23. 6. 2015

Rozporuplná růžovka od Miss sporty

Čauky! Jaký jste dnes měly (měli) den? :) Já byla poprvé v životě v práci a ještě teď to rozdýchávám (nadšení, samozřejmě). Jedno z "mála" (hehe, mála? :D) úskalí života externistky je to, že si prostě nezvyknete chodit do práce, protože pokud už tam jdete, tak jdete probrat novou marketingovou strategii, podepsat nějaké papíry, případně pro prémie. Proto jsem neskutečně ráda, že jsem získala práci, kdy fakt jdu do firmy a něco dělám - čím dřív si zvyknu i na tenhle denní režim, tím líp. 

(Jinak jsem se dlouho nevrátila domů s tak skvělou náladou a spoustou pozitivní energie! :)

Anyway. Recenze. Miss sporty Studio Colour Quattro Eyeshadow Palette. (To je nějaká soutěž o nejdelší název?) Tak zní celé jméno nejrozporuplnějšího produktu za poslední dobu. 

Možná už jsem někde zmiňovala, že jsem tuto paletku kupovala jako barevně nejvěrnější náhradu svojí milované no name-ky, která už mi pomaličku dochází. Kromě odstínů mě tenkrát zaujala i cenou; je to jedna z nejlevnějších paletek v drogerii. Za těch 60,- nebo kolik stála často nekoupíte ani mono stín. 

Zmínila jsem i odstíny - jsou úžasné! Nude a přece ne tak docela - růžová, stříbrná, jemná béžová a univerzální tmavá hnědá. Přesně volba pro mě (nenávidím čistě nude stíny), navíc doplněná jemným shimmerem. Barevně si myslím, že jsem nemohla sáhnout po ničem lepším.

Tady bohužel chvála končí, což asi poznáte ze swatchů. Každý odstín jsem totiž swatchovala dvakrát - s bází (velký dole) a nasucho (malý nahoře). Přesně ten malý swatch nahoře, který u prvních dvou odstínů nejde vidět a u třetího jen sotva. S pigmentací to Miss sporty moc nevychytala, a stíny ještě k tomu pekelně práší. Při líčení jsem neměla ani zakrytý vnitřek víčka, zato můj obličej byl   jinak poprášený celý. 

Na očích mi sice vydržely celý den, možná s mírným vyblednutím, ale za to vděčí spíš bázi než samy sobě. (Podle té fotky se stoprocentně neřiďte, to světlo bylo hrozné, na očích byly hezčí.) Nanesené působily docela hezky, leskle a zajímavě, ale ani to mi úplně nevynahradilo to peklo s jejich nanášením. 

Doporučit či nedoporučit? Sama nevím. Cena a barvy krásné, jenže pigmentace, prášivost a balení nic moc. Na druhou stranu v kombinaci s jinou paletkou nebo jinými barvami se může hodit, na nějaké vyblendění výraznějšího líčení do ztracena bude perfektní. Já ji vypoužívám, ale už po ní v drogerii asi znovu nesáhnu. 

30 komentářů:

  1. Nojo miss sporty stíny podle mě nejsou moc dobré a celkově kosmetika od nich mi taky moc nevyhovuje jen jedny voděodolné linky a laky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, je to moje první zkušenost s MS stíny :D Já drogerkové značky hrozně dlouho úplně přehlížela. S linkami ani laky nemám zkušenost, ale dostala jsem se k řasenkám a rtěnkám, který byly moc fajn, tak jsem chtěla dát šanci i něčemu jinému... holt to nevyšlo:)

      Vymazat
  2. Tak tieto tiene sú naozaj nádherné. A tie farby? Úžasné. Len škoda, že je s nimi toľko komplikácií :(

    to NAJ pre baby :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, barvy jsou moc krásné, proto jsem si taky paletku koupila :(

