3. 6. 2015

In&Out - květen 2015

Ahoj kočky! :) Jak užíváte nádherného letního počasí? Já se v uplynulých dnech trochu víc odmlčela, trávila jsem totiž posledních pár dnů čas mimo domov a v předodjezdovém chystání potom dostala přednost práce před blogem - bohužel. Teď už jsem ale zpátky, připravená věnovat se blogu naplno, a mám tu pro vás květnovou statistiku. Číselná bilance: Do plusu je to 37 nových produktů, 4 vzorečky a minibalení, 3 kosmetičtí pomocníci a 5 štětců. Mínus je 14 plných balení, 2 "pomocníci" a 11 vzorečků. Jsem hrozná.
PŘÍRŮSTKY
Všechny přírůstky v celé své kráse. Trvalo mi docela dlouho to všechno sesbírat, naaranžovat a vyfotit. Uf.

Můj asi největší kosmetický nákup byl od Oriflame. S jejich dekorativkou nemám úplně nejúžasnější zkušenosti, je to docela kus od kusu, ale pečující řady mi vždycky dost vyhovovaly. Tentokrát jsem si vytipovala produkty, se kterými už mám pozitivní zkušenosti, a přihodila k tomu pár levných nezbytností. Matující papírky jsou svěže zelené a zatím jsou moc fajn; vzoreček masky jsem za těch deset korun pořídila jen tak ze srandy. Houba byla asi za nějakých dvacet korun a zatím je teda naprosto úžasná, příjemně objemná; svoji původní jsem musela vyhodit. Ze stejného důvodu je tu i ořezávátko. S produkty z řady Love nature mám skvělé zkušenosti, obzvlášť tedy s Tea tree, tak jsem rovnou hodila do košíku i je. Ještě jsem nezmínila Optimals gel na oči a oční okolí a pořádnou zásobu krémů na ruce (New York nádherně voní, Silk je taková klasika). Zázračný kelímek asi netřeba představovat.

Hned na druhém místě je DMko. Kokosový deo spray voněl tak úžasně, že jsem neodolala; s krémem po holení jsem vás seznámila v recenzi a vlasový fluid je součást plánu "starej se o svoje vlasy". Další 4 produkty byly tak trochu oříšek: kvůli dvěma z nich jsem lítala po celém Brně (čistič štětců a pleťový fluid) a peelingovou houbičku s odličovacími ubrousky jsem koupila dokonce až v Praze (zastrčené DMko za/pod Václavákem). 

Dermacolí sprchové gely jsou úžasnou výhrou od Ell. Mandarinkový sorbet voní krásně; "rozpustilý citron" jej ale milionkrát překonává! To není citron, to je normální mojito, a já bych se ho učuchala :) Oriflame sprchový gel má zase příjemnou 'chladivou' parfemaci, taková must-have do horkého léta. 

Nákup v lékárně a nějaké nezbytnosti. V Dr. Maxovi jsem vychytala úžasné slevy, takže jsem si pořídila velkou termálku od Vichy za kilčo, Lactacyd pěnu za dvacku a Excipial u Hydrolotio, který byl sice za plnou cenu, ale už dlouho byl na mém wishlistu, tak jsem jej jen přihodila. Masku od Kallos jsem už také recenzovala a byl to další úžasný kauf. Ústní voda Dontodent (doporučuju, je boží!), pasta Sensodyne a intimní ubrousky jsou věci, bez kterých se neobejdu. 

Vzorečky a miniaturky... a štětce! Tyhlety, čínské značky Jessup v krásné šmolkově modré barvě jsem objednávala už před nějakou dobou a až v květnu mi dorazily. Určitě vás s nimi ještě seznámím, a, protože sada obsahovala 10 kusů a tady vidíte jenom pět... hádáte správně... bude giveaway! Revitalizační odličovací voda od YR byla jako dárek k časopisu, mini šampon Balea se bude určitě hodit na cestování, "ten divnej igelit" alias igelitovou čepičku do sprchy (používám ji po barvení) jsem ukradla v hotelu při jedné z mých cest :D. Vzorek vůně Nina Ricci jsem dostala k objednávce na Parfums. 

