5. 6. 2015

Co nosím v kabelce + tajemství mojí kosmetické taštičky

Čauky mňauky, jak užíváte příšerně přeteplených letních dnů? Já poslední dobou chodím do školy tak na dvě hodinky, bohužel se ale vždycky nějak trefím do času největších veder, a tak spíš nepřežívám než přežívám. Nejhorší je, že já bych i mrtvá psala články a pracovala :D 

V recenzích mi nastává tak trošku okurková sezóna, většinu produktů nemám buď vyzkoušenou, nebo nafocenou, a tak nadešel čas zahltit vás jinými články. Třeba Střípkovými. (A taky mám pocit, že tu dlouho nebyl žádný recept.) 

Dneska bych se chtěla zabývat tajemstvím proutěného košíku mojí kabelky a kosmetické taštičky. Je to jeden z mých (typově) nejoblíbenějších článků na jiných blozích, a protože kosmetickou poličku už jsem vám ukazovala, budu muset trochu snížit úroveň. Tak mě napadá, že koupelnu jsem ještě nefotila... Jdeme na to?


Nejdříve by se asi slušelo představit kabelku. Tahle kráska je z HMka a já se do ní zamilovala už ve chvíli, kdy jsem ji poprvé zahlédla na www stránkách. Naživo a s 25% slevou jsem ji pak milovala ještě víc. Tuto kabelku tahám asi obecně nejčastěji; poslední dobou to bohužel není až tak často, začínají se mi trochu trhat ucha, což je jev docela nežádoucí, tak jsem ji začala šetřit.

Obecně jsem mistryně těžkých kabelek; mamka říká, že jednou tam sbalím i půlku kuchyně, prášek na praní a kočku. Já bych se moc ráda veřejně ohradila, že to tak není, ale když ona má asi pravdu... Poloprázdný stav na úvodní fotce je těžce výjimečný, dochází k němu jen, když jdu někam vysloveně na otočku a nepotřebuju tolik blbinek.

Některé věci jsou (a zejména teď v létě) naprostý must-have, bez kterého bych nešla ani... já nevím, posedět na kafe? Tvoří takový můj základ kabelky a můžete jej vidět na fotce. Je to spousta kosmetiky (kosmetická taštička + deo spray + termální/minerální/jakákoli jiná voda ve spreji + krém na ruce), potom peněženka (+ klíče, mobil), sluneční brýle, diář, propiska a nějaký notýsek. Jak něco z toho zůstane doma, jsem ztracená.

Zatímco kabelka zůstává po celý rok stejná (+ - minerální voda), kosmetickou taštičku musím vylepšit a adaptovat s každým novým obdobím. Třeba v zimě nosím pastilky do krku, kapesníčky a tak deset produktů na péči o rty, v létě přibývá třeba opalovací krém.

Zleva: balzámek na pusu (aktuálně klasický Blistex, občas je ale prostřídám), zrcátko (s LED světýlkem!), pilník, matující papírky (další věc, kterou si schovávám na léto), antibakteriální gel, opalovací krém (Hawaiian tropic můžu doporučit, obzvlášť v tomto balení!), řasenka (momentálně od Eveline, já ji moc často nepoužívám... jen když mi odslzí řasenka nanesená doma), lesk na rty (Max Factor). Uprostřed jsou dva paraleny a všudypřítomné vzorečky - váží tak málo, že je můžu tahat jako nouzovku prakticky neustále. Oproti plným balením. Obzvlášť třeba u nějaké vůně to jde vcelku poznat...

Co vždycky taháte na ruce/rameni/zádech vy? :)

13 komentářů:

  1. Jééé mám úplně stejný diář :) A termální balea vodu nebo jinou také už jsem přihodila do kabelky :) Jinak určitě sebou nosím peněženku, klíče, diář, kapesníčky, dezinfekční gel nebo ubrousky, tělový sprej, balzám na rty, propisku a sluneční brýle :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, fakt? :) To je pěkná náhoda, já tento dostala od přítele :)
      Máme i podobný seznam nezbytností, jde vidět, že se bez toho nedá žít! :D

      Vymazat
  2. Mít velké kabelky je někdy výhoda. Taky mám raději ty větší. Sice si potom někdy připadám jako bych tam měla cihly. :-) Tvoje kabelka se mi moc líbí a obsah kosmetické taštičky máme podobný, pěkný článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já tam cihly určitě mám, jen jsem ještě nepřišla na to, kam se vždycky schovají! :D

      Vymazat
  3. Zbožňujem veľké kabelky, lebo ja tiež musím so sebou vláčiť samé blbosti :) máme podobný obsah kozmetickej taštičky :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, nejsem sama! :D Díky za komentář :)

      Vymazat
  4. Já velké kabelky mít musím, protože do těch menších by se mi nevešlo všechno mé haraburdí:-D Obsah máme velmi podobný, kromě klasiky (klíče, peněženka..) v ní tahám spoustu kosmetiky, některou proto, že opravdu využívám a ten zbytek abych ho v případě potřeby nepostrádala:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože tuna kosmetiky je potřeba (s sebou) i když vlastně není potřeba (použít) :D

      Vymazat
  5. Nenosím sebou řasenku ani paralen či ibalgin a občas se za to proklínám. Občas přihodím do kabelky deštník a čtečku, ale málokdy na ni přijde řada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Paralen jsem taky nenosila, a pak jsem se přesvědčila, že je lepší ho přihodit :D S tou čtečkou to mám podobně!

      Vymazat
  6. Som taká rada, že nie som jediná, čo nosí v kabelke veci o hmotnosti aj piatich kabeliek :D A tiež sa mi raz za čas stane (keď mám iba jednu-dve hodiny), že vyzerá tak poloprázdno, a potom mám pocit, že som niečo zabudla.... A tiež mi tam teraz pribudol opalovací krém, a keď si ho zabudnem, som úplne vystresovaná :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se neboj, ani náhodou nejsi jediná :D Jo! Malý kabelky mě stresují, vždycky v nich něco marně hledám, abych si uvědomila, že to s sebou vlastně nemám...

      Vymazat
  7. Tá voda v spreji to je povinnosť a hlavne v lete, neviem bez nej žiť, teraz som objavila tú od Balei a som prekvapená, aká je skvelá, bez problémov dokáže konkurovať aj drahším temrálnym vodám, ktoré majú ten istý efekt na pleti ako táto voda v spreji, len majú kvázi premakanejší názov, no stavím sa, že v zásade ide o to isté.
    Bianka

    OdpovědětVymazat