21. 6. 2015

But first... let me make a smoothie

Fotky smoothies a #healthylifestyle jsou snad všude, tak jste ani nemohli čekat, že u mě se jim vyhnete. Alias - konečně mám smoothiemaker, tak můžu psát články s tou spoustou úžasných fotek plných rozmixovaného ovoce... ehm... nebo taky ne. Protože mi žlutozelené, zelenožluté a sem tam i děsivě růžové tekutiny plné černých zbytků semínek nepřijdou úplně nejfotogeničtější, většinou jsem svoje smoothies fotila ve stavu "před". Aspoň budete mít lepší představu, z čeho se skládaly:)
Miluju léto! Proč? Protože miluju meloun, a mezi léto a meloun by se pomalu dalo dát rovnítko. Jedna pestroovocná a pestrobarevná osvěžující směs (byla výborná). 

Banán, borůvky a kiwi jsou takovou klasikou, ke které se uchyluju vždycky, když zapomenu nakoupit ovoce - tyhle tři věci máme doma pořád. A i když je to klasika, pořád je víc než chutná.

Růžové smoothie! Kdo by se taky divil, když jsou tam prakticky jen růžovooranžové věci. Jen by mě zajímalo, co je tak agresivně barvicí, jestli ty maliny, nebo jahody...

Okurka + kiwi + led. Byl to pokus, a takhle samotné to vážně doporučit nemůžu. Možná jsem jen čapla blbý kiwi, ale výsledek chutnal docela kysele. Pro příště přidám nějaké šťavnaté a/nebo sladké ovoce :)

Maliny + jahody + borůvky. Docela nuda, dokonce i barvou, ale na probuzení a zároveň osvěžení, protože ráno bylo 30 stupňů, bylo ideální. 

Hádejte, jaké smoothie mi chutná nejvíc. To nedáte. Vůbec se totiž neopakuje. A i barevná kombinace je to krásná, moje puntičkářská a na barvy (a jejich kombinace) ulítlá dušička si poskakuje radostí. 

A na závěr pro vás mám tip na jedno super osvěžující a super vzpružující domácí "smoothie". Skládá se z okurku, vody, citronu nebo limetky a čerstvé máty (a klidně přidejte i cukr). Nakopne, osvěží, pročistí a ještě ke všemu skvěle chutná! Pokud by vám i to bylo málo, tak mám ještě jeden bonus navíc - na fotce vypadá jako kvalitně připravený matcha tea. :D

26 komentářů:

  1. Super článok! Podobný chystám aj ja, no s úplne inými ovocnými kombináciami (to som zase napísala skvelé slovné spojenie)... :) Najviac si ma u teba získal asi ten predposledný, hneď ho aj idem vyskúšať!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovní spojení zní moc hezky ;) Tak já se těším na tvůj článek, ráda se nechám inspirovat:))

      Vymazat
  2. Naozaj lákavý koktejl, určite ho vyskúšam aj ja. Ja osobne milujem koktejly, avšak doteraz som neskúšala zmiešať viacej ovocia v jedno. Obvikle si robím iba banánový milkshake, no určite si sa teraz stala mojou inšpiráčiou. Ďakujem

    To najlepšie pre ženy tu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě míchej, těch kombinací je nespočet a jsou výborné, mnohem lepší než ovoce zvlášť :) Já moc děkuji za milá slova, zahřály u srdíčka.

      Vymazat
  3. Tomu říkám pořádná dávka smoothie inspirace:-D Na smoothie naprosto ujíždím a i když souhlasím, že po zpracování to není možná úplně fotogenické, tak je to zase naprosto úžasně chutnající:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nač troškařit :D Jako chuť je mňam, to jo, ale tu vám přes blog nepřenesu:) Max. tak uspořádat nějaký smoothie event :D

      Vymazat
  4. mňam, mňam, ja som si kúpila konečne svoj pohár na smoothie :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný článek :-)

    Zvu tě na giveaway :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovědětVymazat
  6. Probůh, to je přesně to, co na léto potřebuju! Smoothiemaker! Škoda, že si ho nedokážu vyrobit sama, lol. ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak čistě teoreticky... :D Ne, nebudu fantazírovat.

      Vymazat
  7. Takhle je to super. Ještě nerozmixované. Kombinace okurky a kiwi by mě teda nenapadla. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde ti to fajn? Tak jsem ráda, bála jsem se, jak to bude působit na čtenáře:) Buď ráda, fakt to samotný nebylo dobrý :D

      Vymazat
  8. Amaying post dear!

    https://www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych si ho chtěla pořídit! Na kolik tě vyšel? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistě technicky na nic, já jej dostala :D Ale dostala jsem (dodatečně) i účtenku, "kdyby něco", a přítel platil myslím 790,- :)

      Vymazat
  10. Tak ja tu budem potichu sedieť v kúte hanby, lebo mám už asi týždeň smoothie maker a zatiaľ si dávam stále ten istý nápoj :D ˇVďaka za inšpiráciu, v najbližšej dobe určite použijem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky dělám jeden furt dokola a občas ještě +1 navíc, ať to není trapný :D Ráda jsem inspirovala:)

      Vymazat
  11. To sa patrí ?Takto na večer mi robiť chúťky ? Mňaaam ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeš se divit, ale dělat lidem chutě je docela zábava :D

      Vymazat
  12. Fotky "před" se mi líbí mnohem více! Asi budu muset zase vyrazit na nákup ovoce :)

    OdpovědětVymazat