotím fotky k článkům a recenzím. No nic, co nadělám, holt dnešní článek bude bez fotek. 

Vybrala jsem si kosmetický TAG, protože mě děsně baví odpovídat na takové otázky a myslím, že se i něco zajímavého dozvíte:)


1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
V průměru dvakrát + odlíčení. Ráno před nalíčením čistím, odpoledne doma odličuju, aby pleť mohla dýchat, a večer opět vyčistím.

2. Jaký máš typ pleti?
Smíšenou. Mastná T-zóna, suchá brada, zbytek obličeje víceméně normální.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Gel s mořskou solí od Alverde, kupuju ho už děsně dlouho a vyhovuje mi :) Ačkoliv teď chci zkusit i jiné produkty, třeba i ne-gelové.

4. Používáš peeling?
Pleťový? Kupodivu ano, od Rival de Loop z Rossmannu, moc krásně voní :)

5. Jaký pleťový krém používáš?
Momentálně Denní s vitaminem E od Oriflamu a Avon NutraEffects :)

6. Máš pihy?
Mám, a pěknou řádku let jsem je nenáviděla a matlala se citronem, aby mi zmizely. Teď jsem za ně ráda, aspoň to vypadá, že jsem přirozená zrzka.

7. Používáš oční krém?
Připadám si stará, protože odpovídám - ano. Nepoužívala jsem jej, ale pak mi to kosmetička zkritizovala, že "jak budete mít vrásky, bude už pozdě". Tak jsem začala. 

8. Jaký make-up momentálně používáš?
Oriflamí, Dermacolí, Avoňácký a Bourjoisácký. Jo, a taky Rimmeláka. 

9. Jaký máš barevný tón pleti?
Běloba a la stěna. 

10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Nepoužívám, protože si myslím, že bych si při aplikaci možná tak slepila oko :D Ale kvalitní dokážou určitě udělat úžasný pohled. 

11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé 3 měsíce?
Já to vím, jen nedbám. U takové Miss sporty mi nevadí, když těch 60,- každých pár měsíců vypláznu, ale u řasenky z vídeňské BIPY nebo řasenky za tři kila už možná radši budu čistit kartáček a smířím se s tím, že v ní, jako všude kolem mě, žijou nějaké ty mikroorganismy. 

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
B*pretty, Miss sporty, Rimmel, Avon, Oriflame, Maybelline, Eveline

13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?
Nope. 

14.Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
A tady zase jo, a docela hojně! Víceméně ji nepoužívám jen pod Color tattoo, protože CT je sama o sobě barevná báze :D

15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv make-upu?
Na tohle se radši zeptám přítele :D
Hm... "Nevím, asi jo, já tě nesleduju." Tak dík.
Nemyslím si, že by to bylo nejhorší, už jen proto, že já tím make-upem nepotřebuju nic až tak maskovat (*ťuk ťuk*), spíš si pomáhám k tomu, abych vypadala na svůj věk (a ne mladší). Na druhou stranu, bez aspoň trošku zvýrazněného obočí si připadám jako nahá a myslím si, že to jediné je ta část, která prostě ten make-up potřebuje. Ale lidi, co mě viděli po ránu, ječeli jen občas. Ten zbytek totiž oslepl.

12 komentářů:

  1. Musim pochvalit peknu sablonu blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prý: ,,nevím, asi jo, já tě nesleduju,, - odpověď Tvého přítele nemá chybu:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tu odpověď od přítele si dokážu úplně živě představit. :-D Pěkný tag. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Odpověď mě velice pobavila, každopádně se obávám, že bude téměř totožná, když se optám já toho svého. :D Už kolikrát mi řekl, že nevidí moc rozdíl mezi tím, jestli su nebo nejsu namalovaná. (Pokud ovšem nemám - dle jeho slov - barevně napatlanou pusu, což nemá rád :D:D)

    Jinak moc pěkný tag, pihy ti závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O napatlané puse mi ani nemluv, u nás stačí nějakej blbej balzámek a už je oheň na střeše... nedejbože, když to barví:))

      Vymazat
  5. Ty pihy Ti tak moc závidím společně s přírodní zrz! :D Velký sen, co se mi nikdy nesplní, bohužel :( :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přírodní zrz nejsem, bacha na to, moje vlasy podporují chemický průmysl :D Jen tak vypadám, díky bledé pleti, pihám a takové té "zrzavé" kůži:)

      Vymazat
  6. Super tag, pobavil :D a pozrime sa, máme podobný odtieň pleti :D tiež sa úplne vidím, ako by som si tými umelými mihálnicami vypichla oči....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda:)) Tak pokud máš nějakej supr světlej make-up, dej vědět! :D No, já mám taky z umělých řas respekt, a to hodně velkej:)

      Vymazat