Dekorativní část - té naštěstí tolik moc nepřibylo, protože se hůř spotřebovává. Můžete vidět objednávku z eshopu MOJE kosmetika (recenze na laky), dva kousky z Essenčích limitek, které jsem ulovila ve výprodeji, řasenku a rtěnku od Miss sporty (jejich rtěnky mám moc ráda, no a řasenka se tam nějak připletla) a make-up od Bourjois, moje nová láska. 

Tyhle dva přírůstky jsou nekosmetické, ale musím se podělit! Sportovní láhev mám z DMka za 50
bodíků, a zatím se mi jeví jako úžasná věc. Smoothie jar mi koupil miláček v Tigeru - no, a jakou jinou bych si mohla vybrat, než takovou krásnou baby pink :)

SPOTŘEBOVANÉ
Spotřeba už podstatně pokulhává, ale tentokrát se tu pár kousků taky najde. Spoustu jsem toho taky vyhazovala, převážně dekorativku, protože té se jinak fakt zbavit nejde :D

BALEA sprchový peeling jablko&skořice - pořízen kolem Vánoc, a to hlavně kvůli vůni. Sprchové peelingy se u mě totiž netěší nějak velké oblibě. Nicméně voněl nádherně, peelingová zrníčka byla tak akorát, aby se dal používat denně a docela slušné vlastnosti prokázal jako sprchový gel. Dost možná pořídím znovu, zahlédla jsem jej i bez označení LE.

PALETTE Intensive Color Creme K8 - koupena ve slevě za 28 korun a možná nestála ani za ty peníze. Při vymačkávání barvicího krému z tuby se tuba protrhla, celá barva měla docela nepříjemný zápach a poprvé v životě mi balení sotva vydrželo (normálně mi ještě zbude). Nevermore.

PALETTE Deluxe Rich Mask - miluju, miluju, miluju. Měla jsem nějaké navíc (zbyly mamce), tahle je bohužel poslední. Masky jsou víceméně jediný důvod, proč pořád kupuju Palette Deluxe barvu. Klidně bych si dala říct i s plným balením, kdyby existovalo, je totiž na čerstvě nabarvené vlasy naprosto ideální.

YVES ROCHER Sprchový gel Jardins Limetka - Myslím, že tenhle produkt představovat nemusím; YR sprcháče jsou svým způsobem legendární. Voněl krásně, složení plné přírodních složek se mi taky líbilo, ale trochu mi vadí to balení (vždycky vyliju víc, než chci).

LACTACYD Femina - stálice, která tu bude docela často (resp. každého půl roku, jak spotřebuju to velké balení :D). Stoprocentně mi vyhovuje a už mám v zásobě další čtyřistamililitrovku.

BALEA Deo Spray Romantic Star - O Balea DS už jsem psala samostatný článek, k tomuhle jen dodám, že vůbec nevím, jestli byl v ČR (já jej kupovala v Německu) a že vůně byla sladší, ale moc příjemná.

CIEN Body Butter Coconut - Tohle je novodobá stálice, kterou si budu kupovat vždycky, když mi dojde mazání. Máslíčko mi vydrželo víc než 8 měsíců (!!!), mělo skvělou konzistenci a krásně vonělo (o multifunkčním kyblíčku nemluvím). Pro příště mě láká třeba kakao.

Houba & ořezávátko (obojí no name) - Ta rozpadlá houba je názorná ukázka toho, co se stane, když jste líní si kupovat novou. A ořezávátko? Nic v havarijnějším stavu jsem ještě neviděla. Pořídila jsem náhradu a obojí letí do koše.

Z dekorativky jsem nespotřebovávala, ale vyhazovala. Co už.

No name laky na nehty - jeden z nich je zdobící, jeden černý s třpytivými pigmenty. Proti barvám jsem až tak nic neměla, ale oba obsahují ftaláty, kafr a toluen. Navíc černé nehty už tolik nenosím a na zdobení jsem si nikdy nepotrpěla. Pryč s nimi.