      Vymazat
  3. Stíny mají pěkné barvičky. To je ale asi tak vše. :-) Vím, co nekupovat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten název to je něco a Tvá poznámka to završila :D. Jinak mám taky jedny stíny od Miss Sporty a ty jsem vyzkoušela zatím jen jednou a zatím celkem v pohodě. I když se mi hned druhý den rozsypaly, to jsem celá já :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké? Mrknu po nich, třeba budou lepší :)

      V klidu, já rozbila pudr ještě předtím, než jsem ho stihla rozbalit:)

      Vymazat
  5. Škoda té pigmentace, barvy se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? :/ Taky jsem na tom tak. A pigmentace by se ještě s bází dala zvládnout, ale to prášení... :(

      Vymazat
  6. Já bych do těch stínů nešla. Poprašek na obličeji mě hrozně vytáčí
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě docela taky, ale to jsem v drogerce nevěděla, no :(

      Vymazat
  7. Barvicky pekne, ale pigmentace nulova. Ja jsem s ligmentaci velmi vdecna paletce od Make up revolution

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MR teď mám, rovnou dvě, ale ještě jsem je nezkoušela, poslední dobou oční stíny moc nestíhám...

      Vymazat
  8. Barvy povedené, ale jen kvůli barvičkám pořizovat nebudu, takže aspoň vím po čem u stojanu Miss Sporty (a že tam brakuju snad při každé návštěvě drogerie:-D) nesahat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam brakuješ pořád? Vždycky si říkám, že za to pade mě to nebude mrzet, ani když to bude produkt na nic... a stejně mě to mrzí :D Ještě můžeš ozkoušet na ruku jiné odstíny, třeba je to jen u těch světlých, ale na tuhle rozhodně moc nekoukej :D

      Vymazat
  9. Já nevím proč, ale takhle značka je mi hrozně nesympatická.. Před asi 10lety jsem měla jejich laky a byly fakt hrozné :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky zlepšili, pokud vím, já s nimi zkušenost nemám:) Já neměla názor - jako vím, jak je MS obecně braná, ale zase nerada škatulkuju, tak jsem si chtěla sama vyzkoušet pár produktů. A zatím jsem s řasenkami a rtěnkami spokojená, jen ty stíny jsou krok vedle :(

      Vymazat
  10. Škoda, že nie sú také, ako si chcela, ale ten ružový oditeň je nádherný :3
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý, taky to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsem po paletce sáhla:)

      Vymazat
  11. Prosímtě co používáš za bázi, když z takového nic vytáhne tyhle super barvy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Avonu, nevím jméno, ale je na ni asi trilion recenzí a snad každý ji chválí :) Je moc fajn, na to, jak mi Avon ve spoustě věcech nevyhovuje, je báze fakt super extra povedená:))

      Vymazat
  12. Vypadá pěkně, jakou práci děláš?:)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copywriter/kreativec/PR asistenka - externě a teď nově ještě práci s nejrůznějšími texty (formátování, stylistika, vychytání překlepů a takové ty věci).

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Je super? Fakt? To na ni zajdu mrknout, modrá zní slibně :)

      Vymazat
  14. MissSporty som nevidela už poriadne dlho! A vlastne BB krémy od nich som mala a tie boli super. Táto paletka (ktorú vidím prvýkrát) vyzerá super, ak ide o farebnú kombináciu, ale s tou pigmentáciu je to už celkom zlé. Škoda.

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O BB krému jsi mi neměla mluvit, na ten jsem se chtěla podívat! :D Je to škoda, taky je mi to líto :(

      Vymazat
  15. Značce Miss Sporty se už úplně vyhýbám. Je sice levná, ale co produkt, to zklamání. Co se týče paletek, ty nejčastěji kupuju od Makeup Revolution. Nedávno jsem dostala několik mono stínů Kiko a s těma jsem taky spokojená.
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se k ní právě dostala až po ozkoušení těch dražších značek (netypicky :D) a některé věci mám ráda - rtěnky, řasenky... Kiko neznám, ale paletky mám teď od MR dvě nové a pořád váhám, jestli už je "načít", nějak je mi líto zničit tu původní texturu (jsem magor)... :D

      Vymazat