29. 6. 2015

Maybelline Dream Mousse Eyecolor aneb Produkt, který nechcete

#LoveWins! Já si to prostě neodpustila :) Ačkoliv moje preference se pohybují poměrně výrazně v oblasti pohlaví opačného, zastávám názor, že gayové, bisexuálové a lesbičky nejsou "taky lidi", ale prostě lidi a nevidím důvod, proč by manželství mezi dvěma ženami nebo dvěma muži, nedejbože adopce dítěte takovým párem nemělo být legální, vždyť v lásce nezáleží na číslech nebo kombinaci chromozomů. 

Ale dost rozplývání se nad americkým prozřením, dnešní článek bude totiž o poznání černější. Rozhodla jsem se totiž, že mě pozitivní recenze už nebaví, a že se budu věnovat zásadně těm negativním! V tomto mottu taky zavádím nový štítek - propadák, nebo něco v tom stylu, to jsem ještě nedomyslela - to kdyby se někdo náhodou chtěl dozvědět, co kupovat nemá a nechce.


S tímto Maybelliňáckým produktem jsem si tak úplně neporozuměla, a to hlavně v jedné věci - v očekávání. Očekávání bylo takové, že vzhledem k tomu, že Maybelline umí Color tattoo, i jiné krémové (dobře, pěnové) budou perfektní, nebo minimálně skvělé. Na rovinu - očekávání bylo přehnané. A to pekelně.

Jenže ony ty stíny vypadaly hodně slibně - barvou, to zejména, ani textura nebyla nijak zlá. Můj zvolený odstín 04 Heavenly Blue je krásná světle modrá s nádechem do tyrkysova.

Při prvním hmátnutí do stínů byly navíc i hrozně příjemné na dotek, ta pěnová textura je vážně super. Nabrala jsem přiměřené množství, stíny nelepily, fajn.

Pravé peklo totiž nastane až ve chvíli, kdy se stíny pokusíte rozmazat. To prostě nejde. Už jenom pokrýt určitou plochu je snažení se o nemožné, natož ji pokrýt rovnoměrně. Ta příjemná pěnová textura se tak rázem stává extrémně protivnou a nepříjemným odpůrcem všech pokusů o... vlastně o cokoli.

Na ruce dělá to stejné, co na očích. Na jedné části je produktu hromada a na další jej musím dostávat málem násilím, navíc dělá podivné žmolky a o výdrži se vůbec nedá mluvit - v sedm ráno stín nanesu a v osm je dole a na víčku zůstal jen mastný modrý film. Oproti tomu odlíčit jde docela špatně, vždycky zůstává právě ten zmíněný film. 

Nerada produkty jen zatratím a vyhodím, budu se tedy intenzivně snažit najít ještě nějaké využití, třeba jako bázi pod modré stíny, případně je ještě hodlám zkusit nanést na stíny pudrové. Jako oční stíny, nebo nedejbože třeba oční linky, je vážně doporučit nemůžu - to vám spíš doporučím, abyste se tomuto produktu pečlivě vyhnuli. Naštěstí už jde potkat možná jen ve výprodeji za dvacku, a upřímně, ani za tu dvacku nestojí. 

24 komentářů:

  1. Aj, oni jako děsivě vypadají i v tom kelímku, nic proti. :D Každopádně vím čemu se vyhnu. Zkoušelas aplikovat už na ty pudrové? To je vážně asi jediné co mě napadá ohledně využití...

    nebo kreslit s nimi na výkresy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://lh3.googleusercontent.com/-z_U2bA2uyus/VccVO3W8D9I/AAAAAAAAA4w/P3slS2Y-yUo/s512-Ic42/IMG_20150629_121956.jpg
      Zkoušela, a... nope. :D V tom kelímku vypadají jako modrá malinová pěna, to mě nenervuje :D

      Ty výkresy jsou ale fajn nápad :DD

      Vymazat
  2. OU, to je škoda, barvička vypadá moc pěkně.. :) Málo která značka umí udělat tyhle pěnové stíny skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou první a poslední, které jsem zkoušela, už tomu nevěřím :D Většina značek bohužel neumí ani krémové...

      Vymazat
  3. Budou negativní recenze?:-) Bezva, sem s nimi, moje peněženka potřebuje šetřit:-D Color Tatoo jsou legenda, ale to, že se Maybelline mimořádné povedly CT ještě neznamená, že všechny jejich počiny budou trháky..ale škoda, pro tuhle barvičku bych měla slabost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou negativní recenze a bude jich spousta, těš se! :D To už jsem taky zjistila, "nesuď značku podle Color Tattoo". :D

      Vymazat
  4. O těchhle tedy slyším poprvé, ale není divu, mám špatný přehled. Rozhodně mohu říct ale jedno, a to, že si je nekoupím. :-D Nejsem příliš velký zastánce experimentace, proto zůstávám nejraději u svých matných paletek, které jednou za hodně pátků vystřídám. Ale musím uznat, že s tou barvou máš pravdu, já modrou ráda a odstín Heavenly Blue mi nemálo lichotí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš úplně jedno, stejně je nepotřebuješ :D Ten odstín je nádherný, mám ráda takovéhle modré :3

      Vymazat
  5. Uuuu, tak já třeba osobně bych o tuto barvu ani nezakopla, protože mě modrá nesluší. Každopádně najít jí třeba v nějaké zlatavé barvičce, tak bych po něm taky sáhla.. takže děkuji za recenzi :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, mně zas nesluší zlatá :)

      Vymazat
  6. Těchto stínů jsem si zatím ani nevšimla a je to dobře :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad, psát negativní recenze. Aspoň vím, co nekupovat. Tyto stíny nepoznám a myslím, že jsem o nic nepřišla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. jejky, co to je :D i takový produkt na oči existuje? :D Dost děsivé...
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  9. Čóveče, já jsem měla makeup tý stejný značky a řady a ten byl výbornej! Možná ta barva v tom udělá svoje, že to pak nejde rozmazat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha? o.O Tyjo, tak tos mě překvapila, takže pěnové produkty na tvář jdou a na oči už ne? Já se na tu Maybelline snad podívám pořádně zblízka :D

      Vymazat
  10. Najprv ma zaskočilo, či je to fakt na oči, či sa distribútor nepomýlil :D farba je krásna, tak je to škoda.... teším sa na ďalšie podobné recenzie. Niekedy sa viac hodí, čomu sa vyhnúť, ako čp si zaopatriť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takovej modrej make-up by mohla být taky dobrá sranda :D Díky moc :)

      Vymazat
  11. A to vážně někdo vyrobil s účelem použití jako oční stíny? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani by tě to nenapadlo, co? Ale jo, vyrobil... :D

      Vymazat
  12. Mě od nich nesedí ani ten slavný pěnový pudr. Tyhle pěnové produkty jim vážně nejdou! Co jim jde jsou řasenky, zbytek je spíše průměr.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkový pudr, make-up ani nic podobného jsem ještě neměla, nevěřím tomu a asi už všichni chápete proč. Řasenky jsou fajn, Color Tattoo miluju a ještě nějaký ten normální make-up bych asi riskla :)

      Vymazat