No name quattro paletky - jedním slovem: hrůza. Práší, ať je vezmu jakkoli kvalitním štětcem, pigmentace nula nula nic, smrad jako by měly dvěstě let... původně jsem si říkala, že třeba aspoň na stínové linky nebo blend je spotřebuju, ale vzdávám to.

AVON Colortrend Curling Mascara - Tohle byla, svého času, docela úžasná řasenka. Nádherný kartáček, fajn vlastnosti, pěkná černá - až mi bylo líto ji vyhodit, když začala trochu vysychat. Výsledek? Zápach, divná konzistence a ani ta černá není už tak černá. Vyhazuju.

Vzorečky: Miss O (ORIFLAME), rtěnky (AVON) - Takové "funkční" vzorečky s sebou tahám docela často, jsou výbornou první pomocí a neváží skoro nic. Vůně voní jak Royal Revolution od KP a rtěnky byly obě dvě docela fajn, bohužel již nezjistím, které to byly.

NIVEA tělové mléko do sprchy - zajímavá vychytávka, může šetřit čas, ale moc mi nevoněla. Po plném balení zatím koukat nebudu.

ORIFLAME Colour enhancing conditioner - i když hnědé vlasy nemám, riskla jsem to. Účinek na barvu jsem nezaznamenala, špinavou koupelnu ano. Znova už radši ne.

MARY KAY Botanical Effect čistící mléko - docela fajn věc, ale po druhém umytí mi začala smrdět jako Herkules. Navíc nemám moc ráda čistící mléka a krémy, já radši gel.

MIXA CC krém - ačkoli jsem si s CCčkem docela rozuměla, asi je to produkt, který zatím ve svojí sbírce až tak nepotřebuju.

Šampony z hotelu - na vlasy jsem si to nelajzla a bylo to moudré rozhodnutí, byly totiž zelené a voněly jak gumoví medvídci. Štětce vyčistily úžasně.

AVON Solutions krém - klasika na hydrataci noh po epilaci. Potřebuju spotřebovat železné zásoby.

Kupodivu už jsme na konci, čekala jsem to delší - ale vyčerpávající mi ten článek přišel i tak! :D Jaká je vaše bilance? :)

20 komentářů:

  1. Ufff, to je teda zbierka! :D Ku mne pribudlo asi iba niekoľko denných a nočných krémikov proti vyrážkam a tým hrôzostrašným čiernym... bodkám..? Nemám ani tušenia ako sa to volá (a či to vôbec má nejaký názov), ale asi vieš, čo myslím. Pekný článok! :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej! :D Jojo, černé tečky (bodky po vašem), anglicky myslím blackheads... nebo prostě zanesené póry. Tak hlavně pak napiš, jestli fungují! :) Díky :)

      Vymazat
  2. No teda, tolik toho nemám nakoupeno snad ani za půl roku :D.
    Zvu tě na giveaway, která se koná na mém blogu :)
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, co je nejhorší? Já taky dřív neměla, než jsem se začala pohybovat v blogosvětě! :D

      Vymazat
  3. Ty jo, to je ale produktů. Nejvíce se mi líbí šmoulové štětce, mají moc pěknou barvu. :-) Lactacyd jsem si nedávno koupila, ale ještě jsem nezkoušela, tak snad mi bude vyhovovat. S pečující kosmetikou Oriflame jsem taky moc spokojená. Objednala jsem si od nich růžovou rtěnku, tak čekám co přijde. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají, taky jsem se je v těch blbých aukcích snažila vyhrát skoro měsíc, abych měla prostě tyhle :D Pak mám ještě sadu na oči a ta je zase světlounce růžová (baby pink), někdy je asi nafotím a zrecenzuju :)

      Mně vyhovuje stoprocentně, ale já nikdy snad žádný jiný pořádně nezkoušela - Lactacyd používala mamka, tak mi ho někdy v pubertě začala kupovat taky a já u něj už zůstala.

      Jsem ráda, že nejsem sama. Spousta lidí tu kosmetiku nemá ráda kvůli pyramidovému prodeji, ale ty pečující věci mají vážně dobré. A i s make-upy mám jen fajn zkušenosti :)

      Vymazat
  4. To je pekna hromadka novinek, nejvic se mi libi ta dekorativni cast :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hromádka... spíš hromada :)) Dekorativka původně neměla být žádná, abych se taky už něčeho zbavila! :D Trošku se mi to zvrtlo...

      Vymazat
  5. Pěkná sbírka. Super, že jsi konečně sehnala houbičku Ebelin. Já ten jejich odličovač štětců pořád nemám. Štětce vypadají dobře, těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sehnala, no, ale musela jsem si pro ni až do Prahy! Skrz čistič bych zkusila buď tu Lidickou, nebo ještě Campus, byla jsem tam nedávno pro tu lahev a myslím, že jich tam pár viselo :)

      Vymazat
  6. Tak to koukám, že nákupy jsi rozhodně nezanedbávala:-) Já květnem chtěla po stránce nákupů projít víceméně nějak poklidně, to znamená koupit si jen to, co vážně budu muset mít a pokud možno do drogerek moc nelézt:-D No, zvrtlo se to, fakt že jo:-) Hlavně sprcháče jsem nakupovala jako divá, radost mám hlavně z těch nových od Dermacolu, ani nevím, která vůně z těch dvou se mi líbí víc:-) A stejný sprcháč od Oriflamu jsem si taky pořídila, hlavně kvůli té vůní, ta bude teď na léto jako stvořená:-)
    Vlasový fluid od Balei mám taky v merku, ale spešl pro něj teď nechci chodit do dm, protože bych odtam odešla s x dalšíma, vzhledem k mým zásobám nepotřebnýma věcma:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a zanedbávat nákupy? To se nestane nikdy! :D

      Jo... tohle předsevzetí si vždycky dám... napíšu si, co mi dochází... pak si napíšu wishlist... a soustředím se stejně jen na ten wishlist :D Voní úplně úžasně, hlavně jsou to vůně na léto jak dělané :) Fakt i ten z Ori? To je super shoda! :D

      To mi povídej, mně by do DMka měli zakázat vstup, vždycky tam tolik věcí chci a musím mít a potřebuju... :))

      Vymazat
  7. Teda ty jedeš :D a to jsem si myslela, že pořád nakupuju. Omyl. Vidím, že se můžu rozšoupnout daleko víc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevaž se, odvaž se! :) Jestli ti to udělá radost, můžu vždycky nakoupit kupu produktů, aby ses necítila provinile :)) :D

      Vymazat
  8. Ja som za máj akože šetrila, takže mi pribudlo max 5 vecí, ale po tom mesiaci sa zajtra dostanem do drogérie a už vidím, ako mi to šetrenie vôbec nevydrží :D A ani nevieš ako dlho zháňam takú flašku a smoothie jar, takže si zlatá, že si pridala odkiaľ to je, zajtra v dmku pohľadám :) A tiež som zvedavá, ako budeš spokojná s tou špirálou od Miss sporty, lebo presne tú si chcem kúpiť, len neviem, ako je to s výdržou a tak....:)
    Krásny koniec týždňa! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To-si-děláš-srandu! Jak to děláš? o.O

      To jsem ráda, že jsem pomohla :)) A na řasenku ti napíšu recenzi, chceš?:)

      I tobě!:)

      Vymazat
  9. Teda, to jsou pořádné nákupy :D Kokosový krém od Cien jsem taky měla a byla jsem z něj naprosto nadšená. Až spotřebuji své zásoby, určitě si zase pořídím další v jiné vůni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do něj taky půjdu znovu, asi kakao... i když, mango voní jak ovocný bon pari :) Což mi připomíná, že jsem včera byla v Lidlu a nekoupila jsem si to máslo, blbka :D

      Vymazat
  10. tyjo, to je pěkná dávka produktu! :D

    OdpovědětVymazat